Przetargi.pl
Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Dziedzice (Tryb: zaprojektuj i wybuduj)

GMINA STRZELECZKI ogłasza przetarg

  • Adres: 47-364 Strzeleczki, Rynek 4
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA STRZELECZKI
    Rynek 4
    47-364 Strzeleczki, woj. opolskie
    REGON: 531413107
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzeleczki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Dziedzice (Tryb: zaprojektuj i wybuduj)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I: Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Dziedzice (Tryb: zaprojektuj i wybuduj)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnej dokumentacji budowlanej techniczno-kosztowej oraz kompleksowe wykonanie stacji uzdatniania wody wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą. Zadanie realizowane będzie w trybie zaprojektuj i wybuduj i obejmuje następujący zakres prac:1. Zabudowę już wykonanej studni nr 1, 2. Odwiercenie i zabudowę studni głębinowej nr 2 o głębokości do 100 m wg. posiadanego projektu robót geologicznych, 3. Budowę parterowego murowanego budynku - niepodpiwniczonego (elewacja z cegły klinkierowej) stacji uzdatniania wody w skład, którego wchodzą następujące pomieszczenia: część socjalna, serwerownia, hala technologiczna, pomieszczenie na agregat prądotwórczy, warsztat, przedsionek, 4. Zaprojektowanie technologii oraz montaż urządzeń do uzdatniania wody oraz do jej przetłaczania (wraz z dostarczeniem i montażem), 5. Zakup wraz z dostawą agregatu prądotwórczego zapewniającego prace całej stacji w okresach bez stałego napięcia, 6. Budowę zbiornika uzdatnionej wody o pojemności ok. 500 m3 (dobór parametrów zbiornika poprzedzony analizą zapotrzebowania na wodę mieszkańców obsługiwanych przez SUW i wydajności studni), 7. Wykonanie niezależnego ogólnodostępnego punktu czerpalnego (hydrant nadziemny) zapewniającego ochronę PPOŻ pobliskich lasów – lokalizację należy ustalić z Zamawiającym, 8. Przebudowę drogi dojazdowej do stacji (działki drogowe - dz. ew. nr 244 ob. Smolarnia, dz. ew. nr 250/3 ob. Racławiczki, dz. ew. nr 98 ob. Dziedzice), 9. Wykonanie drogi wewnętrznej utwardzonej, ciągów komunikacyjnych wewnątrz terenu stacji, parkingu przed stacją oraz chodników z kostki brukowej w kolorze szarym min. 8 cm, 10. Odwodnienie powierzchni szczelnych w tym komunikacyjnych wraz z projektem i realizacją zagospodarowania tych wód, 11. Wykonanie przyłącza elektroenergetycznego do działki oraz infrastruktury na SUWie,12. Wykonanie oświetlenia zewnętrznego całej stacji, 13. Budowę szamba oraz zbiornika na popłuczyny, 14. Budowę drewnianej, zadaszonej wiaty garażowej wymiary min. 3 x 5 m, 15. Budowę ogrodzenia całego terenu SUWu, 16. Włączenie do istniejącej sieci wodociągowej, 17. Wykonanie monitoringu oraz wizualizacji pracy SUW-u (SCADA) do istniejącego systemu posiadanego przez Zamawiającego, 18. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej zapewniającej energię dla całej stacji. Moc instalacji zostanie ustalana i wyliczona w oparciu o obliczenia zapotrzebowania na energię wszystkich urządzeń. 19. Zakup, dostawę i montaż paczkowarki do wody.Planowane ujęcie wód podziemnych oraz SUW zlokalizowany będzie w miejscowości Dziedzice na działce ew. nr 37/3.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości DziedziceZakres obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności:1) nadzór inwestorski całego procesu inwestycyjnego (w zakresie branży sanitarnej, elektrycznej i drogowej) oraz wszystkie czynności wynikające z prawa budowlanego, Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 września 2021 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. 2021r. poz. 1686 z późn. zm.);2) opiniowanie przedłożonej przez wykonawcę dokumentacji projektowej w terminie 7 dni od dnia przekazania do uzgodnienia;3) nadzór nad przestrzeganiem przepisów p. pożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy przez uczestników procesu realizacji inwestycji;4) reprezentowanie interesów Zamawiającego wobec uczestników procesu inwestycyjnego;5) stałe konsultacje i fachowe doradztwo dla Zamawiającego;6) sprawdzania postępu robót poprzez obecność na budowie min. 2 razy w tygodniu w trakcie trwania robót dla poszczególnych branż;7) prowadzenie z wykonawcą robót odbiorów częściowych i końcowych;8) uzgodnienie z Zamawiającym, wykonawcą inwestycji i autorem projektu ewentualnych robót zamiennych;9) opiniowanie sporządzonych przy udziale Zamawiającego protokołów konieczności;10) w razie potrzeby wzywanie projektanta na budowę, kierowanie do projektanta zastrzeżeń do projektu, zgłoszonych przez wykonawców inwestycji lub Zamawiającego i dokonanie z nim stosownych uzgodnień i wyjaśnień;11) wnioskowanie do zatwierdzenia przez Zamawiającego uzgodnionych z autorem projektu wszelkich zmian wnoszonych przez uczestników procesu inwestycyjnego;12) sprawdzania i odbioru robót zanikających (ulegających zakryciu);13) udział w komisjach rozruchowych instalacji i obiektów technologicznych;14) udział w pracach komisji odbiorowych i naradach koordynacyjnych;15) potwierdzenie faktyczne wykonanych robót oraz usunięcia ewentualnych wad;16) koordynowanie prac wykonywanych przez wykonawcę inwestycji;17) sprawdzenie i zatwierdzenie do zapłaty rachunków i faktur za wykonane roboty;18) egzekwowanie od wykonawcy inwestycji i przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru wraz z załącznikami certyfikatów, atestów oraz pełnej dokumentacji powykonawczej;19) sprawdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej;20) uczestniczenie w komisyjnym odbiorze końcowym zadania, w komisjach przeglądów gwarancyjnych i odbiorze pogwarancyjnym.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części zawarty jest w PFU wraz z załącznikami technicznymi – załączniku nr 9 do SWZ, a także w załącznikach od 10 do 18 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia zgodnie z art. 112 ust. 2 Pzp mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:1. W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.2. W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalnosci gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.3. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia minimalne wymagania, jeżeli Wykonawca wykaże, że:Dla części I:1) Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.2) Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w okresie przed upływem terminu złożenia ofertyDla części II:1) Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.4. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada minimalne zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że:1) posiada doświadczenie, tj.dla części I:w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadanie o charakterze i złożoności robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji Stacji Uzdatniania Wody lub innych obiektach związanych z gospodarowaniem zasobami wody – studnie, przepompownie, zbiorniki wody spożywczej o określonej wartości wraz z podaniem jego rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta robota budowlana została wykonana należycie.Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.Dla części II:w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadanie polegające na nadzorze inwestorskim dla zadania polegającego na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji Stacji Uzdatniania Wody lub innych obiektów związanych z gospodarowaniem zasobami wody – studnie, przepompownie, zbiorniki wody spożywczej o określonej wartości wraz z podaniem jego rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana.Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.Wg wzoru załącznika nr 4 do SWZ2) spełnia warunek dotyczący zdolności zawodowej - zobowiązany jest wykazać, iż do realizacji zamówienia skieruje:Dla części I:osoby (przewidziane do pełnienia funkcji projektanta, kierownika budowy i robót) posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w specjalności:• sanitarnej,• konstrukcyjno-budowlanej• elektrycznej• drogowejUprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub ważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.Dla części II:osoby (przewidziane do pełnienia funkcji inspektora nadzoru) posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w specjalności:• sanitarnej• elektrycznej• drogowejUprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub ważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.Wg wzoru załącznika nr 8 do SWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach