Przetargi.pl
„Budowa świetlicy w miejscowości Kołaczkowice”

Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Adama Mickiewicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 705 200 , fax. 413 705 290
  • Data zamieszczenia: 2019-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
    ul. Adama Mickiewicza 10
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 705 200, fax. 413 705 290
    REGON: 52369500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa świetlicy w miejscowości Kołaczkowice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Kołaczkowice wraz z urządzeniami towarzyszącymi” w ramach zadania „Budowa świetlicy w miejscowości Kołaczkowice”. Realizacja zadania odbywać się będzie na działce ozn. nr ewid. 1409 w Kołaczkowicach, gm. Busko-Zdrój. a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Kołaczkowice wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, tj. zbiornikiem na nieczystości ciekłe poj. 9,6 m3, zbiornikiem na gaz o poj. 2,7m3, wewnętrznym układem komunikacyjnym oraz zagospodarowaniem terenu. b) Forma architektoniczna Budynek projektowany: I kondygnacyjny, niepodpiwniczony, o konstrukcji tradycyjnej: murowane ściany nośne, stropy gęstożebrowe (technobeton), dach drewniany, wielospadowy o kącie spadku połaci 30° przykryty blachodachówką. c) Charakterystyczne parametry techniczne budynku: - powierzchnia zabudowy: 178,25 m2 - powierzchnia użytkowa: 148,80 m2 - kubatura: 898,20 m3 - ilość kondygnacji nadziemnych: 1 - maksymalny pionowy wymiar budynku: 6,47 m - kąt spadku połaci dachu: 30° d) Zakres prac: • Budowa budynku stanowiącego funkcję użyteczności publicznej tj. świetlicy wiejskiej wraz z robotami wykończeniowymi i wyposażeniem zgodnie z dokumentacją projektową Uwaga! Wyposażenie należy wycenić w oparciu o wykaz zawarty w Przedmiarze robót. • Budowa instalacji wewnętrznych sanitarnych w budynku: - wodnej (woda zimna, woda ciepła, cyrkulacja wody ciepłej), - kanalizacyjnej (kanalizacja sanitarna), - centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego, - wentylacji mechanicznej, - gazowej zgodnie z dokumentacją projektową. • Budowa przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej do budynku. • Budowa zbiornika na ścieki sanitarne o poj. 9,6m3 Uwaga! Dokumentacja projektowa przewiduje wykonanie bezodpływowego zbiornika na ścieki wykonywanego na budowie. Zamawiający dopuszcza możliwość montażu bezodpływowego zbiornika prefabrykowanego z betonu lub z tworzywa sztucznego o pojemności określonej w dokumentacji projektowej. • Budowa zbiornika naziemnego na gaz płynny propan o poj. 2700l wraz z przyłączem gazu od zbiornika do budynku oraz ogrodzeniem zbiornika. • Budowa wewnętrznych instalacji elektrycznych i instalacji strukturalnych LAN wraz z wykonaniem zasilania budynku ze złącza kablowo-pomiarowego zlokalizowanego w granicy ogrodzenia posesji. • Wykonanie zagospodarowania terenu działki, polegającego na utworzeniu utwardzonych ciągów pieszo-jezdnych oraz miejsc postojowych dla samochodów osobowych. • Budowa ogrodzenia terenu świetlicy. • Zagospodarowanie terenu w elementy małej architektury oraz montaż ogrodzenia zewnętrznego terenu. • Budowa zjazdu publicznego z drogi powiatowej na działkę nr ewid. 1409. 2. Wykonawca robót jest zobowiązany do: 1) Zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia; 2) Wykonania inwentaryzacji powykonawczej; 3) Organizacji i zagospodarowania placu budowy w tym m.in. utrzymania zaplecza budowy, zabezpieczenia istniejącego drzewostanu oraz pozostałą roślinność przed zniszczeniem w wyniku realizacji prac budowlanych (a w razie zniszczenia odtworzenia), zaopatrzenia placu budowy w niezbędne media (woda, energia elektryczna itp.), uzyskania stosownych zgód zapewniających dojazd do terenu budowy dostawcom i obsłudze budowy, dozoru budowy jak również ochrony znajdującego się na nim mienia, wywozu nieczystości, ubezpieczenia budowy, ponoszenia opłat administracyjnych, w tym opłat za zajecie pasa drogowego oraz wszelkich opłat za media niezbędne do zaopatrzenia terenu budowy; 4) Zapewnienia we własnym zakresie swoim pracownikom zaplecza biurowego i socjalnego z WC. 5) Utrzymania i likwidacji placu budowy po zakończeniu prac związanych z realizacją zamówienia, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, ciągów pieszych i terenów zielonych, uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót itp. 6) Bieżącej naprawy wszelkich uszkodzeń, w tym: dróg, sieci, przyłączy, punktów osnowy geodezyjnej i innych jakiegokolwiek rodzaju spowodowanych przez Wykonawcę lub jego Podwykonawców podczas prowadzenia robót, 7) Przeprowadzenia procedury związanej z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu z Powiatowego nadzoru Budowlanego w Busku-Zdroju 8) Wykonywania w okresie obowiązującej gwarancji na wezwanie Zamawiającego przeglądów gwarancyjnych elementów objętych przedmiotem zmówienia, bieżącej konserwacji oraz naprawy stwierdzonych podczas w/w przeglądów usterek lub wymiany uszkodzonych elementów: a) Wykonawca robót w okresie objętym gwarancją jest zobowiązany do zapewnienia świadczenia usług serwisowo-konserwacyjnych wykonanych urządzeń b) W ramach wykonywania przeglądów serwisowo–konserwacyjnych obiektu i zamontowanych urządzeń Wykonawca jest zobowiązany do: • wymiany materiałów eksploatacyjnych, • usuwania stwierdzonych wad i usterek, 3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: 3.1. Dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 10 SIWZ zawierającej: I. PROJEKT ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANY Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU: 1. Zagospodarowanie terenu 2. Architektura 3. Informacja BIOZ 4. Projektowana charakterystyka energetyczna wraz z analizą odnawialnych źródeł energii 5. Technologia wyposażenia budynku II. PROJEKT KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANY 1. Projekt budowlano-wykonawczy – konstrukcja 2. Opinia geotechniczna III. PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY INSTALACJE SANITARNE 1. Wewnętrzne instalacje sanitarne 2. Przyłącze wodno-kanalizacyjne 3. Projekt zbiornika na ścieki o poj. 9,6 m3 4. Projekt zbiornika na gaz o poj. 2700l wraz z przyłączeniem gazu IV. INSTALACJE ELEKTRYCZNE 1. Instalacje elektryczne wewnętrzne 2. Wewnętrzne instalacje strukturalne LAN V. WEWNĘTRZNY UKŁAD KOMUNIKACYJNYWRAZ Z PARKINGAMI 1. Wewnętrzny układ komunikacyjny wraz z parkingami VI. ZAGOSPODAROWANIE TERENU W ELEMENTY MAŁEJ ARCHITEKTURY 1. Zagospodarowanie terenu w elementy małej architektury 3.2 Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; 3.3 Przedmiarach robót budowlanych - załącznik nr 9 SIWZ; Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2) Wykonawcy, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga 1 pkt a) do d)” SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach