Przetargi.pl
„Budowa świetlic wiejskich wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Marianów, Kujawy –(roboty wykończeniowe ETAP II)”

Gmina Iwaniska ogłasza przetarg

  • Adres: 28570 Iwaniska, ul. Rynek
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 158 601 254 , fax. 158 601 240
  • Data zamieszczenia: 2017-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Iwaniska
    ul. Rynek 3
    28570 Iwaniska, woj. świętokrzyskie
    tel. 158 601 254, fax. 158 601 240
    REGON: 83040982100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa świetlic wiejskich wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Marianów, Kujawy –(roboty wykończeniowe ETAP II)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dokończenie budowy świetlic wiejskich w zakresie wykonania robót wykończeniowych: WYKOŃCZENIE ZEWNĘTRZNE BUDYNKU Roboty w zakresie stolarki budowlanej, parapety Roboty elewacyjne, cokół z płytek, opaska wokół budynku, obłożenie płytkami schodów zewnętrznych WYKOŃCZENIE WNĘTRZA BUDYNKU Izolacje termiczne- ocieplenie stropu/ poddasza wełna mineralna 20cm Tynki wewnętrzne, parapety Malowanie ścian i stropów Wykładziny ścienne i powłoki zabezpieczające Posadzki INSTALACJE l URZĄDZENIA SANITARNE Instalacje wodociągowe Kanalizacja sanitarna Instalacje centralnego ogrzewania - kominek z płaszczem wodnym INSTALACJE l URZĄDZENIA ELEKTRYCZNE Roboty budowlane – podjazd dla niepełnosprawnych PRZYŁĄCZA DO SIECI ZEWNĘTRZNYCH Przyłącza wodociągowe i kanalizacyjne ze zbiornikiem na ścieki Biały montaż : urządzeń i armatury Uwaga: Obiekty świetlic wiejskich w miejscowości Marianów, Kujawy wykonane zostały w stanie surowym otwartym w 2016 r –( do wykonania pozostały kompleksowe roboty wykończeniowe z przyłączami- zgodnie z projektem budowlanym i przedmiarem robót) 3.2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 10 SIWZ zawierającej:  projekt budowlany;  specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; b) Przedmiar robót - załącznik nr 9 SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. 3.3. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. 3.5. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 3.7. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. 3.8. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 3.9. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy wymaga aby przez cały okres realizacji robót wykonawca zatrudniał na umowę o pracę minimum 2 pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych ) - należy wnieść przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach