Przetargi.pl
Budowa strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Turku wraz z infrastrukturą oraz zagospodarowaniem terenu - etap V

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Turku ogłasza przetarg

  • Adres: 62-700 Turek, ul. 3 Maja 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 280 21 50 , fax. 0-63 280 21 69
  • Data zamieszczenia: 2013-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Turku
    ul. 3 Maja 8 8
    62-700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 280 21 50, fax. 0-63 280 21 69
    REGON: 31106108000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.turek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Turku wraz z infrastrukturą oraz zagospodarowaniem terenu - etap V
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje budowę budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Turku ul. Działkowa wraz z infrastrukturą oraz zagospodarowaniem terenu - ETAP V stanowiącej część zespołu dworsko - parkowego wpisanego do rejestru zabytków na podstawie decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 20.08.1991 r. pod numerem rejestru A - 461 - 202. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają następujące opracowania: dokumentacja projektowa ( Załącznik nr 3 ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 4), przedmiar robót ( załącznik nr 5 ) oraz materiały uzupełniające i zamienne (załącznik nr 6). Realizacja przedmiotu zamówienia etapu V będzie polegać na : 1.wykonaniu podłoża, posadzek i podłóg w tym posadzki z płytek gresowych, podłogi żywiczne, 2.wykonywaniu ścian wewnętrznych w tym ścianek murowanych, ścianek w technologii lekkiej w zabudowie płytą gipsowo - kartonowej, 3.wykonywaniu tynków, okładzin wewnętrznych i sufitów podwieszanych, malowanie, 4.montowaniu stolarki drzwiowej, 5.montażu instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, przeciwpożarowej, centralnego ogrzewania, wentylacji, klimatyzacji 6.montażu instalacji elektrycznej: nisko oraz wysoko prądowej, w tym sieci komputerowej LAN, sieci telefonicznej, sieci domofonowej, okablowanie strukturalne, łączności radiowej, monitoringu (kamery, czujki ruchowe), 7.roboty dekarsko - blacharskie, 8.wykonaniu robót z zakresu zagospodarowania terenu, w skład których wchodzi wykonanie wspinalni wraz z dobiegiem, chodników, boiska, masztów flagowych, wzmocnienia skarpy przy stawie, ogrodzenia, nasadzeń zieleni. W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać także zadania nie ujęte w załączonym przedmiarze robót, a w szczególności polegające na : 1.uzyskaniu wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót; 2.zorganizowaniu we własnym zakresie placu budowy: zapewnieniu energii elektrycznej, wody i innych niezbędnych mediów, dróg dojazdowych oraz ponoszeniu kosztów z tego tytułu; 3.doprowadzeniu do stanu pierwotnego terenu przylegającego do budowy, tj. usunięcie gruzu i zanieczyszczeń po prowadzonych robotach, naprawa szkód wynikłych w wyniku realizowanych robót (wypłata ewentualnych odszkodowań); 4.zabezpieczeniu wymaganym przepisami BHP; zabezpieczeniu terenu budowy; 5.zapewnieniu obsługi geodezyjnej i wykonaniu 1 egz. w formie papierowej i elektronicznej inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, złożonej do formatu A4 + kopii szkicu; 6.przygotowaniu odbioru wykonanych robót, w tym opracowaniu księgi obmiarów wykonanych robót: wykonaniu niezbędnych badań i prób; zapewnieniu nadzoru archeologicznego: 7.wykonaniu dokumentacji powykonawczej - po 1 egz. w formie papierowej i elektronicznej: 8.zapewnieniu odpowiedniego składowiska gruzu lub śmieci na wysypisku, 9.przeprowadzenie wszystkich niezbędnych odbiorów i czynności w celu uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi łącznie brutto 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.turek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach