Przetargi.pl
budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Grabnik Osada, budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Bałamutowo, Laśmiady i Jeziorowskie wraz z montażem opomiarowania oraz rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Liski.

Gmina Stare Juchy ogłasza przetarg

  • Adres: 19-330 Stare Juchy, Plac 500-lecia
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 876 199 053 , fax. 876 199 053
  • Data zamieszczenia: 2020-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Juchy
    Plac 500-lecia 4
    19-330 Stare Juchy, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 876 199 053, fax. 876 199 053
    REGON: 53952600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stare-juchy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Grabnik Osada, budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Bałamutowo, Laśmiady i Jeziorowskie wraz z montażem opomiarowania oraz rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Liski.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę stacji uzdatniania wody w miejscowości Grabnik Osada, budowę sieci wodociągowej w miejscowościach Bałamutowo, Laśmiady i Jeziorowskie z montażem opomiarowania oraz rozbudowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Liski w ramach następujących CZĘŚCI zamówienia: 1) CZĘŚĆ I – budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Grabnik Osada, 2) CZĘŚĆ II – budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Bałamutowo, Laśmiady i Jeziorowskie wraz z montażem opomiarowania, 3) CZĘŚĆ III – rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Liski. 2. Przedmiot zamówienia w ramach CZĘŚCI I obejmuje w szczególności: 1) likwidację otworu studziennego nr 1, 2) remont ujęcia wody – studnia SW-2 polegający na wymianie pomp głębinowych, orurowania, opomiarowania oraz obudowy studni, 3) budowę kompletnej studni wody SW-1A, 4) rozbiórkę istniejącego budynku technologicznego, 5) budowę parterowego budynku technologicznego, 6) budowę dwóch stalowych nadziemnych zbiorników wody czystej, 7) budowę odstojnika popłuczyn, 8) budowę układu technologii uzdatniania wody, 9) przebudowę rurociągów doprowadzających wodę surową do stacji wodociągowej, 10) przebudowę rurociągu zasilającego istniejącą gminną sieć wodociągową, 11) budowę odcinków kolektorów ssących i tłocznych wody uzdatnionej ze zbiornika retencyjnego, 12) budowę zbiornika bezodpływowego, 13) budowę kanalizacji odprowadzającej ścieki z wanny chloratora do szczelnego zbiornika wraz z budową neutralizatora, 14) budowę kolektora wód popłucznych, spustowych i przelewowych ze zbiornika retencyjnego, 15) przebudowę linii kablowych sterowniczych i zasilających. 3. Przedmiot zamówienia w ramach CZĘŚCI II obejmuje: 1) budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowościach Bałamutowo – Laśmiady, tj. w szczególności: a) sieć wodociągowa: - rurociąg PE100RC DN90 SDR17 o szacunkowej długości 43,0 m, - rurociąg PE100RC DN110 SDR17 o szacunkowej długości 1117,2 m, - hydrant nadziemny DN80 2 szt., - zasuwa Ø80 1 szt., zasuwa Ø100 1 szt., - trójnik 100x80x100 1 szt., trójnik 150x100x150 1 szt., - przewiert rura PEHD DN160/6,2 1 szt./ szacunkowa długość 14 m, - rura ochronna dwudzielna Ø90 2 szt./ szacunkowa długość 2 szt., b) przyłącza wodociągowe: - rurociąg PE100RC DN40 SDR17 o szacunkowej długości 88,6 m, - nawiertka NWZ/PE 110/32 2 szt., - zestaw wodomierzowy 2 kpl., 2) rozbudowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Jeziorowskie, tj. w szczególności: a) sieć wodociągowa: - rurociąg PE100RC DN110 SDR17 o szacunkowej długości 832,5 m, - hydrant nadziemny DN80 1 szt., - zasuwa Ø100 1 szt., - trójnik 150x100x150 1 szt., - przewiert rura PEHD DN180/6,9 2 szt./ szacunkowa długość 24 m, - rura ochronna dwudzielna Ø90mm 1 szt./ szacunkowa długość 2 m, b) przyłącza wodociągowe: - rurociąg PE100RC DN40 SDR17 o szacunkowej długości 269,8 m, - przecisk rura PEHD DN110/4,2 1 szt./ szacunkowa długość 13 m, - nawiertka NWZ/PE 110/32 3 szt., - zestaw wodomierzowy 3 kpl., 3) budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowościach Jeziorowskie – Laśmiady, tj. w szczególności: a) sieć wodociągowa: - rurociąg PE100RC DN110 SDR17 o szacunkowej długości 1806,0 m, - hydrant nadziemny DN80 2 szt., - zasuwa Ø100 1 szt., - trójnik 100x80x100 1 szt., - przewiert rura PEHD DN180/6,9 5 szt./ szacunkowa długość 118 m, - rura ochronna dwudzielna Ø90mm 6 szt./ szacunkowa długość 22 m, b) przyłącza wodociągowe: - rurociąg PE100RC DN40 SDR17 o szacunkowej długości 376,3 m, - rurociąg PE100RC DN50 SDR17 o szacunkowej długości 72,5 m, - przecisk rura PEHD DN110/4,2 1 szt./ szacunkowa długość 13 m, - nawiertka NWZ/PE 110/32 7 szt., nawiertka NWZ/PE 110/40 1 szt., - zestaw wodomierzowy 9 kpl., - studnia wodomierzowa PEHD DN1000 2 szt., 4) budowę i montaż opomiarowania sieci oraz przyłączy wodociągowych, tj. w szczególności: a) montaż wodomierzy na dwóch gminnych stacjach uzdatniania wody wraz z systemem zdalnego odczytu – 3 kpl., b) montaż komór pomiarowych na gminnych sieciach wodociągowych wraz z systemem zdalnego odczytu – 17 kpl., c) wymianę indywidualnych zestawów wodomierzowych na obiektach zasilanych w wodę z sieci wodociągowych należących do Gminy Stare Juchy na nowe, wyposażone w system radiowego odczytu wskazań wodomierza, d) przepinkę istniejącej sieci wodociągowej w miejscowości Grabnik Osada. 4. Przedmiot zamówienia w ramach CZĘŚCI III obejmuje w szczególności: 1) budowę kanalizacji sanitarnej z rur PVC Ø200 mm klasy S (8 kN/m2) łączonych na uszczelki o szacunkowej długości 964,0 m, 2) montaż studzienek rewizyjnych systemu PP z rurą trzonową Ø425 mm z włazem żeliwnym typu ciężkiego, 3) montaż rurociągu tłocznego z rur PE 100 Ø40 mm klasy PN 10 SDR 17 łączonych przez zgrzewanie elektrooporowe o szacunkowej długości 195,0 m, 4) montaż pompowni ścieków 1 kpl. 5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ I zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zwanej dalej także STWiOR) – załącznikach nr 10.1 – 10.26 i 13.1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej SIWZ). Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 14.1 do SIWZ traktowany jest jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 31 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ II zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – załącznikach nr 11.1 – 11.4 i 13.2 do SIWZ. Przedmiary robót stanowiące załączniki nr 14.2 – 14.5 do SIWZ traktowane jest jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 31 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ III zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – załącznikach nr 12.1 – 12.9 i 13.3 do SIWZ. Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 14.6 do SIWZ traktowany jest jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 31 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Dokumentacje projektowe lub specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowych lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia w zgodzie z uzyskanymi decyzjami, zapewnią uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacjach projektowych lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem: 1) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 9. W każdym przypadku, gdy zamawiający w dokumentacjach projektowych lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. Dopuszczalna różnica w parametrach technicznych urządzeń opisanych w dokumentacjach projektowych lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wynosi +/- 5% pod warunkiem, że zmiana parametrów umożliwi zachowanie zaplanowanej funkcjonalności dla tych urządzeń. 10. Wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą mieć atest dopuszczający do stosowania w budownictwie. 11. Dostarczone przez wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ. 12. Występujący w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla CZĘŚCI II zamówienia zakres robót odnoszący się do wykonania rozbudowy sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Orzechowo nie wchodzi w skład przedmiotu zamówienia i nie należy go uwzględniać przy kalkulacji ceny za wykonanie CZĘŚCI II zamówienia. 13. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy: 1) osoby wykonujące czynności hydraulika i montera rurociągów obejmujące w szczególności: odmierzanie, cięcie, gwintowanie, gięcie, łączenie, montaż i instalację rur; instalację urządzeń wodnych i ściekowych; instalację urządzeń hydraulicznych; kładzenie ceramicznych, betonowych lub żelaznych rur w kanałach ściekowych, drenażowych, wodnych; badanie i testowanie zainstalowanych systemów i rur (dotyczy wszystkich CZĘŚCI zamówienia), 2) osoby wykonujące czynności elektryka budowlanego obejmujące w szczególności: instalację, konserwację i naprawy okablowania elektrycznego; analizę rysunków, schematów i dokumentacji okablowania w celu określenia etapów i metod działania; planowanie położenia i instalację okablowania, sprzętu i urządzeń; selekcję, cięcie i podłączanie kabli i przewodów do terminali i złączy; mierzenie i wyznaczanie punktów odniesienia dla instalacji; pozycjonowanie i instalowanie tablic rozdzielczych; testowanie ciągłości obwodu (dotyczy CZĘŚCI I zamówienia), 3) osoby wykonujące czynności operatora sprzętu do robót ziemnych i urządzeń pokrewnych obejmujące w szczególności: obsługę i monitorowanie maszyn kopiących do kopania i przemieszczania ziemi, głazów, piasku, żwiru lub podobnych materiałów; obsługę i monitorowanie pracy maszyn kopiących kanały ściekowe, rurociągi wodne; obsługę i monitorowanie pracy maszyn przeznaczonych do przemieszczania, rozdzielania i wyrównywania ziemi, piasku i innych materiałów; obsługę i monitorowanie pracy walców samobieżnych do ubijania i wygładzania warstw różnych materiałów; obsługę i monitorowanie pracy maszyn do rozściełania i wygładzania betonu, preparatów bitumowych lub smolnych, stosowanych przy budowie jezdni, dróg lub podobnych powierzchni (dotyczy wszystkich CZĘŚCI zamówienia), 4) osoby wykonujące czynności robotnika robót stanu surowego obejmujące w szczególności: wznoszenie tymczasowych rusztowań metalowych lub drewnianych na placach budowy, rozbiórkę budynków oraz innych obiektów (dotyczy wszystkich CZĘŚCI zamówienia), 5) osoby wykonujące czynności spawacza obejmujące w szczególności: spawanie elementów metalowych przy użyciu palników gazowych lub spawarek elektrycznych i spoiw metalowych lub za pomocą innych metod; zgrzewanie elementów metalowych przy użyciu zgrzewarek rezystancyjnych; stosowanie lamp lutowniczych do wykonywania i naprawy wykładzin ołowianych, rur oraz innych instalacji ołowianych; lutowanie elementów metalowych przy użyciu lutownic; cięcie elementów metalowych przy użyciu palnika gazowego lub spawarki łukowej; monitorowanie procesu montażu, zgrzewania i spawania w celu uniknięcia przegrzania elementów metalowych lub ich wypaczenia, skurczenia, zniekształcenia lub rozszerzenia materiału; analizę elementów metalowych w celu wyszukania usterek i dokonywanie pomiarów elementów za pomocą wzorców lub szablonów celem zapewnienia zgodności z wymaganiami określonymi w instrukcjach (dotyczy wszystkich CZĘŚCI zamówienia), 6) osoby wykonujące czynności robotnika prostych prac w budownictwie obejmujące w szczególności: uprzątanie zużytego materiału i wykonywanie innych prostych prac w miejscach rozbiórki; mieszanie, wylewanie i rozpościeranie materiałów, takich jak: beton, gips i zaprawa murarska; kopanie i wypełnianie dołów i rowów przy użyciu narzędzi ręcznych; rozpościeranie piasku, ziemi, żwiru i podobnych materiałów; ładowanie i rozładowywanie materiałów budowlanych, materiałów wydobytych oraz sprzętu i transportowanie ich w obrębie miejsc prowadzenia prac przy użyciu taczek, nosiłek do ręcznego transportu cegieł i wózków ręcznych; sprzątanie miejsc pracy i usuwanie przeszkód (dotyczy wszystkich CZĘŚCI zamówienia). 14. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232430-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 1) w przypadku składania oferty na realizację CZĘŚCI I zamówienia – 40.000,00 PLN, 2) w przypadku składania oferty na realizację CZĘŚCI II zamówienia – 20.000,00 PLN, 3) w przypadku składania oferty na realizację CZĘŚCI III zamówienia – 10.000,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej – poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy zamawiającego: 22 9331 0004 0010 0100 0260 0002. 4. Wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty w zakresie odpowiadającym CZĘŚCIOM zamówienia, na które wykonawca składa ofertę – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika, 4) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach