Urząd Gminy Czernikowo ogłasza przetarg
- Adres: 87-640 Czernikowo, ul. Słowackiego 12
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 054 287-50-01
- Data zamieszczenia: 2009-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czernikowo
ul. Słowackiego 12 12
87-640 Czernikowo
tel. 054 287-50-01 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernikowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa studni głębinowej w miejscowości Osówka Gmina Czernikowo - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa studni nr 4 wraz z obudową sieci wodociągowej i elektroenergetycznej na odcinku studnia - stacja uzdatniania, przebudowa sieci wodociągowej na odcinku stacja uzdatniania W9 w miejscowości Osówka. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy ,którzy złożą ofertę według określonego wzoru oraz spełnią wymagania określone w art. 22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164 poz. 163 z późn. zm) i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy. Zgodnie z art.22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania tych warunków będzie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i innych dokumentów wymienionych w pkt. IX SIWZ Składane oświadczenia muszą być podpisane przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. Inne dokumenty mogą być złożone w kserokopiach potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. W razie ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika do czynności związanych z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, wymagane jest dodatkowo złożenie pełnomocnictwa na piśmie opłaconego opłatą skarbową lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem dokumentu rejestracyjnego , z którego wynika , że pełnomocnik taki został zgłoszony do rejestru lub ewidencji działalności.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia: - wykaz potwierdzający spełnienie warunku z działu VIII pkt 2 lit. a SIWZ wedłg wzoru - załącznik nr 4 do specyfikacji; - wykaz potwierdzający spełnienie warunku z działu VIII pkt 2 lit. b SIWZ wedłg wzoru - załącznik nr 5 do specyfikacji; - wykaz potwierdzający spełnienie warunku z działu VIII pkt 2 lit. c SIWZ wedłg wzoru - załącznik nr 6 do specyfikacji; - potwierdzający spełnienie warunku z działu VIII pkt 2 lit. d SIWZ wedłg wzoru - załącznik nr 7 do specyfikacji; W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - sprawozdanie finansowe albo jego cześć, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - potwierdzający spełnienie warunku z działu VIII pkt 3 lit. b SIWZ wedłg wzoru - załącznik nr 8 do specyfikacji; - informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy PZP; - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 9 i 10 do SIWZ. Inne dokumenty wymagane od wykanawców: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. Wymagane dokumenty w szczególności winny potwierdzać spełnienie warunków w postępowaniu z działu VIII niniejszej specyfikacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czernikowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej i sieci kanalizacji sanitarnej oraz budowa przyłączy wodociągowych i przyłączy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pławno, ul. Działkowa, gm. Gidle
Dodano: 2016-07-15- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Oleśnica, części miejscowości Wodynie i Wola Wodyńska
Dodano: 2016-03-18 - Budowa wodociągu rozdzielczego PEdn90 oraz przyłącza wody PEdn90 do budynku usługowo-socjalnego wraz z zasilaniem zbiornika przeciwpożarowego
Dodano: 2016-03-04 - Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na ul. Pogodnej (dz. nr 1733/7) i na ulicy Słonecznej (działki nr 846, 136/12, 136/10) w Rzeczenicy
Dodano: 2015-09-07 - budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na planowanym osiedlu mieszkaniowym przy ulicy Brzezińskiej w Łyszkowicach wraz z przyłączami oraz rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Łyszkowice i Stachlew
Dodano: 2015-08-03 - BUDOWA PRZYŁĄCZA WODY NZ.272.34.2015
Dodano: 2015-06-23
Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, kanalizacji sanitarnej tłocznej, przepompowni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą i budowa przyłączy kanalizacyjnych w Gidlach, ul. Kartuzka
Dodano: 2015-06-02- Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z przykanalikami w miejscowości Łyszkowice i Kolonia Łyszkowice oraz budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przykanalikami, z pompownią ścieków wraz z zasilaniem elektrycznym w miejscowości Kuczków i Uchań Dolny
Dodano: 2015-01-07 - System wodno - ściekowy w Gminie Końskowola.
Dodano: 2014-12-18 - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lubiąż ul. Ogrodowa
Dodano: 2014-11-20