Przetargi.pl
Budowa śluzy żeglugowej Guzianka II z awanportami, mostem, budynkiem sterowni, zapleczem śluzy, węgornią z infrastrukturą techniczną i dojazdem z drogi powiatowej wraz z rozbiórką urządzeń wodnych tj. ujęcia wody i węgorni (odłówka węgorzy) z przyległymi elementami betonowymi oraz rozbiórką mostu drogowego na drodze powiatowej NR 1646N zlokalizowanego na działce nr geod. 389/1 obręb geod. Ruciane Nida – miasto przy ul. Guzianka

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie ul. Grzybowska 80/82 00-844 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 03-194 Warszawa, ul. Zarzecze
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48(22)5870360, +48(22)5870360 , fax. +48(22)5870361
  • Data zamieszczenia: 2018-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie ul. Grzybowska 80/82 00-844 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie
    ul. Zarzecze 13 B
    03-194 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48(22)5870360, +48(22)5870360, fax. +48(22)5870361
    REGON: 368302575
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa śluzy żeglugowej Guzianka II z awanportami, mostem, budynkiem sterowni, zapleczem śluzy, węgornią z infrastrukturą techniczną i dojazdem z drogi powiatowej wraz z rozbiórką urządzeń wodnych tj. ujęcia wody i węgorni (odłówka węgorzy) z przyległymi elementami betonowymi oraz rozbiórką mostu drogowego na drodze powiatowej NR 1646N zlokalizowanego na działce nr geod. 389/1 obręb geod. Ruciane Nida – miasto przy ul. Guzianka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Budowa śluzy żeglugowej Guzianka II z awanportami, mostem, budynkiem sterowni, zapleczem śluzy, węgornią z infrastrukturą techniczną i dojazdem z drogi powiatowej wraz z rozbiórką urządzeń wodnych tj. ujęcia wody i węgorni (odłówka węgorzy) z przyległymi elementami betonowymi oraz rozbiórką mostu drogowego na drodze powiatowej NR 1646N zlokalizowanego na działce nr geod. 389/1 obręb geod. Ruciane Nida – miasto przy ul. Guzianka” w ramach zadania: „Budowa śluzy Guzianka II wraz z przepławką dla ryb”, realizowanego jako projekt pn.: „Budowa i przebudowa infrastruktury związanej z rozwojem funkcji gospodarczych na szlakach wodnych Wielkich Jezior Mazurskich wraz z budową śluzy „Guzianka II” i remontem śluzy „Guzianka I”/ Etap I -budowa śluzy Guzianka II, udrożnienie szlaku wodnego na przesmyku jezior: Mikołajskie- Tałty oraz przebudowa nabrzeża Jeziora Ryńskiego. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2014-2020. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową śluzy żeglugowej Guzianka II, w tym przede wszystkim: - rozbiórka mostu na drodze na drodze powiatowej nr 1646N, - rozbiórka urządzeń Polskiego Związku Wędkarskiego, - budowa śluzy żeglugowej z kanałem podejściowym i awanportami, - budowa zaplecza śluzy, w tym sterowni, - budowa obiektów PZW, w tym węgorni wraz z infrastrukturą techniczną, - budowa dojazdu z drogi powiatowej nr 1646N, wraz z pozyskaniem decyzji o pozwolenie na użytkowanie obiektu. Ogólną informację o przedmiocie zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ pt.: „Opis przedmiotu zamówienia”. Szczegółowy zakres prac został przedstawiony w załącznikach do SIWZ: Projekcie budowlanym (nr ewid. RZGW 4711/8), Projekcie wykonawczym (nr ewid. RZGW 4711/9) oraz w Projekcie rozbiórki mostu drogowego na drodze powiatowej nr 1646 N (nr ewid. RZGW 4711/15). Wykaz dokumentacji, na podstawie których należy zrealizować zamówienie, znajduje się w „Opisie przedmiotu zamówienia”. W zakres zamówienia wchodzi również wykonanie i ustawienie tablic (patrz pkt 3.4 Opisu przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 7 do SIWZ): 1) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej realizowanego projektu, 2) wykonanie i montaż 2 tablic pamiątkowych realizowanego projektu, po uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu, 3) wykonanie i montaż 2 trwałych tablic z zakazem połowu ryb w odl. 50 m od budowli hydrotechnicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45240000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 400 000 PLN przed upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, składane na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp (Załącznik nr 2 do SIWZ), b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat, miejsc wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane. Oprócz w/w informacji w wykazie robót powinny znajdować się dane pozwalające ustalić, czy Wykonawca spełnia „warunek I”, określony w pkt 3.1.1. niniejszej specyfikacji, tj.: należy podać rodzaj robót budowlanych (budowa, remont, przebudowa), rodzaj budowli hydrotechnicznej (śluza żeglowna, jaz ruchomy, elektrownia wodna), parametry budowli, kubaturę robót żelbetowych, długość i głębokość ścianki szczelnej wykonanej metodą wciskania. Do wykazu robót budowlanych należy dołączyć dowody określające, czy roboty budowlane wymienione w wyżej wymienionym wykazie zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. c) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie budową całego zamówienia oraz za kierowanie robotami budowlanymi w wymaganych specjalnościach, potwierdzający spełnianie „warunku II”, określonego w pkt 3.1.1 niniejszej specyfikacji. Wykaz, oprócz imion i nazwisk osób skierowanych do realizacji zamówienia, musi zawierać informacje o ich kwalifikacjach zawodowych (uprawnieniach), doświadczeniu, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami. Okres doświadczenia zawodowego należy podać z dokładnością do 1 miesiąca. W przypadku wykonywania wielu prac w tym samym okresie kalendarzowym, okresy doświadczenia sumują się. W wykazie osób powinny znajdować się informacje pozwalające ustalić, czy Wykonawca spełnia „warunek II”, określony w pkt 3.1.1. SIWZ. d) informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp f) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; g) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 1. Formularz oferty zawierający m.in.: cenę za wykonanie zamówienia, termin realizacji zamówienia, deklarowany okres gwarancji, informacje nt. doświadczenia Kierownika Budowy (w celu uzyskania punktów przy ocenie ofert), oświadczenie o zapoznaniu się z zakresem przewidywanych prac, warunkami przetargu i warunkami przyszłej umowy oraz o przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń; 2. Pełnomocnictwa dla osób - innych niż wymienione w dokumentach rejestrowych wykonawcy - podpisujących oferty i dokumenty przetargowe, a także składających ewentualne wyjaśnienia, wystawione przez osoby umocowane do reprezentacji wykonawcy; 3. W celu uzyskania punktów przy ocenie ofert, zgodnie z pkt 10 SIWZ: Formularz „Doświadczenie zawodowe Kierownika Budowy” (Załącznik nr 5 do SIWZ); 4. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp (Załącznik nr 4 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach