Przetargi.pl
Budowa świetlicy rekreacyjnej w miejscowości Markowicze

Gmina Księżpol ogłasza przetarg

  • Adres: 23-415 Księżpol, ul. Biłgorajska 12
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 0-84 6877419 (20) , fax. 0-84 6877419 (20)
  • Data zamieszczenia: 2015-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Księżpol
    ul. Biłgorajska 12 12
    23-415 Księżpol
    tel. 0-84 6877419 (20), fax. 0-84 6877419 (20)
    REGON: 95036909500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy rekreacyjnej w miejscowości Markowicze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zadania jest rozbiórka budynku nieużytkowego i budowa budynku świetlicy wraz z zagospodarowaniem terenu. 1.Rozbiórka budynku nieużytkowego. Wyburzenie istniejącego budynku jest wymagane dla przeprowadzenia budowy świetlicy. 1)Opis budynku do wyburzenia: a)jednokondygnacyjny, nie podpiwniczony; b)moduł prosty; c)fundamenty płytkie; d)wymiary rzutu poziomego: 16,5*6,50m; e) wysokość: 3,00m do okapu 5,10 - do zwieńczenia; f)powierzchnia zabudowy: 112,00m2; g)konstrukcja ściany w konstrukcji drewnianej z okładziną z płyt pilśniowych; h)konstrukcja dachu: dach o konstrukcji drewnianej, okładzina - eternit; i)okładzina zewnętrzna: okładzina elewacyjna płyt drewnopodobnych; j)instalacje wewnętrzne nieczynne. Po stronie wykonawcy jest również usunięcie oraz utylizacja elementów budynku w szczególności utylizacja płyt eternitowych powinna odbyć się zgodnie z zobowiązującymi przepisami. 2.Budowa świetlicy wraz z zagospodarowaniem terenu. Przedmiotem zadania jest budowa świetlicy z zagospodarowaniem działki i przyłączeniami: wodnym, energetycznym i gazowym oraz zbiornikiem bezodpływowym na ścieki bytowe. 1)Budynek świetlicy a)funkcja: budynek użyteczności publicznej; b)długość 14,10m; c)szerokość 7,14; d)wysokość do okapu 2,90m; e)wysokość do kalenicy: 6,71m; f)powierzchnia zabudowy: 100,00m2; g)powierzchnia użytkowa: 78,30m2; h)kubatura: 554m3; i)dach dwuspadowy pokryty blacha trapezową o koncie nachylenia 37 stopni; j)materiały wykończenia elewacji: tynk mineralny, okładziny drewniane, podbita z desek drewnianych, detale z blachy aluminiowej k)ściany oraz nadproża należy wykonać z pustaków ceramicznych. Ściany wewnętrzne należy otynkować tynkiem cem. - wap. i wykonać gładzie gipsowe, a następnie wykonać powłokę malarską; l)instancje: -przyłącze do budynku zgodnie z warunkami zakładu energetycznego; -wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej, ochronnej oraz odgromowej; -wykonanie przyłącza wody i wewnętrznej linii zasilającej; -wykonanie kanalizacji sanitarnej wraz z bezodpływowego zbiornikiem na nieczystości stałe; -wykonanie przyłącza i wewnętrznej linii zasilającej gazowej wraz z instalacja ogrzewania budynku; - budowa odpływu kanalizacji burzowej w postaci dołu chłonnego 2)Zagospodarowanie działki: a)wykonanie chodników oraz dróg dojazdowych: - kostka brukowa o gr. 8cm; - podsypka cementowo - piaskowa 1:3; - warstwa odsączająca z piasku 14cm; - podbudowa zasadnicza z tłucznia kam. 15cm. b)nawierzchnia rekreacji: - kratka drogowo - trawnikowa wypełniona trawą 10cm; -pospółka 5cm -podbudowa zasadnicza z tłucznia kam. 15cm c)wykonanie ogrodzenia: - ogrodzenie systemowe o wysokości 1,8m na słupkach stalowych z rur 70mm o rozstawie 2,1m obsadzonych w gruncie i obetonowanych - 106mb - brama: ogrodzenie systemowe o wysokości 1,8m na słupkach stalowych z rur 70mm o rozstawie 2,1m - 4,70mb -brama: ogrodzenie systemowe o wysokości 1,8m na słupkach stalowych z rur 70mm o rozstawie 2,6m - 1,10mb - podmurówka z prefabrykowana, - słupki murowane przy bramie wjazdowej, bramce wejściowej z obudowaniem skrzynki elektrycznej oraz przy granicy posesji - wschodnia część. 3.Szczegółowy zakres prac został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót. 4.Po stronie wykonawcy jest zapewnienie obsługi kierownika budowy oraz kierownika robót odpowiednie dla każdej z branży. 5.Wykonawca jest zobowiązany dołączyć w dniu podpisania umowy następujące dokumenty: 1)oświadczenie Kierownika budowy (robót) dla wszystkich branż stwierdzające sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz przejęcia obowiązku kierowania budową (robotami), 2)informację sporządzoną przez Kierownika budowy (robót) zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia 6. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń oznaczeń o których mowa w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1-3 Prawa zamówień publicznych, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie lub równoważny, równoważne z opisywanym. 7.Zamawiający przewiduje płatność dwu etapowo tj. w 2015r. do kwoty (łącznie z wynagrodzeniem inspektora nadzoru) 100 000,00 zł. a pozostałą część w 2016r. po prawidłowo ukończonym zadaniu. 8.W razie wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia razem z ofertą kosztorysu ofertowego. 9.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do: 1)organizacji i zagospodarowania zaplecza budowy; 2)zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, wykonanie dokumentacji powykonawczej, łącznie z dokumentacją geodezyjną (inwentaryzacją powykonawczą) wszystkich prac, zatwierdzoną przez odpowiedni, z uwagi na lokalizację robót, Urząd Geodezji i Kartografii; 3)opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 4)oznakowanie terenu budowy; 5)w przypadku zniszczeń lub uszkodzeń podczas prowadzenia robót - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego; 6)zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; 7)utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci; 8)udzielenia rękojmi za wady fizyczne i prawne oraz gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i wbudowane urządzenia na okres min. 36 miesięcy i więcej - zgodnie ze złożoną ofertą, licząc od dnia końcowego odbioru robót (niezależnie od wystawianych gwarancji przez producentów urządzeń.); 9)uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych zgłoszonych przez zamawiającego (w okresie objętym gwarancją rękojmią) ; 10) po zakończeniu robót należy doprowadzić teren budowy do stanu pierwotnego, wykonać demontaż obiektów tymczasowych, uporządkowanie terenu oraz przekazanie go zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego; 11) pokrywać wszelkie koszty eksploatacyjne podczas budowy tj. opłaty m.in. za: energię elektryczną, wodno - kanalizacyjne, za odbiór i zagospodarowanie odpadów, wykonawca jest również zobowiązany do podpisania wymaganych umów na świadczenie usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 6 000,00 zł. słownie zł. (sześć tysięcy 00|100) 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na konto Urzędu Gminy Księżpol: w Banku Spółdzielczym w Księżpolu pod Nr 71 9614 0008 2001 0000 0967 0001 z dopiskiem wadium - Budowa świetlicy rekreacyjnej w miejscowości Markowicze 4.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania z ofertą. Wadium wnoszone w w|w formie powinno być wystawione na Zamawiającego tj. na Gminę Księżpol ul. Biłgorajska 12; 23-415 Księżpol NIP 918 199 58 23; REGON 950 36 90 95. 5.Dokument w formie gwarancji i poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest aby gwarancja lub poręczenie obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7.Oryginał wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczeń należy dołączyć do oferty. 8.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 9.Zamawiający dokona zwrotu jak również zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: długości okresu rękojmi 60 miesięcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugksiezpol.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach