Przetargi.pl
Budowa pomostów na kanale żeglugowym Oświęcim – Przeciszów w obrębie miejscowości Dwory Drugie oraz na kanale żeglugowym Smolice w obrębie miejscowości Podolsze

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-848 Warszawa, Żelazna 59a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
    Żelazna 59a
    00-848 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 368302575
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa pomostów na kanale żeglugowym Oświęcim – Przeciszów w obrębie miejscowości Dwory Drugie oraz na kanale żeglugowym Smolice w obrębie miejscowości Podolsze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa pomostów na kanale żeglugowym Oświęcim – Przeciszów w obrębie miejscowości Dwory Drugie oraz na kanale żeglugowym Smolice w obrębie miejscowości Podolsze, zadanie realizowane jest w ramach projektu „Odtworzenie ciągłości ekologicznej Wisły i dolnych odcinków rzek Soły i Skawy” .2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje:a) Kanał żeglugowy Oświęcim Przeciszów w obrębie miejscowości Dwory Długie• poniżej śluzy 3+008k, • powyżej śluzy 2+570k. Pomosty wykonane będą z elementów modułowych pływających np. z polietylenu. Przewidziano zastosowanie dwóch modułów niskoburtowych połączonych krótszymi burtami tworzącymi pomost o wymiarach 4,64 m x 1,55 m. Na pomostach zamontowane będą barierki stalowe. Pomosty są elementami swobodnie unoszącymi się na wodzie. W miejscu utrzymują je dwie żerdzie ze stali nierdzewnej długości 3 m zamocowane na obu krótszych bokach za pomocą łącznika słupka. Dzięki takiemu rozwiązaniu pomost ma możliwość poruszania się w pionie w zależności od wahań poziomu wody. Dodatkowo zostanie zabezpieczony za pomocą linki stalowej gr. 8 mm łączącej pomost ze słupkiem schodów, w razie podniesienia się zwierciadła wody ponad koronę żerdzi. Trap z pomostu prowadził będzie do schodów po skarpie. Rzędne pomostów przy przepływach przy których utrzymywany jest normalny poziom piętrzenia na jazie wynoszą: • pomost w awanporcie górnym: 225.75 ÷ 225.95 m n.p.m. • pomost w awanporcie dolnym: 219.25 ÷ 219.45 m n.p.m. Konstrukcja slipu będzie stalowo-drewniana z płytami ślizgowymi z PE HD1000. Podstawę slipu stanowić będzie ruszt z ceowników stalowych C160x80x5 mm. Podest oraz burty slipu wykonany będzie z desek dębowych. Element ślizgowy stanowić będą płyty ślizgowe PE HD1000 o wymiarach 75x10x3 cm, takie same płyty zamontowane będą na odbojnikach. Długość slipu na dolnym stanowisku wyniesie 16,0 m (8 szt. modułów), a na górnym 6,0 m (3 szt. modułów). Projektowane charakterystyczne rzędne slipów są następujące: • slip w awanporcie górnym: dół slipu 224.53 m n.p.m., góra slipu 227.21 m n.p.m., • slip w awanporcie dolnym: dół slipu 218.95 m n.p.m., góra slipu 222.38 m n.p.m. Wzdłuż slipu przewidziano montaż stalowych schodów. Długość schodów na górnym stanowisku wyniesie 4,5 m, a na dolnym 13,7 m. Element nośny schodów stanowić będą ceowniki stalowe gięte o wymiarach 200x80x5 mm. Do ceowników mocowane będą stopnie z krat wciskanych 1000x305 mm i płaskowników nośnych 30x3 mm. Do podłoża schody zakotwione będą za pomocą żerdzi kotwiącej ze stali nierdzewnej długości 2,0 m. Projektowane charakterystyczne rzędne schodów są następujące: • schody w awanporcie górnym: dolny stopień 225.25 m n.p.m., górny 227.12 m n.p.m., • schody w awanporcie dolnym: dolny stopień 219.46 m n.p.m., górny 222.27 m n.p.m. Dojazd do slipu w górnym awanporcie stanowić będzie ziemny zjazd o nawierzchni utwardzonej płytami ażurowymi. Długość zjazdu to około 50 m. Projektowana rzędna nawierzchni zjazdu przy slipie to 227.03 m n.p.m., a przy istniejącej drodze 231.20 m n.p.m. Dojazd do slipu w dolnym awanporcie realizowany będzie po istniejącej drodze serwisowej.• Zakup i zarejestrowanie na Inwestora mini traktora o mocy min. 15kM z zaczepem (hakiem holowniczym) do przyczepy przewożącej kajaki. • Zakup zarejestrowanie na Inwestora przyczepy do przewożenia min. 6 szt. kajaków.b) Kanał żeglugowy Smolice w obrębie miejscowości Podolsze• poniżej śluzy 1+342k,• powyżej śluzy 0+848k.Pomosty wykonane będą z elementów modułowych pływających z polietylenu. Przewidziano zastosowanie dwóch modułów niskoburtowych połączonych krótszymi burtami tworzącymi pomost o wymiarach 4,64 m x 1,55 m. Na pomostach zamontowane będą barierki stalowe. Pomosty są elementami swobodnie unoszącymi się na wodzie. W miejscu utrzymują je dwie żerdzie ze stali nierdzewnej długości 3 m zamocowane na obu krótszych bokach za pomocą łącznika słupka NS „ELPLAST”. Dzięki takiemu rozwiązaniu pomost ma możliwość poruszania się w pionie w zależności od wahań poziomu wody. Dodatkowo zostanie zabezpieczony za pomocą linki stalowej gr. 8 mm łączącej pomost ze słupkiem schodów, w razie podniesienia się zwierciadła wody ponad koronę żerdzi. Trap z pomostu prowadził będzie do schodów po skarpie. Rzędne pomostów przy przepływach przy których utrzymywany jest normalny poziom piętrzenia na jazie wynoszą:• pomost w awanporcie górnym: 2019,01÷219,21 m n.p.m.• pomost w awanporcie dolnym: 2015,41÷215,61 m n.p.m.Konstrukcja slipu będzie stalowo-drewniana z płytami ślizgowymi z PE HD1000. Podstawę slipu stanowić będzie ruszt z ceowników stalowych C160x80x5 mm. Podest oraz burty slipu wykonany będzie z desek dębowych. Element ślizgowy stanowić będą płyty ślizgowe PE HD1000 o wymiarach 75x10xcm, takie same płyty zamontowane będą na odbojnikach. Długość slipu na dolnym i górnym stanowisku będzie taka sama i wyniesie 8,0 m (4 szt. modułów). Projektowane charakterystyczne rzędne slipów są następujące:• slip w awanporcie górnym: dół podestu 218,42 m n.p.m., góra podestu 220,95 m n.p.m.• slip w awanporcie dolnym: dół podestu 214,82 m n.p.m., góra podestu 217,35 m n.p.m.Wzdłuż slipu przewidziano montaż stalowych schodów. Długość schodów na górnym i dolnym stanowisku będzie taka sama i wyniesie 7,0 m. Element nośny schodów stanowić będą ceowniki stalowe gięte o wymiarach 200x80x5 mm. Do ceowników mocowane będą stopnie z krat wciskanych 1000x305 mm i płaskowników nośnych 30x3 mm. Do podłoża schody zakotwione będą za pomocą żerdzi kotwiącej ze stali nierdzewnej długości 2,0 m. Projektowane charakterystyczne rzędne schodów są następujące:• schody w awanporcie górnym: dolny stopień 218,73 m n.p.m., górny stopień 220,87 m n.p.m.• schody w awanporcie dolnym: dolny stopień 215,13 m n.p.m., górny stopień 217,27 m n.p.m.Dojazd do slipu w górnym awanporcie stanowić będzie ziemny zjazd o nawierzchni utwardzonej płytami ażurowymi. Długość zjazdu to około 60 m. Projektowana rzędna nawierzchni zjazdu przy slipie to 220,89 m n.p.m., a przy istniejącej drodze 225,40 m n.p.m. Dojazd do slipu w dolnym awanporcie stanowić będzie również ziemny zjazd o nawierzchni utwardzonej płytami ażurowymi. Długość zjazdu to około 120 m. Projektowana rzędna nawierzchni zjazdu przy slipie to 217,36 m n.p.m., a przy istniejącej drodze 221,12 m n.p.m.• Zakup i zarejestrowanie na Inwestora mini traktora o mocy min. 15kM z zaczepem (hakiem holowniczym) do przyczepy przewożącej kajaki. • Zakup zarejestrowanie na Inwestora przyczepy do przewożenia min. 6 szt. kajaków.c) Wykonanie tablic informacyjnych w ramach działań informacyjnych projektu pn.: „Odtworzenie ciągłości ekologicznej Wisły i dolnych odcinków rzek Soły i Skawy”. Tablice w formie stojącej należy wykonać w lokalizacjach jw. tj.:- Kanał żeglugowy Oświęcim Przeciszów w obrębie miejscowości Dwory Długie• poniżej śluzy 3+008k, • powyżej śluzy 2+570k. - Kanał żeglugowy Smolice w obrębie miejscowości Podolsze• poniżej śluzy 1+342k,• powyżej śluzy 0+848k.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45240000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadiumw kwocie 10 000,00 PLN ( słownie: dziewięć tysięcy złotych).2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w pkt 8.2.2-8.2.4 SWZ winien zostać złożony w formie oryginału, tj. dokumentu elektronicznego, podpisanego przez wystawcę dokumentu. Beneficjentem takich dokumentów musi być Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Żelazna 59A, 00-848 Warszawa. Złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 98 ust. 6 Pzp. Złożenie dokumentu wadialnego niespełniającego wskazanego wymogu lub zawierającego postanowienia uniemożliwiające Zamawiającemu skuteczne zaspokojenie w przypadku zaistnienia którejkolwiek z przesłanek zatrzymania wadium określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, będzie skutkowało uznaniem, iż wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, a tym samym oferta nie została prawidłowo zabezpieczona.4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 27 1130 1017 0020 1510 6790 0004 . W tytule przelewu należy wpisać: „wadium w sprawie nr KR.ROZ.2710.115.2023”.5. Wadium wnoszone w pieniądzu jest wniesione skutecznie, jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.6. Dokument wadium lub dowód wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca załączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie zdolności technicznej i zawodowej Zamawiający określa następujące warunki udziału w postepowaniu:1. warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie budowli hydrotechnicznej o wartości min. 250 000,00 zł bruttooraz2. Wykonawca zobowiązany jest wykazać że dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia osoby posiadające kwalifikacje i wykształcenie niezbędne do należytego wykonania zamówienia, tj.: 1 osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą kwalifikacje i doświadczenie konieczne do realizacji zamówienia, tj. osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej lub specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która posiada doświadczenie w nadzorze robót budowlanych w charakterze kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego roboty budowlanej zakończonej nie wcześniej niż 5 lat przed terminem składania ofert w postępowaniu w ramach, której wybudowano, przebudowano lub wyremontowano minimum jedną budowlę hydrotechniczną, a wartość tej budowli wynosiła minimum 150 000,00 zł brutto
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach