Przetargi.pl
Budowa sortowni odpadów komunalnych w Oświęcimiu

Składowisko Odpadów Komunalnych sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Nadwiślańska 36
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-33 842-70-31 , fax. 0-33 842-70-31
  • Data zamieszczenia: 2010-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Składowisko Odpadów Komunalnych sp. z o.o.
    ul. Nadwiślańska 36 36
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 0-33 842-70-31, fax. 0-33 842-70-31
    REGON: 07211255600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sok.serwisy.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziałem gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sortowni odpadów komunalnych w Oświęcimiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlano-montażowych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, tj. projektu budowlanego wraz z pozwoleniem na budowę i projektem wykonawczym: budowa sortowni odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą, dostawą linii technologicznych sortowni, dostawą niezbednych maszyn i urządzeń oraz zagospodarowaniem terenu sortowni dla składowiska odpadów komunalnych w Oświęcimiu. W zakres przedsięwzięcia wchodzi: 1) Budowa obiektów i towarzyszącej infrastruktury sortowni odpadów a) Budowa budynku (hali) sortowni:Kubatura ogółem 6.872,3 m3, Pow. Zabudowy 918,8 m2, Pow. Użytkowa 923,6 m2 b) Makroniwelacja terenu:Roboty ziemne z przemieszczeniem ok. 977,37 m3, Roboty ziemne z wywozem ok. 977,37 m3 c) Budowa dróg i placów - ok. 2741,2 m2 d) Budowa kanalizacji sanitarnej: Fi 315 - 13,9 mb, Fi 250 - 84,8 mb, Fi 200 - 54,5 mb, Fi 160 - 99,7 mb, Wykopy pod kanalizację - 273,24 m3 e) Budowa przyłącza wody pitnej PE fi 63x5 - 442,3 mb f) Woda technologiczna: Fi 125 - 215 mb, Fi 110 - 59,5 mb, Fi 90 - 9,1 mb, Fi 40/2 - 14 mb g) Budowa kablowej linii zewnętrznej 4 x 150 mm2 - 140 mb. 2) Dostawa urządzeń 3) Rozruch i szkolenie załogi oraz przekazanie obiektu zamawiającemu Charakterystyka zadania budowlanego: Zakres robót obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze - niwelację terenu pod obiekt sortowni; 2. Halę sortowani odpadów: jednonawowa o konstrukcji stalowej z lekką obudową. W hali przewidziano: a) platformę przyjęć odpadów komunalnych b) wiatę deponowania odpadów opakowaniowych c) dwie linii sortownicze: linia sortownicza przyjęcia odpadów komunalnych wyposażona w: przenośnik załadowczy, przenośnik wznoszący, sito bębnowe, kabinę sortowniczą, separatory, taśmociągi transportujące linia sortownicza przyjęcia odpadów opakowaniowych wyposażona w: przenośnik załadowczy, przenośnik wznoszący, 3. Budowę kanalizacji technologicznej w hali sortowni; 4. Place manewrowe i technologiczne, 5. Boksy na materiały wysortowane, 6. Instalacje wod-kan: sieć wodociągowa, sieć kanalizacji sanitarnej, sieć kanalizacji deszczowej 7. Instalacje elektryczne 8. Instalację centralnego ogrzewania oraz kotłownię węglowa na cele socjalne. Dokumenty posiadane przez Zamawiającego - konieczne do realizacji zamówienia: Projekty budowlane i wykonawcze we wszystkich branżach, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiary robót Dokumentacja hydrogeologiczna WW. dokumentacja jest dostępna w siedzibie zamawiającego od pon. do pt. w godz. 7.00-13.00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załącznikach do SIWZ: zał. nr 9 Szczegółowy opis linii sortowniczej i urządzeń, zał. nr 10 Projekt budowlany, zał. nr 11 Projekty wykonawcze, zał. nr 12 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), zał. nr 13 Przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 60.000,00 zł. (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych zero groszy). 2. Forma wadium: 1) wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz.275), 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, w przypadku Konsorcjum, zaleca się w treści gwarancji, jako Wykonawcę wskazać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. f) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3) postanowienia pkt 10.2.2) niniejszej siwz stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych powyżej w pkt 10.2.1) lit. b) i e) niniejszej siwz. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: Bank Pekao S.A. O.Oświęcim nr 45 1240 4155 1111 0010 3063 8555 do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach w oryginale należy dołączyć do oferty. 4. Termin wniesienia wadium. 1) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, podanym w pkt. 8.1 ppkt 2. 2) w wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 6. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że, udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sok.serwisy.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach