Przetargi.pl
Budowa świetlicy w miejscowości Przyborów

Gmina Bodzechów ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Mikołaja Reja
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 653 838 , fax. 412 651 038
  • Data zamieszczenia: 2019-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bodzechów
    ul. Mikołaja Reja 10
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 653 838, fax. 412 651 038
    REGON: 29100999800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bodzechow.wrota-swietokrzyskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy w miejscowości Przyborów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy w miejscowości Przyborów. Jest to budynek parterowy, bez podpiwniczenia, zlokalizowany na dz. 91/1; 91/4 w miejscowości Przyborów, gmina Bodzechów. Budynek użyteczności publicznej zaprojektowano na rzucie prostokąta. Wymiary głównej bryły budynku wynoszą 7,50x15,50m, (wymiary budynku łącznie z konstrukcją dachu -słupy - wynoszą 7,50x16,87m). Budynek niski h=5,39m<12m. Obiekt kryty dachem wielospadowym o kącie nachylenia połaci 250. Obiekt zaprojektowano równolegle do granicy z działką nr 92. Wejście do budynku projektuje się od strony południowej. Obiekt zaprojektowano w technologii tradycyjnej murowanej, ocieplony styropianem (ściany zewnętrzne) oraz wełną mineralną ( ściana elewacji północnej, strop nad strefą wejściową, dach). Obiekt podzielono na strefy: część techniczno-socjalną oraz salę świetlicy przeznaczoną na tymczasowy pobyt ludzi. DANE TECHNICZNE. Pow. zabudowy:.…......126,15 m2 Pow. netto:...................93,97 m2 Pow. użytkowa:.............82,40m2 Pow. ruchu:....................9,37 m2 Pow. usługowa:...............2,20m2 Kubatura budynku:.....577,60 m3 Fundamenty. Zaprojektowano pod ścianami zewnętrznymi nośnymi oraz wewnętrznymi gr. 24 ławy fundamentowe. Ściany fundamentowe bloczka betonowego. Projekt przewiduje wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej zgodnie z projektem. Zaprojektowano ściany zewnętrzne nośne murowane z bloczków z betonu komórkowego gr.24cm na zaprawie oraz wewnętrzne nośne murowane z bloczków z betonu komórkowego gr24cm. Okna zewnętrzne: stolarka pcv; drzwi dwuskrzydłowe aluminiowe Elewacja zaprojektowana w tynku silikonowo-silikatowym 1,5mm w kolorze białym. Na elewacji zaprojektowano częściowo okładzinę z płytek ceglanych elewacyjnych lub tynk dekoracyjny imitujący drewno - zgodnie z upodobaniem inwestora. Na ścianie cokołowej projektowany jest tynk na bazie żywicy w kolorze antracyt lub ciemnoszarym lub płytki klinkierowe wg. części rysunkowej elewacji. Roboty dekarskie i blacharskie, rynny i rury spustowe. - pokrycie dachu- blachodachówka, kolor antracyt, - obróbki blacharskie - blacha stalowa powlekana, w kolorze pokrycia dachowego, - rynny i rury spustowe stalowe w kolorystyce pokrycia dachowego. Elementy wykończenia i wyposażenia. Opaska wokół budynku szer. 80cm z kostki betonowej. Elementy wykończeniowe jak płytki układane na zewnątrz muszę być klejone na kleje mrozoodporne. Zabrania się stosowania na zewnątrz- mas/folii płynnych przeznaczonych do stosowania wewnętrznego. Budynek użyteczności publicznej należy wyposażyć w instalacje: - elektryczną, - centralnego ogrzewania, - wody zimnej i ciepłej, - kanalizacji sanitarnej, - fotowoltaiczną -powietrzną pompę ciepła Do budynku należy wykonać sieci zewnętrzne: - zewnętrzną linie zasilacą w energię elektryczną od projektowanego złącza, - przyłącze kanalizacji sanitarnej ze szczelnym zbiornikiem na ścieki, - przyłącze wody. Zagospodarowanie zewnętrzne – projekt przewiduje wykonanie dojść, dojazdów, miejsc postojowych i opaski wokół budynku z kostki betonowej. Szczegółowy opis w zakresie konstrukcji, architektury i instalacji określono w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 5 do siwz. Przedmiot zamówienia nie obejmuje pozycji ujętych w przedmiarze robót w Dziale 23 tj. Plac zabaw + siłownia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 zł 2. Wadium musi być skutecznie wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy na konto Zamawiającego: B.S. w Ostrowcu Św. 57 8507 0004 2001 0047 6733 0003 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 359). 4. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć najpóźniej wraz z ofertą (jako oddzielny od oferty dokument) lub w Kasie Urzędu Gminy Bodzechów, tj. w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Mikołaja Reja 10, od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 -14:00. 5. Wadium wniesione w formie poręczeń lub gwarancji musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde jego żądanie w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie określa się
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO 1. Jeżeli z uregulowań wewnętrznych dotyczących Wykonawcy wynika, że do zaciągnięcia zobowiązania lub rozporządzenia prawem do wartości wynikającej z umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, wymagana jest zgoda wspólnika lub odpowiedniego organu, to Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy, dokument potwierdzający uzyskanie takiej zgody, przy czym w dokumencie tym powinna być wyraźnie wskazana zgoda na realizację umowy na warunkach w niej określonych. W przypadku gdy zgoda, o której mowa w zdaniu poprzednim nie jest wymagana, Wykonawca złoży w tym zakresie wyraźne oświadczenie. 2. Wykonawca najpóźniej w dniu zawarcia umowy dostarczy Zamawiającemu oryginał pełnomocnictwa zawierającego umocowanie osoby do działania jako Przedstawiciel Wykonawcy, chyba że Wykonawca samodzielnie będzie wykonywał działania zastrzeżone dla Przedstawiciela Wykonawcy. 3. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4. Zamawiający wymaga, aby umowa konsorcjum: 1) określała sposób reprezentacji wszystkich podmiotów oraz upoważniała jednego z członków konsorcjum – głównego partnera (Lidera) do koordynowania czynności związanych z realizacją umowy, 2) stwierdzała o odpowiedzialności solidarnej partnerów konsorcjum, za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, 3) oznaczała czas trwania konsorcjum obejmujący okres realizacji przedmiotu zamówienia, 4) określała cel gospodarczy obejmujący swoim zakresem przedmiot zamówienia, 5) wykluczała możliwość wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia, 6) określała sposób współdziałania podmiotów z określeniem podziału zadań w trakcie realizacji zamówienia, 7) określała szczegółowe zasady rozliczania się pomiędzy partnerami konsorcjum za wykonywanie przedmiotu zamówienia ( wyklucza się płatności przez Zamawiającego dla każdego z partnerów z osobna – wystawcą faktury ma być pełnomocnik konsorcjum ). 5. Przed zawarciem umowy wybrany Wykonawca robót budowlanych zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia OC . 6. Wykonawca korzystający z zasobów innych podmiotów przedstawi potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie zawartych umów o udostępnienie odpowiednich zasobów, które wcześniej zostały przyrzeczone. Umowy te muszą gwarantować korzystanie z udostępnionych zasobów przez cały okres wykonywania zamówienia w sposób nieograniczony oraz zawierać zobowiązanie o solidarnej odpowiedzialności podmiotu udostępniającego zasoby finansowe wykonawcy za szkodę powstałą u Zamawiającego na skutek nieudostępnienia tych zasobów. W przypadku nie przedstawienia ww. umów uważać się będzie, że z tego powodu nie może dojść do zawarcia umowy z Zamawiającym z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, ze wszystkimi tego konsekwencjami. W przypadku korzystania z zasobów finansowych łącznie z ww. umową wykonawca przedstawi umowę pożyczki wraz z deklaracją pożyczki złożoną w Urzędzie Skarbowym i dokonaną opłatą skarbową na pełną kwotę pożyczki. 7. Wykonawca, przed zawarciem umowy, dostarczy do Zamawiającego kosztorysy ofertowe sporządzone w formie uproszczonej. Do kosztorysów ofertowych należy załączyć zestawienie założeń wyjściowych do kosztorysowania tj. cen jednostkowych materiałów, czynników produkcji tj. stawka rbh, kosztów pośrednich, kosztów zaopatrzenia i zysku oraz stawki jednostkowej pracy podstawowego sprzętu i urządzeń, które wykonawca będzie używał do wykonania przedmiotu zamówienia. Kosztorysy ofertowe będą służyły Zamawiającemu m.in. do:  rozliczenia się z Wykonawcą w sytuacji, jeżeli wystąpią okoliczności wykonania nieprzewidzianych robót zamiennych lub wystąpi nieprzewidziana konieczność zaniechania części robót,  kontroli wynagrodzenia dla podwykonawców. 8. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do :  wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, najpóźniej w dniu podpisania umowy i złożenia dowodu wniesienia zabezpieczenia;  złożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dotyczy to również wspólników spółki cywilnej prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej (o ile dotyczy);  złożenia informacji o osobach umocowanych do zawarcia umowy i jeżeli taka konieczność zaistnieje - złożenia ich pełnomocnictw w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach