Przetargi.pl
Budowa stadionu lekkoatletycznego w Kępnie wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót poprzez wykup wierzytelności

Urząd Miasta i Gminy w Kępnie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-600 Kępno, ul. Kościuszki 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7828806 , fax. 062 7828801, 7826801
  • Data zamieszczenia: 2009-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Kępnie
    ul. Kościuszki 5 5
    63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7828806, fax. 062 7828801, 7826801
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kepno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa stadionu lekkoatletycznego w Kępnie wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót poprzez wykup wierzytelności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane : budowa stadionu sportowego, w tym: bieżni okólnej 4-ro torowej o długości 400 m oraz bieżni 4-ro torowej o długości 100 m (60 m) o nawierzchni poliuretanowej , skoczni do skoku w dal oraz trójskoku o nawierzchni poliuretanowej , rzutni do pchnięcia kulą, skoczni do skoku wzwyż , o nawierzchni poliuretanowej, rzutni do rzut oszczepem, boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy naturalnej ( zamawiający dokona odbioru nawierzchni z trawy naturalnej nie wcześniej niż po trzecim koszeniu trawy) budowa trybun, budowa ogrodzenia zewnętrznego stadionu o wys. 2.50 m (po zdemontowaniu istniejącego), montaż ogrodzenia wys. 1.3 m. wokół płyty stadionu (po zdemontowaniu istniejącego), odwodnienie stadionu ( odwodnienie liniowe oraz drenaż) - część instalacyjna. nawodnienie stadionu - część instalacyjna. zasilanie elektryczne budowa ciągów pieszych oraz parkingów. Szczegółowy opis i zakres robót budowlanych został określony w przedmiarach robót, kosztorysach ślepych oraz dokumentacji projektowej, a także specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do nin. SIWZ. Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktować jako informacje uściślającą. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Zamawiający za produkty równoważne uzna takie, które spełnią parametry techniczne produktu wskazanego z nazwy handlowej. 2.2 Usługa bankowa w zakresie wykupu wierzytelności pieniężnych: 1) Wykonanie usługi bankowej dotyczącej sprzedaży (wykupu) wierzytelności pieniężnej przysługującej Wykonawcy względem Zamawiającego przez dany Bank; usługa bankowa polegać będzie na dokonaniu sprzedaży (wykupie) wierzytelności przez dany Bank, o wartości wykonanych robót budowlanych przez Wykonawcę wraz z należnym podatkiem VAT; jednocześnie Wykonawca, jako Zbywca zapewnia, a tym samym zobowiązuje się, że: a) podpisze pod rygorem nieważności w formie pisemnej umowę o sprzedaż (wykup) wierzytelności z wybranym bankiem, nie później niż w ciągu 30 dni od podpisania umowy z Zamawiającym, b) wykupem wierzytelności będą objęte wszystkie faktury za wykonane roboty budowlane lub ich części, c) wykup wierzytelności będzie realizowany przez bank działający na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 ) w terminie nieprzekraczającym 30 dni od daty dostarczenia faktury wraz z protokołem odbioru wykonanych robót, d) faktury za wykonanie części robót oraz faktura końcowego rozliczenia wystawiane będą na podstawie opracowanego przez wykonawcę harmonogramu rzeczowo - finansowego wykonania i odbioru robót. Podstawę do opracowania harmonogramu rzeczowo finansowego stanowi załącznik nr 4 Warunki i terminy płatności e) w przypadku udzielenia zamówień dodatkowych Bank wykupi je, jako dodatkowe wierzytelności na warunkach, na jakich dokonał wykupu wierzytelności podstawowych, f) Zmawiający przewiduje karencję w spłacie rat kapitałowych. g) rozpoczęcie spłaty kapitału nastąpi od stycznia 2011 roku. h) spłata wykupionych przez bank wierzytelności będzie realizowana przez Zamawiającego przez okres 10 lat w ratach miesięcznych, i) raty kapitałowe oraz odsetki będą płatne pierwszego dnia roboczego każdego miesiąca, j) system spłaty - stała rata kapitałowa, odsetki wyłącznie od niespłaconego kapitału wg stawki referencyjnej WIBOR 1M powiększonej o stałą i niezmienną marżę podaną w ofercie wykonawcy, k) zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty zobowiązania wobec banku bez naliczania przez bank dodatkowych prowizji i dodatkowych opłat, l) zmiana harmonogramu spłaty nie może powodować naliczania jakiejkolwiek prowizji przez Bank, 2) Zamawiający wyraża zgodę na cesję wierzytelności na rzecz instytucji finansującej inwestycję, zabezpieczeniem finansowym będzie weksel własny in blanco wystawiony przez Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową. 3) Zamawiający zastrzega sobie nienaruszalność poniższych zasad spłaty wierzytelności przez cały okres spłaty: a) bank nie może żądać od Zamawiającego spłaty zobowiązania przed umówionym okresem spłaty, b) spłata zobowiązania przez cały okres spłaty będzie realizowana na zasadach określonych w ofercie Wykonawcy uwzględniającej warunki zawarte w SIWZ, c) wprowadzenie jakiejkolwiek zmiany systemu spłaty przez instytucję finansującą bez zgody Zamawiającego nie będzie obowiązujące, d) instytucja finansująca Wykonawcę, nie może bez zgody Zamawiającego przekazać wierzytelności innej instytucji finansującej lub osobie trzeciej. W postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 12.06.2003r o terminach zapłaty w transakcjach handlowych ( Dz. U. Nr 139 z dnia 08.08.2003r poz. 1323 ze zmianami ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 120000zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 Pzp oraz spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2) posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca potwierdzi spełnienie w/w warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że: a/ w okresie ostatnich 5 lat był generalnym wykonawcą co najmniej dwóch podobnych obiektów sportowych lub kubaturowych których zakres obejmował kompleksowe wykonanie robót budowlanych w tym budowę parkingów, chodników, oświetlenia, kanalizacji i ogrodzeń o wartości min. 2 000 000 zł brutto każdy. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia ( referencje lub protokół odbioru). b/ okresie ostatnich 5 lat był wykonawcą co najmniej jednej bieżni okólnej 4-ro torowej o długości min 400 m o nawierzchni poliuretanowej. Należy załączyć dokument potwierdzający należyte wykonanie bieżni ( referencje lub protokół odbioru). Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony również w przypadku jeżeli potwierdzenie wykonania zamówienia zostanie wystawione na podwykonawce który zostanie wskazany w ofercie. c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - posiadają wolne środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie min. 2 000 000 zł d) sytuacji ekonomicznej i finansowej - posiadają wolne środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie min. 2 000 000 zł Ocena spełnienia w/w warunków będzie dokonywana na podstawie oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie według reguły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca winien dostarczyć dokumenty i informacje: 1) Ofertę wykonawcy według załącznika nr 1 do nin. SIWZ. 2) Oświadczenia z art. 22 i 24 Pzp wg załączników 2 i 3 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) wykaz robót budowlanych z ostatnich 5 lat, z których co najmniej dwie obejmowały swoim zakresem kompleksowe wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy podobnych obiektów sportowych lub kubaturowych (w tym budowę parkingów, chodników, oświetlenia, kanalizacji i ogrodzeń) o wartości min. 2 000 000 zł każda. 6) wykaz wykonanych bieżni z ostatnich 5 lat, o długości min 400 m o nawierzchni poliuretanowej. 7) Informację banku o zdolności kredytowej lub wyciąg z rachunku bankowego. 8) Certyfikat IAAF 9) Raport badań uprawnionej jednostki laboratoryjnej pod kątem wymogów IAAF (np. Instytut IST lub inny) lub też Rekomendację ITB potwierdzające parametry techniczne nawierzchni 10) Próbkę nawierzchni sportowej 11) Zaświadczenie lub inny dokument wystawiony przez bank określający na jakich warunkach nastapi podpisanie umowy o wykup wierzytelności Kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/kepno
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach