Przetargi.pl
Budowa skateparku i miasteczka rowerowego w m. Postomino

Gmina Postomino ogłasza przetarg

  • Adres: 76-113 Postomino, Postomino 30
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Postomino
    Postomino 30
    76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 770979890
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa skateparku i miasteczka rowerowego w m. Postomino
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Budowa skateparku i miasteczka rowerowego w m. Postomino”. Inwestycja o łącznej powierzchni około 4600 m² realizowana będzie na części działki nr 147/2 obr. ew. Postomino, na której to realizowana będzie równocześnie budowa w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa przedszkola i żłobka w Postominie”. Realizacja obu tych inwestycji jednocześnie wymaga koordynacji prac pomiędzy kierownikami budowy realizowanych inwestycji. 3.2. Na realizację powyższego zadania Gmina Postomino otrzymała środki z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na podstawię promesy wstępnej nr Edycja8/2023/7604/PolskiLad.3.3. Zakres zamówienia obejmuje:3.3.1. przygotowanie terenu inwestycji wraz z zabezpieczeniem placu budowy na czas realizacji zadania; 3.3.2. budowę elementów zagospodarowania terenu tj.:1. skatepark o powierzchni około 760 m² wykonany jako żelbetowa płyta z betonu klasy C30/37, z urządzeniami wykonanymi z prefabrykatów betonowych dostarczanych na budowę, 2. dwupoziomowy bowl o wymiarach ok. 13,5x18,5m jako monolityczna konstrukcja, łącząca płytę skateparku z torem pumptracka.UWAGA: układanie mieszanki betonowej misy bowla projektuje się metodą torkretowania. Należy przewidzieć również etapowanie betonowania celem ograniczenia skurczu betonu.3. pumptrack o długości toru ok. 150 mb, wykonany jako nasyp z gruntów piaszczystych zagęszczonych mechanicznie, na podbudowie z kruszywa stabilizowanego mechanicznie z wykończeniem nawierzchni warstwą ścieralną asfaltu AC8S o szerokości 150 cm. 4. miasteczko rowerowe o powierzchni około 2 000 m², realizowane jako ciąg asfaltowych ścieżek rowerowych (wykonanych z betonu asfaltowego w kolorze naturalnym oraz barwionego w masie) i chodników z kostki brukowej bezfazowej gr. 6 cm; na terenie miasteczka rowerowego należy wykonać również plansze z lokalizacją gier podwórkowych wykonanych z masy termoplastycznej, oraz zainstalować sygnalizację świetlną.5. towarzyszące zagospodarowanie terenu działki w ramach którego należy zamontować- kosze śmietnikowe o pojemności nie mniejszej niż 45 litrów, stalowej konstrukcji ramowej, malowanej proszkowo na kolor czarny, wykończone deskami z drewna impregnowanego, zgodnie z załączonym zdjęciem poglądowym, - ławki o długości nie mniejszej niż 180 cm, stalowej konstrukcji ramowej, lakierowane proszkowo w kolorze czarnym, siedziska z elementów drewnianych impregnowanych, w kolorze odpowiadającym wykończeniu desek na koszu śmietnikowym, zgodnie z załączonym zdjęciem poglądowym, - stojaki na rowery jako stalowa konstrukcja malowana proszkowo na kolor czarny, zapewniająca możliwość zaparkowania 6 rowerów. wykonanie oświetlenia terenu jako wewnętrznej instalacji elektrycznej składającej się z 13 punktów świetlnych oraz WLZ, przy czym wskazane w dokumentacji projektowej oprawy oświetleniowe o mocy 45W należy zamontować na słupach stożkowych o wysokości 6m, stosując odpowiednio jedno- lub dwuramienne wysięgniki; zasilenie oświetlenia terenu należy zrealizować poprzez nowe złącze kablowe przy istniejącym złączu zasilająco – pomiarowym zlokalizowanym na terenie stadionu sportowego, na miejscu wskazanym na PZT. 3.3.5. montaż kamer monitoringu wizyjnego, które planuje się zamontować na słupach oświetlenia w ilości 6 szt., projektuje się również zlokalizowanie zewnętrznej szafy monitoringu, która ma być połączona linią światłowodową z szafą RACK zlokalizowaną w pomieszczeniu technicznym w nowopowstającym budynku żłobka i przedszkola, gdzie planuje się również lokalizację rejestratora, zgodnie z dokumentacją projektową;3.3.6. wyrównanie terenu, humusowanie i obsianie trawą całego terenu działki po zakończonych robotach budowlanych;3.3.7. odwodnienie terenu systemem rur kanalizacji deszczowej wykonanych z PVC, z zastosowaniem systemu wpustów ulicznych oraz odwodnień liniowych, z włączeniem w miejscu wskazanym na PZT; w ramach kanalizacji deszczowej do zrealizowania jest również odcinek rurociągu tłocznego PEHD łączący przepompownię wód opadowych (wyposażoną w pompę zatapialną wraz ze sterowaniem) ze studnią rozprężną;3.3.8. ogrodzenie terenu należy wykonać częściowo z systemowych paneli ogrodzeniowych w kolorze antracyt, tj. we wschodniej granicy działki o długości ok. 45 mb zgodnie z projektem budowlanym, natomiast w granicy północnej i zachodniej należy wykonać ogrodzenie o łącznej długości ok. 210 mb z siatki ocynk o wysokości 150 cm, z zastosowaniem drutu o grubości min. 2,5mm, i wymiarze oczek 65x65mm, słupkami ocynk fi 42mmx1,5mm i wys. 2,0m z dowiązaniem się do istniejącego ogrodzenia stadionu sportowego; należy przewidzieć również montaż bramy dwuskrzydłowej ocynkowanej o szerokości 4,0m oraz trzech furtek o szerokości min. 1,0 m, w systemie dostosowanym do ogrodzenia. 3.4. Miejsce wywiezienia ewentualnego urobku zostanie wskazane przez Zamawiającego w odległości do 5 km. 3.5. Dodatkowo Zamawiający uszczegóławia zapisy zawarte w dokumentacji projektowej w poniższym zakresie: wiaty: planuje się realizację 4 wiat o wymiarach około 1,6x3,6m, oraz jednej wiaty o wymiarach około 3,6x3,6m wykonywane jako stalowa konstrukcja nośna malowana proszkowo na kolor czarny, z obudowaniem deskami z drewna impregnowanego, kryte szkłem hartowanym, poliwęglanem lub blachą falistą ze spadkiem jednostronnym - zgodnie z załączonym zdjęciem poglądowym. Dla jednej wiaty planuje się wyposażenie w podwójny ławostółLokalizacja wiat do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji. 2. należy dodatkowo zamontować tablicę informacyjną z płyty kompozytowej wzmocnionej blachą wraz z metalowym stelażem o wymiarach min. 120x80 cm – wzór (napis) tablicy oraz miejsce ustawienia zostanie przekazany Wykonawcy podczas realizacji zadania,3.6. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót budowlanych, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 3.7. Przedmiot zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, która jest podstawą do określenia ceny, w tym: 1. Projekt Zagospodarowania terenu dla inwestycji pn. „Budowa skateparku i miasteczka rowerowego w Postominie, 2. Projekt architektoniczno – budowlany dla inwestycji pn. „Budowa skateparku i miasteczka rowerowego w Postominie, 3. Projekt techniczny branży architektoniczno – konstrukcyjnej dla inwestycji pn. „Budowa skateparku i miasteczka rowerowego w Postominie,4. Projekt techniczny branży elektrycznej dla inwestycji pn. „Budowa skateparku i miasteczka rowerowego w Postominie,5. Projekt techniczny branży sanitarnej dla inwestycji pn. „Budowa skateparku i miasteczka rowerowego w Postominie, 6. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych dla inwestycji pn. „Budowa skateparku i miasteczka rowerowego w Postominie,7. Przedmiar robót. 3.8. Zwraca się uwagę, iż przy wynagrodzeniu ryczałtowym przedmiar robót nie jest podstawą do określenia zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze pozycje mają być jedynie pomocą w kalkulacji kosztów inwestycji, wobec tego jest on jedynie dokumentem wspomagającym wycenę przedsięwzięcia.3.9. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące" realizacji robót, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia w szczególności: koszty wykonania dokumentacji powykonawczej niezbędnej do wystąpienia z wnioskiem o pozwolenie na użytkowanie, koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych badań, w tym m. in. koszty przeprowadzenia interwencyjnych badań archeologicznych, wykonania instrukcji przeciwpożarowej wraz oraz oznakowanie w razie takiej konieczności, protokoły badań i sprawdzeń: protokoły z pomiarów instalacji elektrycznej wewnętrznej, zewnętrznej i odgromowej, protokoły szczelności instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, co, protokoły odbioru przyłączy, koszty: zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy oraz wszystkie koszty wywozu/przewozu materiałów pochodzących z rozbiórki oraz wykopów i utylizacji odpadów. Cena musi uwzględniać również koszty dokumentacji geodezyjnej powykonawczej a także podatek VAT.3.10. Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą specyfikacją warunkach.3.11. Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnych z deklaracją właściwości użytkowych i kryteriami technicznymi określonymi w PN wyrobu i aprobatach technicznych.3.12. Po zakończeniu budowy należy przedstawić - certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane.3.13. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu kosztorysów ofertowych.3.14. Kod CPV: 45212140-9 Obiekty rekreacyjne, 45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu, 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania.3.15. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212140-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach