Gmina Kostrzyn ogłasza przetarg
- Adres: 62-025 Kostrzyn, ul. Dworcowa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618178565, , fax. 618178191
- Data zamieszczenia: 2019-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kostrzyn
ul. Dworcowa 5
62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie
tel. 618178565, , fax. 618178191
REGON: 63125955400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Skateparku w Siekierkach Wielkich - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Skateparku w Siekierkach Wielkich. 2. Realizacja zadania polegać będzie na wykonaniu: 1) placu pod skatepark w postaci płyty betonowej o wymiarach: - długość: 28,5 m - szerokość: 13,00 m - powierzchnia brutto: 370,50 m2 2) trwałym montażu na wykonanej płycie betonowej urządzeń wykonanych ze sklejki wodoodpornej laminowanej typu: - Quorter pipe 320x250x130cm - Bank ramp 416x250x125cm - Fun box 620x250x50cm - Grind box 250x47x50cm - Poręcz prosta 400x5x35cm 3) wykonanie instalacji elektrycznej w zakresie oświetlenia zewnętrznego oraz instalacji teletechnicznych monitoringu wizyjnego. 3. Do zakresu zamówienia należy również: - obsługa geodezyjna budowy, - dokumentacja geodezyjna powykonawcza zgłoszona do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu - 5 egz 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ: projekt budowlany branży ogólnobudowlanej oraz elektrycznej, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 5. Przedmiary robót nie stanowią podstawy do określenia przedmiotu zamówienia, a stanowią jedynie materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. 6. Kody CPV: 45100000-8 Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, 45111200-0 Wykonanie wykopów, 45233000-2 Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, 45111200-0 Wykonanie nasypów, 45233000-9 Podbudowa z betonu, 45233250-6 Nawierzchnia betonowa, 45233252-0 Obrzeża chodnikowe, 36500000-6 Wyposażenie sportowe, 45316100-6 Oświetlenie zewnętrzne, 32323500-8 Monitoring wizyjny CCTV 7. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 8. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez wykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które przy realizacji przedmiotowego zadania będą wykonywać następujące czynności: - roboty ziemne, - wykonanie podbudowy, - wykonanie nawierzchni betonowych, - roboty instalacyjne: elektryczne i elektroenergetyczne, - obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, - wykonywanie pozostałych prac niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, z wyjątkiem osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi tj. kierownikiem robót w specjalności: konstrukcyjnej oraz instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 3.500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: ING BANK ŚLĄSKI SA Oddział w Kostrzynie nr rachunku: 26 1050 1520 1000 0022 4573 0391 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w pok. nr 1 (sekretariat) w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. 6. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ustawy pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ustawy pzp. 9. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3 będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Renowacja elewacji budynku sali gimnastycznej wraz modernizacją pomieszczeń i ich wyposażeniem
Dodano: 2023-12-21 - Budowa drogi gminnej na działce 173 w Jędrzejewie
Dodano: 2023-11-10 - Przebudowa ulicy Kościelnej w Drawsku i remont elewacji budynku Urzędu Gminy Drawsko”
Dodano: 2023-11-10 - Renowacja elewacji budynku sali gimnastycznej wraz modernizacją pomieszczeń i ich wyposażeniem
Dodano: 2023-11-08 - Modernizacja sieci energetycznej na terenie całej nieruchomości Sielinko, dz. nr 20/12 obręb Sielinko, jedn. ewid. Opalenica – zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2023-07-28 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 3090P na odcinku Słupca – Zagórów
Dodano: 2023-01-20 - BUDOWA INFRASTRUKTURY REKREACYJNO – SPORTOWEJ PRZY UL. PARKOWEJ W GĘBICACH.
Dodano: 2022-10-18 - "Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej w miejscowości Siedlec poprzez utwardzenie powierzchni gruntu"
Dodano: 2022-10-06 - Budowa drogi gminnej ul. B. Chrobrego w m. Witkowo
Dodano: 2022-08-22 - Modernizacja rynku w Kiszkowie wraz z budową gminnej drogi wewnętrznej Ujazd – Charzewo etap I i II
Dodano: 2022-08-03