Urząd Miejski w Krzeszowicach ogłasza przetarg
- Adres: 32-065 Krzeszowice, Grunwaldzka
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 122 520 855 , fax. 122 520 802
- Data zamieszczenia: 2019-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Krzeszowicach
Grunwaldzka 4
32-065 Krzeszowice, woj. małopolskie
tel. 122 520 855, fax. 122 520 802
REGON: 52690800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umkrzeszowice,m,313263,2019.html, www.gminakrzeszowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Strefy Aktywności Gospodarczej w Miękini, w gminie Krzeszowice. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- Zamówienie obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich decyzji umożliwiających realizację inwestycji, pełnienie nadzoru autorskiego oraz realizację robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej. - Zakres zamówienia obejmuje: etap I – wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji umożliwiających realizację inwestycji, której szczegółowy zakres określa: Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ oraz Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik 8 . etap II – realizację robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji. - Szczegółowy zakres zamówienia został określony: w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (w dalszej części zwany PFU), stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ; W Opisie Przedmiotu Zamówienia (w dalszej części zwany OPZ), stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ; we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. - Zamawiający jest zainteresowany wyłącznie kompleksowym wykonaniem robót, zgodnie z SIWZ oraz załącznikami do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę poprzez wniesienie wadium w wysokości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 0/100). 2) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Krzeszowicach (decyduje termin zaksięgowania wpłaty na rachunku): Bank Ochrony Środowiska S.A. Oddział Kraków Nr rachunku 60 1540 1115 2001 6000 1414 0001. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – Budowa Strefy Aktywności Gospodarczej” 5) Wniesienie wadium w pieniądzu, przelewem na rachunek Urzędu Miejskiego w Krzeszowicach, będzie skuteczne, jeżeli w terminie składania ofert wadium będzie się znajdować na rachunku bankowym Urzędu. 6) Jeżeli wadium wniesione zostało w innej formie niż przelew, oryginał dokumentu należy dołączyć jako odrębny załącznik do oferty, umożliwiający łatwe oddzielenie od pozostałych dokumentów ofertowych. Kopia tego dokumentu, potwierdzona za zgodność z oryginałem, powinna być dołączona do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, składając ofertę przedłoży następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 9 SIWZ – sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ: W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu jw., na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w pkt. 10 SIWZ - sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ: W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Zamawiający dopuszcza złożenie jednego oświadczenia sporządzonego według załącznika nr 3 do SIWZ jedynie w przypadku podpisania go przez Pełnomocnika wyznaczonego do reprezentowania Wykonawców jeżeli z treści oświadczenia bezsprzecznie wynika, że oświadczenie woli dotyczy wszystkich członków konsorcjum. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu jw., na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.(jeśli znana jest nazwa podwykonawcy) 4. Potwierdzenie wniesienia wadium. 5. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego/jeśli dotyczy/; 6. Pełnomocnictwo umocowujące do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej /jeśli dotyczy/ 7. PISEMNE zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, w odniesieniu do określonych warunków udziału w postępowaniu /jeżeli dotyczy/.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REALIZACJA ZADANIA: BUDOWA OBIEKTÓW REKREACJI WODNEJ W SĘKOWEJ
Dodano: 2024-07-11 - Budowa Stacji Uzdatniania wody oraz kanalizacji w miejscowości Biały Dunajec
Dodano: 2024-07-11 - REALIZACJA ZADANIA: KOMPLEKSOWE ZAOPATRZENIE W ENERGIĘ I CIEPŁO OBIEKTU BASENOWEGO W SĘKOWEJ
Dodano: 2024-07-11 - Modernizacja ujęć wody pitnej, sieci wodociągowych w Gminie Radziemice
Dodano: 2024-07-07 - Rozbudowa systemu wodno – kanalizacyjnego oraz budowa wodociągu i kanalizacji, gmina Książ Wielki
Dodano: 2024-06-27 - “Budowa Stacji Uzdatniania wody oraz kanalizacji w miejscowości Biały Dunajec”
Dodano: 2024-06-20 - Nowoczesna biblioteka w Skrzyszowie
Dodano: 2024-06-19 - Budowa kompleksu sportowego os. Wolica
Dodano: 2024-06-18 - Dobudowa windy w dziedzińczyku doświetlającym budynku administracyjnego nr 5 na Wawelu, prowadzącej do niej rampy i schodów oraz budowa pochylni dla niepełnosprawnych.
Dodano: 2024-06-17 - Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biblioteki na funkcję administracyjną GOPS w Skrzyszowie – etap I
Dodano: 2024-05-08