Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Turku ogłasza przetarg
- Adres: 62-700 Turek, ul. 3 Maja 8
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-63 280 21 50 , fax. 0-63 280 21 69
- Data zamieszczenia: 2013-04-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Turku
ul. 3 Maja 8 8
62-700 Turek, woj. wielkopolskie
tel. 0-63 280 21 50, fax. 0-63 280 21 69
REGON: 31106108000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.turek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Turku wraz z infrastrukturą oraz zagospodarowaniem terenu - etap V - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje budowę budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Turku ul. Działkowa wraz z infrastrukturą oraz zagospodarowaniem terenu - ETAP V stanowiącej część zespołu dworsko - parkowego wpisanego do rejestru zabytków na podstawie decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 20.08.1991 r. pod numerem rejestru A - 461 - 202. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają następujące opracowania: dokumentacja projektowa ( Załącznik nr 3 ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 4), przedmiar robót ( załącznik nr 5 ) oraz materiały uzupełniające i zamienne (załącznik nr 6). Realizacja przedmiotu zamówienia etapu V będzie polegać na : 1.wykonaniu podłoża, posadzek i podłóg w tym posadzki z płytek gresowych, podłogi żywiczne, 2.wykonywaniu ścian wewnętrznych w tym ścianek murowanych, ścianek w technologii lekkiej w zabudowie płytą gipsowo - kartonowej, 3.wykonywaniu tynków, okładzin wewnętrznych i sufitów podwieszanych, malowanie, 4.montowaniu stolarki drzwiowej, 5.montażu instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, przeciwpożarowej, centralnego ogrzewania, wentylacji, klimatyzacji 6.montażu instalacji elektrycznej: nisko oraz wysoko prądowej, w tym sieci komputerowej LAN, sieci telefonicznej, sieci domofonowej, okablowanie strukturalne, łączności radiowej, monitoringu (kamery, czujki ruchowe), 7.roboty dekarsko - blacharskie, 8.wykonaniu robót z zakresu zagospodarowania terenu, w skład których wchodzi wykonanie wspinalni wraz z dobiegiem, chodników, boiska, masztów flagowych, wzmocnienia skarpy przy stawie, ogrodzenia, nasadzeń zieleni. W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać także zadania nie ujęte w załączonym przedmiarze robót, a w szczególności polegające na : 1.uzyskaniu wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót; 2.zorganizowaniu we własnym zakresie placu budowy: zapewnieniu energii elektrycznej, wody i innych niezbędnych mediów, dróg dojazdowych oraz ponoszeniu kosztów z tego tytułu; 3.doprowadzeniu do stanu pierwotnego terenu przylegającego do budowy, tj. usunięcie gruzu i zanieczyszczeń po prowadzonych robotach, naprawa szkód wynikłych w wyniku realizowanych robót (wypłata ewentualnych odszkodowań); 4.zabezpieczeniu wymaganym przepisami BHP; zabezpieczeniu terenu budowy; 5.zapewnieniu obsługi geodezyjnej i wykonaniu 1 egz. w formie papierowej i elektronicznej inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, złożonej do formatu A4 + kopii szkicu; 6.przygotowaniu odbioru wykonanych robót, w tym opracowaniu księgi obmiarów wykonanych robót: wykonaniu niezbędnych badań i prób; zapewnieniu nadzoru archeologicznego: 7.wykonaniu dokumentacji powykonawczej - po 1 egz. w formie papierowej i elektronicznej: 8.zapewnieniu odpowiedniego składowiska gruzu lub śmieci na wysypisku, 9.przeprowadzenie wszystkich niezbędnych odbiorów i czynności w celu uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium wynosi łącznie brutto 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.turek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja pomieszczeń Filii Nr 9 Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Serbinowskiej 1a w Kaliszu
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana technologii kotłowni w Urzędzie Skarbowym w Słupcy
Dodano: 2016-07-26 - Rozbudowa budynku przy ul. Krótkiej na potrzeby Urzędu Miejskiego w Kaliszu
Dodano: 2016-07-25 - Zmiana sposobu użytkowania, rozbudowa i przebudowa przedszkola publicznego na bibliotekę publiczną wraz z infrastrukturą techniczną.
Dodano: 2016-07-07 - Wykonanie robót budowlanych związanych z poprawą efektywności energetycznej budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu.
Dodano: 2016-07-05 - Rozbudowa budynku komunalnego w miejscowości Bądków Pierwszy
Dodano: 2016-07-01 - Modernizacja budynku przedszkola w Górce Duchownej
Dodano: 2016-06-24 - Remont w budynku Zespołu Szkół Gminy Kościan, Przedszkole i Szkoła Podstawowa w Bonikowie
Dodano: 2016-06-14 - Rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy w Szamocinie
Dodano: 2016-06-02 - Odnowienie powłok malarskich i wymiana okładzin podłogowych w bud. 2/925, 252/6015, 2/936 i 1/6015
Dodano: 2016-05-17