Gmina Czarny Bór ogłasza przetarg
- Adres: 58-379 Czarny Bór, Główna 18
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 84 50 139
- Data zamieszczenia: 2023-10-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarny Bór
Główna 18
58-379 Czarny Bór, woj. dolnośląskie
tel. 74 84 50 139
REGON: 890718225 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czarny-bor.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„BUDOWA STREFY AKTYWNOŚCI GOSPODARCZEJ W CZARNYM BORZE ETAP II – BUDOWA DROGI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ – nawierzchnie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie dotyczy prowadzonej przez Zamawiającego inwestycji pn.: „Budowa strefy aktywności gospodarczej w Czarnym Borze Etap II – Budowa drogi wraz z infrastrukturą” w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej na drogach manewrowych, zjeździe z drogi gminnej publicznej oraz nawierzchni z kostki betonowej na chodnikach. Zadanie obejmuje także montaż elementów bezpieczeństwa ruchu. Projektowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie województwa dolnośląskiego, w powiecie wałbrzyskim, na terenie gminy Czarny BórDroga o nawierzchni bitumicznej szerokości 6,00m o przekroju daszkowym 2%. Na łuku zaprojektowano pochylenie jednostronne o wartości 2%. Z drogi zaprojektowano zjazdy na planowane tereny, na których planowana jest aktywność gospodarcza. Wzdłuż drogi zaprojektowano chodnik jednostronny z kostki betonowej. Na odcinku wysokiego nasypu na krawędzi chodnika przewidziano ustawienie balustrady U-11a chroniącej przed upadkiem z wysokości a od strony jezdni ogrodzenia U-12a zabezpieczającego przed wtargnięciem na jezdnię.W ramach zakresu wykonane zostaną następujące warstwy nawierzchni:1) Droga: Warstwa ścieralna Beton asfaltowy AC 11S 4 cm, Warstwa wiążąca Beton asfaltowy AC 16W 5 cm – powierzchnia około: 4320 m22) Chodniki: Warstwa ścieralna Kostka wibroprasowana 8 cm Warstwa wiążąca Podsypka piaskowa 3 cm, podsypka z kruszywa - powierzchnia około: 1 150 m2 oraz bariery drogowe.Uwaga: Prace prowadzone będą na terenie istniejącej budowy. Należy uwzględnić podporządkowanie i współpracę z ustanowionym kierownikiem budowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres prac do zrealizowania, określa Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ. Jeżeli do Dokumentacji projektowej załączono Przedmiar robót to Przedmiar robót należy traktować pomocniczo. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7000,00 zł.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwaniedo dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowaw art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w banku Bank Spółdzielczy w Kamiennej Górze nr rachunku 67 8395 0001 0023 7158 2000 0006 z dopiskiem „wadium dot. postępowania nr GKR.272.11.2023.TG”6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.8. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.9. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.10. Zaleca się umieszczenie w treści dokumentu wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, adresu poczty elektronicznej, na który Zamawiający może przesłać oświadczenie o zwolnieniu wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca, wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowielub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie drogowej o nawierzchniz betonu asfaltowego o powierzchni co najmniej 2500 m2b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowielub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie chodnika lub placuo powierzchni co najmniej 500 m2Zamawiający informuje, że w celu potwierdzenia spełnienia wyżej wskazanych warunków, Wykonawca może posłużyć się jedną i tą samą inwestycją, na której wykonał wyżej wskazane prace.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-17
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „ROZBUDOWA ULICY KASOPEI W LEGNICY W ZAKRESIE BUDOWY CHODNIKA ORAZ MIEJSC POSTOJOWYCH”
Dodano: 2024-05-17 - BUDOWA STREFY AKTYWNOŚCI GOSPODARCZEJ W CZARNYM BORZE ETAP II – BUDOWA DROGI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ – nawierzchnie
Dodano: 2024-01-04 - Modernizacja dróg gminnych w ramach zadania: Program modernizacji dróg gminnych
Dodano: 2023-06-09 - REMONTY BIEŻĄCE NAWIERZCHNI CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH I TERENÓW GMINNYCH
Dodano: 2021-01-28 - WZMOCNIENIA NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH
Dodano: 2021-01-28 - Przebudowa nawierzchni odcinków dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Nowa Wieś Lubińska (odcinki B, C) w ramach zadania budżetowego pn. „Przebudowa dróg wraz z odwodnieniem w Nowej Wsi Lubińskiej - etap 2 i 3” - zamówienie nr 1 udzielane w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1. pkt 6) ustawy Pzp
Dodano: 2021-01-25 - „Modernizacja ciągów komunikacyjnych położonych na terenach wokół budynków mieszkalnych”
Dodano: 2020-10-29 - Wykonanie II etapu drogi wraz z siecią oświetleniową przy ul. Gen. Józefa Sowińskiego w Głogowie w ramach realizacji zadania pn. „Droga do skomunikowania budynku koszarowego adaptowanego na budynek mieszkalny z budynkami TBS”
Dodano: 2020-09-22 - PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ŚRÓDMIEŚCIA WRAZ Z OŚWIETLENIEM, ODWODNIENIEM ORAZ ELEMENTAMI MAŁEJ ARCHITEKTURY W RAMACH REWITALIZACJI MIASTA OŁAWA . ETAP II. PODETAP II.
Dodano: 2020-08-19 - PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ŚRÓDMIEŚCIA WRAZ Z OŚWIETLENIEM, ODWODNIENIEM ORAZ ELEMENTAMI MAŁEJ ARCHITEKTURY W RAMACH REWITALIZACJI MIASTA OŁAWA . ETAP II. PODETAP II.
Dodano: 2020-07-16