Przetargi.pl
Budowa Stacji Uzdatniania Wody w Prażmowie gm. Burzenin

Gmina Burzenin ogłasza przetarg

  • Adres: 98260 Burzenin, ul. Sieradzka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 214 095 , fax. 428 214 095
  • Data zamieszczenia: 2018-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Burzenin
    ul. Sieradzka 1
    98260 Burzenin, woj. łódzkie
    tel. 438 214 095, fax. 428 214 095
    REGON: 53816500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www,ugburzenin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Stacji Uzdatniania Wody w Prażmowie gm. Burzenin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowo-kosztorysowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na budowie stacji uzdatniania wody w miejscowości Prażmów gm. Burzenin. Zakres zadania obejmuje dwa etapy: Etap I 1) Wykonanie dwóch odwiertów studni głębinowych. 2) Opracowanie dokumentacji projektowej, na budowę stacji uzdatniania wody (SUW) w Prażmowie zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym (załącznik nr 10 siwz) oraz koncepcją budowy SUW w m. Prażmów ( załącznik nr 11 siwz) w zakresie wykonania: a) projektów budowlanych, b) projektów wykonawczych dla poszczególnych branż (po wcześniejszym uzgodnieniu rozwiązań z Inwestorem i Użytkownikiem Gminą Burzenin, c) szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót dla wszystkich rodzajów prac objętych projektem, d) opracowań, projektów pomocniczych i uzupełniających (projekty rozbiórek, badania, wszelkie uzgodnienia itp. w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zadania w tym m.in. decyzji środowiskowej raport oddziaływania na środowisko, decyzji na wycinkę drzew i pozwolenia wodno-prawnego), e) opracowań kosztowych: przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego, oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego: - prawomocnych decyzji pozwalających na prowadzenie prac budowlanych - pozwolenia na budowę/potwierdzeń zgłoszeń zamiaru wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę (dla prac niewymagających uzyskania Pozwolenia na Budowę w rozumieniu Ustawy Prawo Budowlane). - wszystkich niezbędnych decyzji, uzgodnień i opinii, jeżeli są konieczne ( w tym m.in. decyzji środowiskowej, decyzji na wycinkę drzew i pozwolenia wodno-prawnego) - zgód właścicieli gruntów na dysponowanie gruntem (jeżeli zajdzie taka potrzeba), 3) Wykonawca wykona dokumentację projektową i przekaże Zamawiającemu w następującej ilości egzemplarzy w wersji papierowej: a) 1 egzemplarz raportu oddziaływania inwestycji na środowisko, b) 2 egzemplarze operatów wodnoprawnych na wykonanie urządzeń wodnych i pobór wód podziemnych, c) 2 egzemplarze zgody wodnoprawnej na wykonanie urządzeń wodnych i pobór wód podziemnych, d) 3 egzemplarze wszystkich części Projektu Budowlanego zawierającej między innymi: - komplet niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych z odpowiednimi instytucjami, - wymaganą prawem dokumentację geotechniczną posadowienia obiektów (jeśli jest wymagana), - informację projektanta o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, e) 3 egzemplarze wszystkich części Projektu Wykonawczego, f) 2 egzemplarze specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, g) 2 egzemplarze w wersji papierowej informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). h) 2 egzemplarze przedmiaru robót oraz kosztorysów inwestorskich, oraz 1 egzemplarz wyżej wymienionych dokumentacji w wersji elektronicznej w formacie *PDF i w wersji edytowalnej. Do dokumentacji należy dołączyć kompletny spis opracowań z oświadczeniem, że dokumentacja wykonana jest zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi oraz, że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Oprócz w/w dokumentacji Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie decyzje, postanowienia i inne dokumenty świadczące o zezwoleniu na prowadzenie prac (w oryginale) Ogólne wymagania Zamawiającego dotyczące prac projektowych: - wszelkie uzgodnienia, decyzje i zgody uzyskiwane będą przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego i na jego rzecz, - dokumentacja projektowa ma być opracowana w języku polskim, - Wykonawca winien przedkładać Zamawiającemu do informacji wszelkie uzyskane opinie, pozwolenia, uzgodnienia itp. dokumenty obrazujące przebieg toczącego się procesu projektowania, - dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną oraz winna ona być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, - każdy egzemplarz dokumentacji projektowej musi być opatrzony oryginalnymi podpisami projektanta i sprawdzającego, -wszelkie opłaty administracyjne ponoszone w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskiwaniem uzgodnień, opinii i decyzji, Wykonawca winien wliczyć do ceny opracowania dokumentacji projektowej, - Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace projektowe na okres realizacji inwestycji od dnia protokolarnego odbioru doku¬mentacji oraz rękojmi za wady fizyczne i prawne dokumentacji, która zakończy się wraz z okresem rękojmi na roboty budowlane wyko¬nane na jej podstawie, -Wykonawca zobowiązany jest przy opracowaniu dokumentacji kierować się względami ekonomicznymi realizacji i utrzymania projektowanej inwestycji, -dokumentacja powinna opierać się na najnowszej wiedzy technicznej. Przyjęcie w dokumentacji najnowszych rozwiązań technicznych oraz technologicznych z wykorzystaniem rozwiązań opierających się o zasady poszanowania energii, -Wykonawca przed rozpoczęciem prac projektowych dokona z Zamawiającym protokolarnych uzgodnień w zakresie projektowanych rozwią¬zań technologicznych i materiałowych w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy, -po otrzymaniu roboczych rozwiązań Zamawiający w terminie 14 dni dokona wyboru wariantu do dalszych prac projektowych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/Projektant w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru ro¬bót określił właściwości urządzeń i materiałów za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przeno¬szących europejskie normy zharmonizowane z podaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia urządzeń i materiałów, -technologia uzdatniania wody ma zapewnić jakość wody wymaganą aktualnymi przepisami. Etap II. Budowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Prażmów w zakresie: · Budowa budynku głównego wraz z całym wyposażeniem technologicznym, · Uzbrojenie studni głębinowych; · Podłączenie ujęć do projektowanego obiektu; · Budowa sieci międzyobiektowej; · Budowa zbiorników wody czystej (2 szt.); · Budowa osadnika wód popłucznych; · Budowa systemu odprowadzania ścieków; · Budowa chloratora; · Wykonanie monitoringu pracy SUW kompatybilnego z dotychczas użytkowanym przez Zamawiającego oraz monitorującego teren SUW pod kontem integracji osób nieupoważnionych. Wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej w I etapie dokumentacji projektowej SUW Prażmów obejmuje: 1) przejęcie placu budowy; 2) rozpoczęcie robót budowlanych po protokólarnym przekazaniu Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej wraz z prawomocnym pozwoleniem na budowę /skutecznym zgłoszeniem robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę (dla prac nie wymagających uzyskania Pozwolenia na Budowę w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane); 3) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z projektami technicznymi, warunkami pozwolenia na budowę, warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego, obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, postanowieniami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i ustalonymi zwyczajami; 4) zgłaszanie do odbioru lub przejęcia (przez Zamawiającego) wykonanych robót budowlanych zgodnie z zapisami umowy; 5) uczestniczenie w odbiorze wykonanych robót; 6) wykonanie wszystkich robót przygotowawczych koniecznych do rozpoczęcia i kontynuowania zadania, w tym formalności niezbędnych do zajęcia terenu na czas prowadzenia robót i ponoszenie kosztów z tym związanych oraz ponoszenie kosztów zużycia wody i energii w okresie realizacji robót; 7) dokonanie we własnym zakresie i na własny koszt, w zakresie niezbędnych do realizacji zadania uzgodnień z właścicielami terenów oraz dysponentami sieci i urządzeń, obiektów infrastruktury technicznej; 8) usunięcie wad przedmiotu umowy wykrytych w toku realizacji umowy, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego; 9) wykonanie robót porządkowych i odtworzeniowych terenu wraz z obiektami i urządzeniami uszkodzonymi lub zdemontowanymi w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, we własnym zakresie i na własny koszt; 10) zapewnienie warunków bezpieczeństwa w czasie trwania robót oraz utrzymanie porządku na terenie budowy i w jej bezpośrednim sąsiedztwie; 11) zapewnienie Inspektorowi Nadzoru oraz wszystkim osobom upoważnionym przez Zamawiającego, dostępu do terenu budowy oraz do wszystkich miejsc, gdzie są wykonywane lub gdzie przewiduje się wykonywanie robót związanych z realizacją przedmiotu umowy; 12) przekazanie Zamawiającemu, przy odbiorze końcowym, atestów i gwarancji udzielanych przez dostawców zainstalowanych materiałów i urządzeń; 13) przekazanie Zamawiającemu certyfikatów na znak bezpieczeństwa, certyfikatów zgodności i aprobat technicznych lub aprobaty technicznej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.); 14) zawiadomienie Zamawiającego, w terminie 3 dni od daty wykrycia, o wadach dokumentacji projektowej; 15) ustanowienie kierownika budowy; 16) przeprowadzenie rozruchu ( w tym niezbędnych badań i analiz) na koszt i staraniem Wykonawcy przy udziale Inspektora nadzoru i przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca z rozruchu przekaże Zamawiającemu protokół z rozruchu oraz instrukcje obsługi i inne dokumenty związane z przyszłą eksploatacją SUW; 17) zapewnienie przez Wykonawcę pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie wyjaśnienia i korygowania niejasności, uwag i wątpliwości na etapie realizacji robót budowlanych objętych niniejszym opracowaniem, w tym dokonanie korekt i przeprojektowanie elementów, których Wykonawca robót budowlanych nie będzie mógł wykonać z winy wad projektu budowlanego lub wykonawczego (przy założeniu kompetentności i profesjonalności wykonawcy robót budowlanych). 18) zapewnienie ewentualnego (jeśli będzie to niezbędne) nadzoru archeologicznego i prowadzenia ratowniczych badań archeologicznych jeżeli będzie to wynikało z opinii Konserwatora Zabytków; 19) zapewnienie, pełnej obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej; 20) dokonanie zgłoszenia zakończenia robót i skuteczne uzyskanie przyjęcia zgłoszenia lub uzyskanie pozwolenia na użytkowanie jeżeli będzie ono wymagane. 21) Przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi i monitoringu SUW. Zaleca się, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał oględzin terenu przeznaczonego na inwestycję, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania ofer¬ty oraz podpisania umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania oględzin terenu ponosi Wykonawca. Zamawiający informuje, że: - koncepcja budowy SUW w m. Prażmów została załączona do niniejszej specyfikacji w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełni funkcję pomocniczą. - teren przeznaczony pod realizację inwestycji (działka nr ewid. 42/1 obręb geodezyjny Prazmów) objęty jest Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego, - przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania dokumentacji hydrogeologicznej ujęcia wody podziemnej, którą to Zamawiający wykona we własnym zakresie, - mapę do celów projektowych terenu przeznaczonego pod inwestycję przekaże Wykonawcy po podpisaniu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł. (Słownie: Trzydzieści tysięcy zł 00/100 gr)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach