Przetargi.pl
Budowa stacji uzdatniania wody w m. Dąbie

GMINA DĄBIE ogłasza przetarg

  • Adres: 62-660 Dąbie, pl. Adama Mickiewicza 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632710073
  • Data zamieszczenia: 2023-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA DĄBIE
    pl. Adama Mickiewicza 1
    62-660 Dąbie, woj. wielkopolskie
    tel. 632710073
    REGON: 311019071
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dabie.nowoczesnagmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa stacji uzdatniania wody w m. Dąbie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie robót budowlanych – zadanie: Budowa stacji uzdatniania wody w m. Dąbie, w trybie zaprojektuj i wybuduj, w zakresie zgodnym z programem funkcjonalno użytkowym.2. Zadanie obejmuje przebudowę stacji uzdatniania wody w m. Dąbie. Istniejąca stacja uzdatniania wody w m. Dąbie wybudowana została około 1975 roku i nie podlegała kompleksowej modernizacji od roku jej wybudowania. Inwestycja przyczyni się do poprawy jakości wody, która jest przedmiotem interwencji Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej. Modernizacja ma na celu również usprawnienie eksploatacji i zwiększenie niezawodności działania całego systemu wodociągowego dla całego obszaru miasta.3. Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac związana z przebudową stacjiuzdatniania wody z towarzyszącą infrastrukturą techniczną w m. Dąbie , gmina Dąbie w oparciu o istniejące ujęcie wody podziemnej. Teren stacji wodociągowej zlokalizowany jest przy ul. Łęczyckiej na działkach o numerach ewidencyjnych 253/3, 254/1 obręb 0001 Dąbie. Projektowana do przebudowy stacja wodociągowa w m. Dąbie dostarczać będzie wodę do odbiorców m. Dąbie oraz okolicznych miejscowości, które są przyłączone do miejskiej sieci wodociągowej oraz miejscowości do niej przyłączonych. Źródłem wody będzie istniejące ujęcie wód podziemnych składające się z dwóch studni wierconych.4. Zakres zadania obejmował będzie również wymianę ogrodzenia stacji uzdatniania wody, uzupełnienia, czyszczenie , gruntowanie posadzek, częściową wymianę zwietrzałych tynków elewacji, likwidację lamperii olejnej ścian wewnętrznych, ułożenie płytek terakotowych lub gresowych na posadzce w piwnicach, czyszczenie i malowanie wewnętrznej konstrukcji stalowej.5. Program Funkcjonalno - Użytkowy przewiduje budowę zbiornika wyrównawczego o konstrukcji stalowej w skład którego wchodzą dwie komory o pojemności 75 m3 każda. Całkowita pojemność zbiornika V = 150 m3. Jednakże zamawiający wymaga budowę dwóch naziemnych zbiorników wyrównawczych o konstrukcji stalowej o pojemności 100 m3 każdy. Całkowita pojemność zbiorników V = 200 m3 (2 x 100 m3).Roboty towarzysząceW ramach robót towarzyszących przewidziano:• Obsługę geodezyjną zadania• Badania jakości wody,• Zapewnienie ciągłości dostawy wody dla odbiorców. Roboty winny być realizowane w sposób zapewniający dostawę wody dla odbiorców. Dopuszczalna przerwa w dostawie 24 godziny. Obowiązek powiadomienia o przerwach w dostawie wody oraz dostarczenia ewentualnych punktów tymczasowych dostawy wody po stronie wykonawcy.• Nie przewiduje się demontażu „starych” sieci i przyłączy wodociągowych, oprócz hydrantów p-poż oraz elementów zasów oraz pozostałego uzbrojenia sieci i przyłączy, na poziomie terenu. Zdemontowane elementy stalowe oraz żeliwne należy przekazać zamawiającemu.5. Wymagania dodatkowe• Materiały, urządzenia i akcesoria montażowe niezbędne do wykonania przedmiotu umowy dostarcza Wykonawca. Wszystkie wbudowane materiały i urządzenia muszą być fabrycznie nowe oraz posiadać atesty i aprobaty techniczne wymagane przez odpowiednie przepisy prawa. • Wykonawca dokona na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych urządzeń lub obiektów w wyniku prowadzonych prac. • Przedmiary załączone do postępowania należy traktować pomocniczo.• Wykonawca na własny koszt zatrudni kierownika robót z właściwymi uprawnieniami.• Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia.• Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. • Wykonawca na dzień odbioru robót przedstawi dokumentację powykonawczą z naniesionymi ewentualnymi zmianami powstałymi w trakcie realizacji robót.• Wykonawca na dzień odbioru robót przedstawi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą złożoną w państwowym zasobie geodezyjno – kartograficznym.• Wykonawca na dzień odbioru robót przedstawi pozytywne wyniki badania wody.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia robót i zakres ich wykonania określone zostały w programie funkcjonalno użytkowym oraz w przedmiarach robót stanowiących odpowiednie załączniki do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080).5) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Witkowie Oddział Dąbie 04853810120200068020000015 z dopiskiem „Wadium – IZP.271.1.1.2023”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Dąbie.7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Pkt VIII SWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach