GMINA SROKOWO ogłasza przetarg
- Adres: 11-420 Srokowo, pl. Rynkowy 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 754 45 20
- Data zamieszczenia: 2023-03-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA SROKOWO
pl. Rynkowy 1
11-420 Srokowo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 754 45 20
REGON: 510742818 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminasrokowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Stacji Uzdatniania Wody, studni głębinowej i infrastruktury technicznej na ujęciu wody w miejscowości Srokowo, gm. Srokowo dz. 995/4, 1000 obręb 20 Srokowo - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” budowy Stacji Uzdatniania Wody, studni głębinowej i infrastruktury technicznej na ujęciu wody w miejscowości Srokowo, gmina. Srokowo. Przedsięwzięcie obejmuje w szczególności: 1.1 opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz z przeniesieniem na zamawiającego pełni autorskich praw majątkowych, w szczególności prawo do korzystania i rozporządzania utworem lub jego częścią, bez jakichkolwiek ograniczeń czasowych i terytorialnych; Forma i zakres Dokumentacji Projektowej musi spełniać wymogi: - Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane – tekst jednolity – Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 grudnia 2021r. (Dz.U. 2021 poz. 2351); - Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 11 września 2020 r. (Dz.U. 2020 poz. 1609), - Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 25 czerwca 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2021 poz. 1169), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie – tekst jednolity - OBWIESZCZENIE MINISTRA INWESTYCJI I ROZWOJU z dnia 8 kwietnia 2019 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2019 poz. 1065). Dokumentacja projektowa powinna być opracowana zgodnie z odpowiednimi przepisami Prawa budowlanego i przepisami wykonawczymi, Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej, wymaganiami technicznymi Zamawiającego i potrzebami sprawnego przeprowadzenia procesu inwestycyjnegooraz spełniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Zakres i treść dokumentacji projektowej powinna być dostosowana do specyfiki i charakteru obiektu oraz stopnia skomplikowania Robót budowlano-montażowych, a realizacja powinna zapewnić osiągnięcie celu głównego – parametry wody uzdatnionej zgodne z odnośnymi przepisami.Wykonawca opracuje: 1) Aktualizację mapy do celów projektowych w niezbędnym zakresie i skali, wersja papierowa i elektroniczna - 1kpl. 2) Projekt Budowlany wielobranżowy opracowany w zakresie zgodnym z wymaganiami, zawierający: - projekt zagospodarowania terenu z informacją o obszarze oddziaływania obiektu - projekt architektoniczno-budowlany - projekt techniczny, dla celów realizacji inwestycji opracowany zgodnie z wymaganiami - informację bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, -uzgodnienie Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej - uzgodnienie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego - uzgodnienia rzeczoznawców ds. bhp, ppoż. i sanitarnych - inne wymagane prawem uzgodnienia - decyzję pozwolenia na budowę:wykonany w wersji papierowej i elektronicznej w formacie pdf w 4 egz.; 3) Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia - wykonany w wersji papierowej i elektronicznej w formacie pdf w 3 egz.,4) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) dla każdego rodzaju Robót budowlanych – wykonany w wersji papierowej i elektronicznej w formacie pdf w 3 egz., 5) Projekt Organizacji Robót – wykonany w wersji papierowej i elektronicznej w formacie pdf w 3 egz., 6) Projekt rozruchu - wykonany w wersji papierowej i elektronicznej w formacie pdf w 3 egz., 7) Dokumentacja dotycząca studni głębinowej Nr 4 - wykonana w wersji papierowej i elektronicznej w formacie pdf w 3 egz.,oraz dokumenty porealizacyjne obejmujące: 8) Dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych obiektów i przyłączy - 3 kpl., 9) Dokumentację Techniczno-Ruchową wszystkich urządzeń odrębnie - 2 kpl., 10) Instrukcje stanowiskowe oraz instrukcje BHP, p.poż. - 2 kpl., 11) Instrukcję bezpieczeństwa pożarowego - 2 kpl., 12) Dokumenty ze szkolenia personelu -2 kpl., 13) Protokoły sprawdzeń i badań oraz inne dokumenty wymagane przepisami i warunkami uzyskania ostatecznego pozwolenia na użytkowanie -3 kpl.,14) Pozwolenie na użytkowanie.Ponadto, Wykonawca przekaże dokumentację projektową oraz każdy inny opracowany dokument w formie papierowej i elektronicznej –płyta CD lub Pen Drive. Opisy, rysunki i schematy w rozszerzeniu *pdf.Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie procesu projektowego.1.2 wykonanie wszelkich robót budowlanych i prac, związanych z realizacją zadania, obejmujących budowę Stacji Uzdatniania Wody, studni głębinowej i infrastruktury technicznej na ujęciu wody w miejscowości Srokowo, w szczególności budowę: 1) nowego budynku technologicznego stacji,2) nowego układu technologicznego uzdatniania wody,3) 2 zbiorników retencyjnych wody uzdatnionej po 50 m3 każdy,4) Urządzenia wodnego do poboru wód podziemnych - nowej studni głębinowej - o wydajności 45 m3/h,5) sieci/przyłączy wodno-kanalizacyjnych i elektroenergetycznych,6) zbiornika bezodpływowego,7) zbiornika wód popłucznych,8) drogi dojazdowej i komunikacji na terenie stacji,9) mikroinstalacji fotowoltaicznej do 50 kW 10) montaż agregatu prądotwórczego do 50 kW, w wolnostojącej wiacieoraz rozruch Stacji Uzdatniania Wody wraz z doprowadzeniem do prawidłowych i zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa parametrów mikrobiologicznych i fizyko-chemicznych uzdatnionej wody.1.3 Zakres robót, usług i dostaw: Wykonawca w ramach ceny oferty, zaprojektuje i wykona następujące czynności, usługi, roboty budowlane i dostawy:- inwentaryzacja terenu i obiektów,- mapa do celów projektowych,- uzgodnienia z gestorami mediów i terenów objętych ochroną,- uzupełniająca opinia geotechniczna, jeśli będzie konieczna,- projekt budowlany z uzgodnieniami i decyzją pozwolenia na budowę,- roboty przygotowawcze,- roboty ziemne,- roboty budowlano-montażowe:* budynek Stacji Uzdatniania Wody* urządzenia technologiczne uzdatniania wody* zbiorniki retencyjne* studnia głębinowa* zbiornik bezodpływowy* zbiornik wód popłucznych* agregat prądotwórczy z wiatą* mikroinstalacja fotowoltaiczna* przyłącza wodociągowe* przyłącza kanalizacyjne* zasilanie elektroenergetyczne, przyłącza elektroenergetyczne i oświetlenie zewnętrzne* roboty drogowe:- przebudowa zjazdu z ul. Węgorzewskiej- przebudowa drogi gminnej od zjazdu z ul. Węgorzewskiej do wjazdu na teren Stacji- przebudowę zjazdu z drogi gminnej na teren Stacji- budowę komunikacji wewnętrznej i dojść do obiektów na terenie Stacji- wykonanie nasadzeń drzew i krzewów- wykonanie trawników- roboty porządkowe- pełnienie nadzoru autorskiego,- pełnienie nadzoru geodezyjnego- montaż tablicy informacyjnej- sporządzenie dokumentacji powykonawczej,- wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia,- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie Stacji Uzdatniania Wody i decyzję pozwolenia wodnoprawnego na pobór wód podziemnych,- dostawa wyposażenia, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym nr rachunku: 13 8851 1021 2003 0002 9274 0005 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania Z10/50122”.UWAGA: Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej przed upływem terminu składania ofert oraz spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: GMINA SROKOWO.7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:1. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie/ zakończył (definicja wykonania/ zakończenia zadania: obiekt budowlany został ukończony w taki sposób, że stanowi całość techniczno-użytkową wraz z instalacjami i urządzeniami, dla których wystawiono Świadectwo przyjęcia, protokół odbioru końcowego, Pozwolenie na użytkowanie lub dokument równoważny):1.1 co najmniej 1 (jedno) zamówienie/ robotę budowlaną, o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł* brutto (słownie: dwa miliony złotych) w zakresie budowy1 lub przebudowy2 stacji uzdatniania wody o wydajności min. 26 m3/h, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane.- Zgodnie z art. 3 pkt 6 ustawy Prawo budowlane, przez budowę rozumie się wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego;- Zgodnie z art. 3 pkt 7a ustawy Prawo budowlane, przez przebudowę rozumie się wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji; w przypadku dróg są dopuszczalne zmiany charakterystycznych parametrów w zakresie niewymagającym zmiany granic pasa drogowego.1.2 Zamawiający wymaga, aby warunek był spełniony w całości przez co najmniej jeden podmiot.1.3 Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, świadczonych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót (wg załącznika nr 4 do SWZ), dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył. (doświadczenie w realizacji robót budowlanych ma posiadać ten podmiot, który wykonaroboty, do realizacji których te zdolności są wymagane).* W przypadku, gdy wartość zamówienia (umowy) jest określona w innej walucie niż w złotych polskich, Wykonawca dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie – na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych, określonego w Tabeli kursów NBP na dzień zamieszczenia Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-30
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pomieszczeń na potrzeby Biura Analiz Strategicznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w budynku przy Placu Cieszyńskim 1
Dodano: 2024-07-17 - „Budowa ogrodzenia cmentarza komunalnego w Bisztynku - etap II”
Dodano: 2024-07-17 - Remont pomieszczeń 134, 202 Wydziału Bioinżynierii Zwierząt w budynku przy ul. Oczapowskiego 5 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2024-07-17 - Wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1876N na odcinku Dąbrowskie – Wiśniowo Ełckie
Dodano: 2024-07-17 - "Przebudowa drogi leśnej nr 42 - dojazd pożarowy nr 7 w Leśnictwie Kostkowo o numerze inwentarzowym 220/2212_III przetarg"
Dodano: 2024-07-16 - Budowa szkolnego zaplecza edukacyjno-rekreacyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i sportową w Mikołajkach
Dodano: 2024-07-12 - " POPRAWA JAKOŚCI I DOSTĘPNOŚCI WRAZ Z PODNIESIENIEM BEZPIECZEŃSTWA, UDZIELANYCH ŚWIADCZEŃ PRZEZ SOR W GIŻYCKU POPRZEZ PRZEBUDOWĘ
Dodano: 2024-07-12 - " Nadbudowa budynku SOR wraz z wykonaniem komunikacji pionowej Giżyckiej Ochrony Zdrowia sp. z o.o."
Dodano: 2024-07-12 - Budowa kancelarii Leśnictwa Warlity wraz z infrastrukturą techniczną.
Dodano: 2024-07-11 - Modernizacja dachu na budynku mieszkalnym w Prostkach przy ul. 1 Maja 28
Dodano: 2024-07-05