Przetargi.pl
Budowa studni zastępczych S-1B i S-2B wraz z likwidacją otworu studziennego S-1A na terenie Ujęcia wody w Kotowej Woli

Gmina Zaleszany ogłasza przetarg

  • Adres: 37415 Zaleszany, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 845-94-19 , fax. 015 845-94-24
  • Data zamieszczenia: 2018-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zaleszany
    ul. Tadeusza Kościuszki 16
    37415 Zaleszany, woj. podkarpackie
    tel. 015 845-94-19, fax. 015 845-94-24
    REGON: 54945300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaleszany.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa studni zastępczych S-1B i S-2B wraz z likwidacją otworu studziennego S-1A na terenie Ujęcia wody w Kotowej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa studni zastępczych S1B i S-2B wraz z likwidacją otworu studziennego S-1A na terenie Ujęcia wody w Kotowej Woli. W ramach realizacji powyższych zadań należy wykonać : a) Studnia S-1B: -rura podfiltrowa PCV 280/250 mm z denkiem i prowadnikiem do rur ø 18” – długości 3,0 m, -filtr ze szczeliną ciągłą typ Johnson z połączeniem gwintowym ze stali nierdzewnej 304/304L do rur 280/250 mm (szczeliny szerokości 1 ÷ 2 mm) – długości 8,0 m (2 x 4 mb filtra), -rura nadfiltrowa PCV 280/250 mm z prowadnikami do rur ø 18” wystająca 0,5 m p.p.t. – długości 15,5 m. b) Studnia S-2B: -rura podfiltrowa PCV 280/250 mm z denkiem i prowadnikiem do rur ø 18” – długości 3,0 m, -filtr ze szczeliną ciągłą typ Johnson z połączeniem gwintowym ze stali nierdzewnej 304/304L do rur 280/250 mm (szczeliny szerokości 1 ÷ 2 mm) – długości 8,0 m (2 x 4 mb filtra). -rura nadfiltrowa PCV 280/250 mm z prowadnikami do rur ø 18” wystająca 0,5 m p.p.t. – długości 16,6 m. Po zafiltrowaniu otworów należy wykonać obsypkę żwirową ø 3 ÷ 5 mm, a rury ø 18” wyciągnąć w miarę wykonywania obsypki. Obsypkę żwirową należy wykonać do 2,0 m poniżej powierzchni terenu, a przestrzeń powyżej wypełnić iłem. Projekt geologiczno – techniczny otworów przedstawiają załączniki nr 9 do SIWZ. Roboty wiertnicze może wykonać firma posiadająca wymagane uprawnienia i doświadczenie. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić (art.81 PGG) zamiar przystąpienia do wykonywania robót geologicznych Marszałkowi Województwa Podkarpackiego , Dyrektorowi Okręgowego Urzędu Górniczego. -Wyniki robót geologicznych związanych z wykonaniem studni zastępczych należy przedstawić w kolejnym Dodatku nr…. do pierwotnej dokumentacji hydrogeologiczanej ujęcia wody w (4 egz.) – spełniającym wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie dokumentacji hydrogeologicznej i dokumentacji geologiczno-inżynierskiej (Dz.U.2016.2023). Dokumentacja podlega zatwierdzeniu przez Marszałka Województwa Podkarpackiego . -Opracowanie operatu wodno-prawnego na pobór wody podziemnej z otworu S-1B i S-2Bw 2 egz. Wersji papierowej + 1 edz. w formie elektronicznej. -studnie należy włączyć do istniejącego systemu sterowania Stacji Uzdatniania wody w Kotowej Woli -wykonanie obudowy studni wierconej S1B i S-2B wykonana z kręgów żelbetowych o średnicy Ø 1800 mm posadowionych na betonowej płycie fundamentowej PN 1,0 MPa i grubości 200 mm zapuszczonej na głębokość około 2,0 m ppt. Powyżej istniejącego poziomu obudowy wykonana jest w nasypie o wysokości 50 cm, przykryta płytą żelbetową o średnicy 2000 mm PN 1,o pa i grubości 100 mm .W płycie znajdują się 2 włazy stalowe Ø 80 typu „wałcz” . Na ścianie obudowy osadzone są klamry złazowe z prętów stalowych Ø 15 mm. Przez ścianę obudowy wyprowadzona jest rura wywiewna żeliwna Ø 100/150 mm. Projektowane uzbrojenie studni S-1B i S-2B : -głowica studni Ø 350 mm, - wodomierz Ø 100 mm oś pomiaru pozioma, -zasuwa kołnierzowa Ø 100 mm , - zawór kulowy Ø 100 mm mosiężny -rurka piezometryczna Ø 32 mm, - zawór czerpalny ¾ cala -pompy głębinowe o wydajności Q 74,5 m3/h i Hp=21m słupa wody na głębokość 15 m Odnośnie kontroli i pomiaru pracy pomp głębinowych należy zapewnić : -kontrolę poziomu wody w studni przy pomocy sond konduktometrycznych , -kontrolę prądu obciążenia ( zabezpieczenie przed suchobiegiem przez pomiar biegu jałowego silników pomp), -kontrolę zabezpieczeń toru zasilania silnika , -pomiar przepływu wody surowej ujmowanej z ujęcia , c) Uzbrojenie studni S-1B -przyłącz wodociągowy z rury PE Ø 160 mm ,L = 70,00 mb -kable -W1 –YKYżo 4x35 mm2 od pompy głębinowej do Rozdz.Technologicznej RZS-T, -W2 –YKSY 3x1,5 mm2 0,6/1kV, Właz przy studni głębinowej do Rozdz.Technologicznej RZS-T, - W3 YKSY 3x2,5 mm2 0,6/1kV,Rozdz.NN przy studni głębinowej do Rozdz.Technologicznej RZS-T, -W4 –UNITRONIC Li2YCYv(TP) 2x2x0,5-Rozdez. NN przy studni głębinowej do Rozdz.Technologicznej RZS-T, -W4A – YKYekw 3x1,5 mm2 - wodomierz wody surowej studni, głębinowej -Rozdz.NN - szt.1 Uzbrojenie studni S-2B : -przyłącz wodociągowy z rury PE Ø 160 mm ,L = 170,00 mb -montaż trójnika DN 150/150 -kable -W5 –YKYżo 4x10 mm2 od pompy głębinowej do Rozdz.Technologicznej RZS-T, -W6 –YKSY 3x1,5 mm2 0,6/1kV, Właz przy studni głębinowej do Rozdz.Technologicznej RZS-T, - W7 YKSY 3x2,5 mm2 0,6/1kV,Rozdz.NN przy studni głębinowej do Rozdz.Technologicznej RZS-T, -W8 –UNITRONIC Li2YCYv(TP) 2x2x0,5-Rozdez. NN przy studni głębinowej do Rozdz.Technologicznej RZS-T, -W8A – YKYekw 3x1,5 mm2 - wodomierz wody surowej studni, głębinowej L= 5 m, -Rozdz.NN - szt.1 d) Ogrodzenie strefy bezpośredniej przy studni S-1B - 10 m x 10 m - ogrodzenie panelowe 2500x 1830 mm , wymiary oczek 50x 200 mm, średnica drutu 6,00 mm ,ocynkowane, - słupek 2300 m, z liczba mocowań 3 szt. - brama przesuwna z kształtowników stal. zamkniętych , szer. min 4,0 m, wysokość 1,83m - cokół betonowy 0,2x0,30m, 0,2x0,8 m e) Likwidacja studni nr S-1A na terenie ujęcia wody w Kotowej Woli, powinna przebiegać w następujący sposób: -rozebranie ziemnej obsypki obudowy studni , -demontaż kręgów betonowych i pokrywy nastudziennej, -demontaż głowicy, przewodów zasilających, armatury, przewodu tłocznego i pompy, -odkucie rury nadfiltrowej od dna obudowy, -wyciągnięcie kolumny filtrowej przy pomocy urządzenia dźwigowego, (z uwagi na długi okres eksploatacji studni, zaawansowany proces korozji rur wyciągnięcie kolumny filtrowej może być niemożliwe), -zlikwidowanie otworu poprzez wypełnienie piaskiem, a w przedziale od poziomu terenu do zwierciadła wody, poprzez zaiłowanie, -wykonanie płyty betonowej o grubości ok 20 cm z opisem nr studni i datą likwidacji, -wyrównanie terenu wokół zlikwidowanego otworu. Profil techniczny likwidacji studni S-1A przedstawia załącznik nr 9 do SIWZ. Prace likwidacyjne należy przeprowadzić pod nadzorem geologicznym, zgodnie z warunkami Ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r., poz. 1131 ze zm.). Wyniki likwidacji należy przedstawić w dokumentacji geologicznej ( 3 egz.) odpowiadającej wymogom Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2011 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących innych dokumentacji geologicznych(Dz.U.2016.2023). Fakt likwidacji należy odnotować w książkach eksploatacji studni i powiadomić organ w którym studnie były rejestrowane. Zakres rzeczowy prac do wykonania obejmuje również wykonanie wszystkich prac naprawczych związanych z odtworzeniem terenu sprzed wykonywania robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia. Istniejąca studnia S-2A pozostaje jako studnia rezerwowa ze sterowaniem ręcznym. f).Warunkiem koniecznym odbioru końcowego zadania jest przedstawienie: 1) Inwentaryzacji powykonawczej, 2) Protokołów odbioru końcowego, 3) Badania wody, 4) Atestów, certyfikatów wyrobów, aprobat dopuszczeń technicznych, 5) dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej ( 2 egzemplarze), 6) dokumentacji geologicznej (zatwierdzonej Decyzją Marszałka Woj. Podkarpackiego), 7) pozwolenia wodnoprawnego, (zatwierdzonego decyzją wydana przez organ Wody Polskie) 2. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, niniejszej SIWZ, wzorze umowy, oraz pomocniczo w przedmiarach robót stanowiących załącznik do SIWZ. 3. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń (w tym odbioru UDT), koszt prac geodezyjnych, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. Wykonawca winien w ramach przedmiotu zamówienia wykonać dokumentację powykonawczą, zapewnić obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, zapewnić przeszkolenie osób obsługujących. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości za wady na okres nie krótszy niż 3 lata i nie dłuższy niż 5 lat. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia zamawiającemu przed podpisaniem umowy pisemnej gwarancji jakości. 5. W okresie obowiązywania gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów oraz ponoszenia z tego tytułu opłat za serwisowanie wbudowanych urządzeń. 6. Wykonawca będzie musiał uzgadniać z Zamawiającym kolejność robót i prowadzić roboty w taki sposób, aby była możliwość użytkowania obiektu. 7. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie prób, sprawdzeń i badań, uzyskiwanie warunków, zgód i opinii niezbędnych do wykonywania robót. 8. Materiały uzyskane w trakcie robót przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane Zamawiającemu. 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty remontowo - budowlane w zakresie studni głębinowych, b) roboty instalacyjne – instalacje wodociągowe. 9.1. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 9. pkt a, b. W szczególności Zamawiający uprawniony jest do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 9.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 9. pkt. a, b czynności tj. 1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 9.3. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 9 pkt. a, b czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Podwykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (§ 8) stanowiącej integralną część SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 9 pkt a, b. 9.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 10. Roboty wykonywane będą w czynnej Stacji Udztaniania Wody i Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w sposób umożliwiający wykonywanie statutowych zadań użytkowników przez cały okres prowadzenia robót. Wykonawca będzie musiał uzgadniać z użytkownikami obiektu kolejność robót i prowadzić roboty w taki sposób, aby była możliwość użytkowania obieku. 11. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość zapoznania się z miejscem wykonania robót będących przedmiotem zamówienia, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 12. Zmiany w trakcie robót mogą być przez Wykonawcę wykonywane wyłącznie za zgodą Zamawiającego i Projektanta w formie pisemnej. 13. Zamawiający nie zapewnia punktu poboru energii elektrycznej i wody potrzebnych do realizacji zamówienia. 14. Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą w wersji papaierowej (2 egzemplarze). 15. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do 50 % wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie: - robót remontowo – budowlanych w zakresie studni głębinowych, - robót instalacyjnych w zakresie instalacji sanitarnych, Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie są następujące: zamówienie zostanie udzielone w jednym lub kilku zamówieniach w przypadku, gdy Zamawiający będzie posiadał środki finansowe na ich realizację. 16. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 17. Dokumentacja projektowa uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Bank Spółdzielczy w Zaleszanach Nr 09943900072001000003290005. 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 29.03.2018 r. o godz. 10.00. Niewniesienie wadium do upływu wyznaczonego terminu lub wniesienie w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 7b ustawy Pzp. 4.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – Budowa studni zastępczych S-1B i S-2B wraz z likwidacją otworu studziennego S-1A na terenie Ujęcia wody w Kotowej Woli”. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego do oferty. Dokumenty, o których mowa w pkt. 15.2 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 6.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26. ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. formularz ofertowy (załącznik nr 1) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2. dowód wniesienia wadium, 3. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp, o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i art. 24 ust.5 w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 3 do SIWZ, 4. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 2 do SIWZ, 5. zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) -załącznik Nr 7 do SIWZ, 6. pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie (Załącznik nr 2 i Nr 3 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach