Przetargi.pl
Budowa skateparku pod Estakadą Kwiatkowskiego z dojściem od ulic Niemojewskiego i Drzymały w Gdyni

Gdyńskie Centrum Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 81-538 Gdynia, Olimpijska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48586223574 , fax. +48586223574
  • Data zamieszczenia: 2020-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdyńskie Centrum Sportu
    Olimpijska 5/9
    81-538 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. +48586223574, fax. +48586223574
    REGON: 19143984500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdyniasport.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa skateparku pod Estakadą Kwiatkowskiego z dojściem od ulic Niemojewskiego i Drzymały w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV sklasyfikowany jest jako: 45100000-8 - przygotowanie terenu pod budowę, 37410000-5 – sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu, 45212200-8 – roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych, 45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45112000-5 roboty w zakresie usuwania gleby, 45223800-4 montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji. 2. Przedmiotem zamówienia jest budowa skateparku zlokalizowanego w przestrzeni pod Estakadą E. Kwiatkowskiego w Gdyni, dz. nr 512, obręb 0018 Leszczynki, na podstawie i zgodnie z projektem budowlanym pod nazwą „Budowa skateparku pod Estakadą Kwiatkowskiego z dojściem od ulic Niemojewskiego i Drzymały w Gdyni” (stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ), projektem budowlano-wykonawczym pod nazwą „Budowa skateparku pod Estakadą Kwiatkowskiego z dojściem od ulic Niemojewskiego i Drzymały w Gdyni” (stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ), opracowanymi przez firmę Mieczysława Tkaczyka ,,INDOM Mieczysław Tkaczyk’’ oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ), zwanych dalej „Dokumentacją Projektową”. 3. Wyłącznie do celów informacyjnych Zamawiający załącza przedmiar robót (stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ). 4. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Budżetu Obywatelskiego 2017. ID wniosku 2017/169. 5. Zakres prac będących przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności: Uwaga! Teren budowy znajduje się pod czynnym obiektem drogowym tj. pod Estakadą Kwiatkowskiego w Gdyni, w związku z powyższym: - Wykonawca na czas robót zobowiązany jest uzyskać zezwolenie zajęcie pasa drogowego na czas prowadzonych robót z ZDiZ z siedzibą w Gdyni, - Rozpoczęcie i zakończenie prac należy zgłosić pisemnie do ZDiZ z siedzibą w Gdyni oraz do OPEC z siedzibą w Gdyni, - Dojazd do terenu budowy od ul. Niemojewskiego – waga max 18 ton dla samochodów ciężarowych i sprzętu, zgodnie z zapisami uzgodnień projektu budowlanego stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. Projekt budowlany zawiera uzgodnienie ZDiZ nr UD.6740.388.2019.RL.2551 z dnia 19.03.2019 r., oraz uzgodnienie OPEC nr TR/22098/1131/2018 z dnia 30.11.2018 r. 1) przygotowanie i zabezpieczenie terenu, 2) wykonanie robót rozbiórkowych i prac demontażowych wraz z wywozem i utylizacją, 3) wykonanie robót ziemnych - korytowanie i wywóz urobku, 4) wykonanie podbudowy pod nawierzchnie skateparku, 5) wykonanie obrzeży na ławie betonowej, Uwaga! Prace ziemne w bliskości istniejącej podziemnej infrastruktury technicznej wykonywać ręcznie z należytą ostrożnością. 6) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm, 7) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm, Uwaga! Zamawiający zmienia rodzaj kostki betonowej szarej o gr. 6 cm na kostkę z powierzchnią luminescencyjną o gr. 6 cm. 8) Dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń skateparku oraz małej architektury: a) Minirampa – 1 szt. - o wymiarach min. 1305 cm x 610 cm i wysokości 180 cm, płyty nośne elementów wykonane z wodoodpornej sklejki obustronnie laminowanej, łączenia płyt w kształcie „puzzle’a”; końcowa powierzchnia jezdna gr. 6 mm profesjonalna mata – odmiana HPL o nieśliskiej powierzchni; poszczególne elementy wewnątrz konstrukcji wykonane z belek drewnianych i wsporników; urządzenie ma posiadać wymagane barierki ochronne ze stali galwanizowanej z poprzeczkami na płytach bocznych wyposażona w system wentylacji z HPL o gr. 6 mm, minirampa ustawiona na stopkach dla izolacji od podłoża. b) ławka z oparciem i podłokietnikami – 2 szt. – o długości min. 180 cm o konstrukcji stalowej zabezpieczonej przed korozją przez cynkowanie i malowanie proszkowe farbami poliestrowymi odpornymi na UV. Siedzisko i oparcie wykonane z płyt trójwarstwowego kolorowego polietylenu HDPE lub kolorowego tworzywa HPL, całkowicie odpornego na promienie UV i wilgoć w kolorze niebieskim. Ławka zakotwiona w gruncie na fundamentach z betonu. Uwaga! Zamawiający zmienia element małej architektury – ławka z oparciem i podłokietnikami – względem opisanej w dokumentacji projektowej. Zapisy SIWZ są nadrzędne w zakresie opisu ławki względem dokumentacji projektowej, ostateczny wygląd i kolorystykę należy uzgodnić z Zamawiającym. c) kosz na odpady – 1 szt. – zamknięty od góry, z możliwością ładowania z boków o konstrukcji zabezpieczonej przed korozją przez cynkowanie i malowanie proszkowe farbami poliestrowymi odpornymi na UV i antypoślizgowej płyty podestowej HPL HEXA o, boki wykończone z płyt trójwarstwowego kolorowego polietylenu HDPE lub kolorowego tworzywa HPL, całkowicie odpornego na promienie UV i wilgoć w kolorze niebieskim, o pojemności min. 40 l. Kosz ma zostać posadowiony za pośrednictwem fundamentów betonowych, Uwaga! Zamawiający zmienia element małej architektury – kosz na odpady – względem opisanego w dokumentacji projektowej. Zapisy SIWZ są nadrzędne w zakresie opisu kosza na odpady względem dokumentacji projektowej, ostateczny wygląd i kolorystykę należy uzgodnić z Zamawiającym. d) tablica informacyjna z regulaminem korzystania ze skateparku – 1 szt. – o konstrukcji ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo. Tarcza tablicy wykonana ze spienionej płyty PVC, zamontowana do konstrukcji. Tablica ma zostać posadowiona za pośrednictwem fundamentów betonowych. Treść tablicy informacyjnej należy uzgodnić z Zamawiającym przed wbudowaniem, e) wieszak na ubrania – 1 szt. o konstrukcji ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo, wymiary 170 cm x 15 cm oraz wysokości 170 cm. Stojak ma zostać posadowiony za pośrednictwem fundamentów betonowych, f) stojak na rowery – 3 szt. o konstrukcji ze stali nierdzewnej o wymiarach 80x80 cm. Zgodny z wytycznymi parkingów rowerowych w Gdyni stanowiącymi załącznik nr 14 do SIWZ. Stojak ma zostać posadowiony za pośrednictwem fundamentów betonowych. 9) wykonanie siatki zabezpieczającej przed spadaniem drobnych elementów lub kamyków na skatepark, siatkę należy zamontować na linkach naciągowych przymocowanych do obejm umieszczonych na słupach Estakady, siatka polipropylenowa bezwęzłowa o wymiarach oczka 2 x 2 cm ze sznurka o gr. 2 mm. Uwaga: nie należy wwiercać się w istniejące słupy. 10) wykonanie robót wykończeniowych i uporządkowanie terenu. 6. Urządzenie skateparku opisane w ust. 5 pkt 8) lit. a) musi być zgodne z wszelkimi wymaganiami aktualnej normy PN-EN 14974:2019-07 „Skateparki - Wymagania bezpieczeństwa i metody badań” lub równoważną. 7. Tablica z regulaminem musi zostać zamontowana do bloków fundamentowych na głębokości co najmniej 30 cm poniżej istniejącego terenu. Fundamenty należy przysypać nawierzchnią. 8. Kolorystyka urządzeń oraz wyposażenia musi być przed montażem zatwierdzona przez Zamawiającego. 9. Urządzenie opisane w ust. 5 pkt 8 lit. a) musi posiadać trwałą tabliczkę z instrukcją użytkowania oraz logo Gdynia Sport, zgodnie z rysunkiem graficznym znajdującym się w Projekcie Budowlano - Wykonawczym. Takie same logo Gdynia Sport musi posiadać tablica informacyjna z regulaminem opisana w ust. 5 pkt 8 lit. d) - Księga znaku Gdynia Sport oraz księga identyfikacji wizualnej Gdynia Sport. Logo Gdynia Sport dostępne są na stronie internetowej: http://gdyniasport.pl. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja projektowa stanowiąca odpowiednio załącznik nr 8 - 10 do SIWZ. 11. Podane w SIWZ jak i w projekcie nazwy urządzeń, materiałów i technologicznych rozwiązań systemowych należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własne urządzenia zgodne ze swoją ofertą handlową (wymiary, materiały, zabezpieczenia) z zastrzeżeniem, że urządzenia te muszą być o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych w projekcie oraz muszą być zgodne z wszelkimi wymaganiami normy PN-EN 14974:2019-07 „Skateparki - Wymagania bezpieczeństwa i metody badań” lub równoważną. 12. Zamawiający po zawarciu przez Wykonawcę umowy zobowiązuje się protokolarnie przekazać plac budowy kierownikowi budowy w terminie: nie wcześniej niż 9 marca 2020 r. lecz nie później niż 31 marca 2020 r. 13. Po przekazaniu terenu budowy, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przekazany teren budowy. 14. Wszystkie materiały, które zostaną użyte przez Wykonawcę do wykonania zamówienia muszą zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane być dopuszczone do obrotu i posiadać określone w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. 2019 r. poz. 155) dokumenty potwierdzające ocenę zgodności. 15. Na czas wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania terenu budowy zgodnie z art. 42 ust. 2 pkt 2-3 ustawy Prawo Budowlane tj. odpowiednio zabezpieczyć teren budowy, umieścić na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. 16. Wykonawca zorganizuje teren budowy własnym staraniem i na własny koszt, zapewni ochronę mienia, przestrzeganie warunków B.H.P. i ppoż. oraz utrzyma porządek na placu budowy. 17. Wykonawca zobowiązuje się własnym staraniem i na własny koszt wykonać zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę, na warunkach uzgodnionych z Zamawiającym. 18. Odpowiedzialność za należyte zapewnienie bezpieczeństwa, ochrony zdrowia i bezpieczeństwa przeciwpożarowego w okresie wykonywania zamówienia ponosić będzie Wykonawca. 19. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w taki sposób, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektu i infrastruktury zlokalizowanej na terenie budowy oraz obiektów i infrastruktury zlokalizowanej poza terenem budowy; w przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub/i infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub/i infrastruktury. Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę. 20. W przypadku, gdy część robót wchodzących w skład warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 5 ust. 1 pkt 2 lit. a), będzie wykonywać Podwykonawca nie wskazany na spełnienie tego warunku, Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dokumenty potwierdzające nie mniejsze doświadczenie tego Podwykonawcy w zakresie wykonywanych przez niego robót, potwierdzające należyte ich wykonanie. Zakres wykonywanych robót przez Podwykonawcę może dotyczyć całości warunku udziału w postępowaniu, jak też jego części np. wykonania podbudowy, położenia nawierzchni, dostawy minirampy. 21. Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o ewentualnych trudnościach związanych z wykonaniem robót budowlanych, nieścisłościami wynikającymi z dokumentacji projektowej przed rozpoczęciem robót. 22. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia specjalistycznego kierownictwa do prowadzenia budowy. Przy czym Wykonawca zobowiązany jest zapewnić stałą obecność na miejscu wykonywania umowy osoby wskazanej w ofercie jako pełniącej funkcję kierownika budowy. 23. Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w radach budowy w przypadku ich zwołania. Przedstawicielem Wykonawcy na radach budowy jest kierownik budowy. 24. Po realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i doprowadzić do stanu pierwotnego teren wokół budowy. Wykonawca zobowiązuje się do uprzątnięcia placu budowy, wywiezienia i utylizacji powstałych odpadów na koszt własny. 25. Wykonawca zgłasza pisemnie Zamawiającemu zakończenie wykonania całości robót objętych zamówieniem, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia zakończenia robót budowlanych i po osiągnięciu gotowości do odbioru. 26. Zamawiający zobowiązuje się przystąpić do odbioru końcowego całości wykonanych robót w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia, z zastrzeżeniem postanowienia ust. 27 i 28. 27. Przed zgłoszeniem przedmiotu zamówienia do odbioru Wykonawca wykona wszystkie niezbędne testy, odbiory i badania z wynikiem pozytywnym oraz wykona i dostarczy dokumentację powykonawczą, o której mowa w ust. 28. 28. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu kompletnej, podpisanej przez kierownika budowy i Wykonawcę, dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej w dwóch egzemplarzach i elektronicznej (zeskanowana całość wraz z podpisami), niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego całości robót, zawierającej między innymi: 1) pisemne oświadczenie kierownika budowy, że przedmiot zamówienia wykonano zgodnie z dokumentacją projektową i z ofertą Wykonawcy, 2) dokumentację projektową powykonawczą, 3) dokumentację techniczną zamontowanych urządzeń/materiałów, 4) atesty bezpieczeństwa, certyfikaty, deklaracje oraz inne dokumenty w tym oznakowania towarów, dotyczące zamontowanych materiałów/urządzeń, 5) certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14974:2019-07 „Skateparki - Wymagania bezpieczeństwa i metody badań”, o którym mowa w ust. 5 pkt 8) lit a) lub równoważny, 6) wszelkie niezbędne pomiary, w szczególności: szkic polowy wraz z kopią zgłoszenia prac geodezyjnych w Referacie Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji Urzędu Miasta Gdyni, lub potwierdzenie wygenerowane elektronicznie w postaci protokołu weryfikacji zbiorów danych oraz innych materiałów przekazywanych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Urzędu Miasta Gdyni z pozytywnym wynikiem weryfikacji. Dokumentacja powinna zawierać spis treści wraz z numeracją stron, wszystkie dokumenty powinny być ponumerowane i podpisane przez kierownika budowy wraz z poświadczeniem za zgodność z oryginałem i opisem miejsca wbudowania. 29. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu geodezyjnego pomiaru powykonawczego niezwłocznie po jego otrzymaniu z Referatu Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji Urzędu Miasta Gdyni, nie później jednak niż w terminie 50 dni od daty odbioru końcowego całości wykonanych robót. 30. Jeżeli w toku czynności odbioru zostanie stwierdzone, że pomimo zgłoszenia wykonania przedmiotu zamówienia roboty budowlane lub/i prace montażowe nie zostały zakończone lub Wykonawca nie wywiązał się z innych obowiązków, o których mowa w umowie, Zamawiający może odmówić odbioru, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na zakończenie przedmiotu zamówienia; wyznaczenie tego terminu nie przedłuża umownego terminu wykonania zamówienia. 31. Wykonawca zobowiązany jest udzielić rękojmi za wady i gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 3 lat licząc od daty odbioru końcowego (okres zaoferowanej rękojmi za wady i gwarancji należy podać w pełnych miesiącach); w przypadku rozbieżności odnośnie warunków gwarancji pomiędzy dokumentacją projektową a SIWZ, zastosowanie mają postanowienia SIWZ; Wykonawca w okresie gwarancji i rękojmi zobowiązany będzie do wykonania przynajmniej raz w roku przeglądów gwarancyjnych zamontowanych urządzeń, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia, przy udziale Zamawiającego i w terminie z nim ustalonym; koszt przeglądów należy uwzględnić w cenie oferty. W przypadku zaoferowania okresu rękojmi za wady i gwarancji krótszego niż 36 miesięcy (3 lata) Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy, 32. Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności w ramach rękojmi lub gwarancji nie później niż w ciągu 24 godzin od zgłoszenia żądań przez Zamawiającego w tym zakresie i do usunięcia usterki w terminie uzgodnionym przez strony, a w przypadku braku porozumienia stron w tym zakresie w terminie 7 dni. 33. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 34. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 35. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 36. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 37. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy wymaga od Wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia w trakcie realizacji zamówienia, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm), osób do realizacji czynności polegających na wykonaniu robót ogólnobudowlanych w szczególności: 1) wykonaniu robót ziemnych, 2) wykonaniu podbudowy, 3) wykonaniu nawierzchni placu do skateparku, 4) wykonaniu prac montażowych. 38. Wykonawca zobowiązuje się w terminie 7 dni od wezwania przedstawić dowody zatrudnienia (np. oświadczenie Wykonawcy, zanonimizowane umowy o pracę itp.) osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 38. W przypadku braku zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przy realizacji zamówienia lub nie przedstawienia dowodów potwierdzających jej zatrudnienie, Wykonawcy zostanie naliczona kara umowna określona w umowie. 39. Przedmiot zamówienia spełnia wymagania w zakresie przystosowania dla osób niepełnosprawnych, w tym w szczególności wytyczne zawarte w Zarządzeniu nr 10740/13/VI/U Prezydenta Miasta Gdyni z dnia 17 maja 2013 roku w sprawie wprowadzenia do stosowania Standardów Dostępności dla Miasta Gdyni, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową stanowiącą załączniki nr 8-10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale 5 ust. 1 pkt 2 SIWZ (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 Ustawy, 3) dokumenty, nie będące dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) pełnomocnictwo – jeżeli umocowanie do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty – w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii, b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SIWZ - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii, c) kosztorys ofertowy zawierający co najmniej: obmiar/ilość, ceny jednostkowe netto, łączną wartość netto poszczególnych cen jednostkowych netto, podsumowanie wszystkich pozycji kosztorysu ze wskazaniem wartości netto i wartości brutto – w oryginale. 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: a) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2, b) składa w oryginale pisemne zobowiązania podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 12 do SIWZ), zawierające w swojej treści, w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, dodatkowo: b.1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b.2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; b.3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; b.4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, c) w przypadku, gdy w pisemnym zobowiązaniu, o którym mowa w lit b), Wykonawca nie zawrze informacji opisanych w lit. b.1)-b.4), Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności informacje opisane w lit. b.1)-b.4). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach