Przetargi.pl
Budowa skateparku i miasteczka rowerowego w m. Postomino

Gmina Postomino ogłasza przetarg

  • Adres: 76-113 Postomino, Postomino 30
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Postomino
    Postomino 30
    76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 770979890
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa skateparku i miasteczka rowerowego w m. Postomino
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Budowa skateparku i miasteczka rowerowego w m. Postomino”. Inwestycja o łącznej powierzchni około 4600 m² realizowana będzie na części działki nr 147/2 obr. ew. Postomino, na której to realizowana będzie równocześnie budowa w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa przedszkola i żłobka w Postominie”. Realizacja obu tych inwestycji jednocześnie wymaga koordynacji prac pomiędzy kierownikami budowy realizowanych inwestycji. 3.2. Na realizację powyższego zadania Gmina Postomino otrzymała środki z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na podstawię promesy wstępnej nr Edycja8/2023/7604/PolskiLad.3.3. Zakres zamówienia obejmuje:3.3.1. przygotowanie terenu inwestycji wraz z zabezpieczeniem placu budowy na czas realizacji zadania; 3.3.2. budowę elementów zagospodarowania terenu tj.:1. skatepark o powierzchni około 760 m² wykonany jako żelbetowa płyta z betonu klasy C30/37, z urządzeniami wykonanymi z prefabrykatów betonowych dostarczanych na budowę, 2. dwupoziomowy bowl o wymiarach ok. 13,5x18,5m jako monolityczna konstrukcja, łącząca płytę skateparku z torem pumptracka.UWAGA: układanie mieszanki betonowej misy bowla projektuje się metodą torkretowania. Należy przewidzieć również etapowanie betonowania celem ograniczenia skurczu betonu.3. pumptrack o długości toru ok. 150 mb, wykonany jako nasyp z gruntów piaszczystych zagęszczonych mechanicznie, na podbudowie z kruszywa stabilizowanego mechanicznie z wykończeniem nawierzchni warstwą ścieralną asfaltu AC8S o szerokości 150 cm. 4. miasteczko rowerowe o powierzchni około 2 000 m², realizowane jako ciąg asfaltowych ścieżek rowerowych (wykonanych z betonu asfaltowego w kolorze naturalnym oraz barwionego w masie) i chodników z kostki brukowej bezfazowej gr. 6 cm; na terenie miasteczka rowerowego należy wykonać również plansze z lokalizacją gier podwórkowych wykonanych z masy termoplastycznej, oraz zainstalować sygnalizację świetlną.5. towarzyszące zagospodarowanie terenu działki w ramach którego należy zamontować- kosze śmietnikowe o pojemności nie mniejszej niż 45 litrów, stalowej konstrukcji ramowej, malowanej proszkowo na kolor czarny, wykończone deskami z drewna impregnowanego, zgodnie z załączonym zdjęciem poglądowym, - ławki o długości nie mniejszej niż 180 cm, stalowej konstrukcji ramowej, lakierowane proszkowo w kolorze czarnym, siedziska z elementów drewnianych impregnowanych, w kolorze odpowiadającym wykończeniu desek na koszu śmietnikowym, zgodnie z załączonym zdjęciem poglądowym, - stojaki na rowery jako stalowa konstrukcja malowana proszkowo na kolor czarny, zapewniająca możliwość zaparkowania 6 rowerów. wykonanie oświetlenia terenu jako wewnętrznej instalacji elektrycznej składającej się z 13 punktów świetlnych oraz WLZ, przy czym wskazane w dokumentacji projektowej oprawy oświetleniowe o mocy 45W należy zamontować na słupach stożkowych o wysokości 6m, stosując odpowiednio jedno- lub dwuramienne wysięgniki; zasilenie oświetlenia terenu należy zrealizować poprzez nowe złącze kablowe przy istniejącym złączu zasilająco – pomiarowym zlokalizowanym na terenie stadionu sportowego, na miejscu wskazanym na PZT. 3.3.5. montaż kamer monitoringu wizyjnego, które planuje się zamontować na słupach oświetlenia w ilości 6 szt., projektuje się również zlokalizowanie zewnętrznej szafy monitoringu, która ma być połączona linią światłowodową z szafą RACK zlokalizowaną w pomieszczeniu technicznym w nowopowstającym budynku żłobka i przedszkola, gdzie planuje się również lokalizację rejestratora, zgodnie z dokumentacją projektową;3.3.6. wyrównanie terenu, humusowanie i obsianie trawą całego terenu działki po zakończonych robotach budowlanych;3.3.7. odwodnienie terenu systemem rur kanalizacji deszczowej wykonanych z PVC, z zastosowaniem systemu wpustów ulicznych oraz odwodnień liniowych, z włączeniem w miejscu wskazanym na PZT; w ramach kanalizacji deszczowej do zrealizowania jest również odcinek rurociągu tłocznego PEHD łączący przepompownię wód opadowych (wyposażoną w pompę zatapialną wraz ze sterowaniem) ze studnią rozprężną;3.3.8. ogrodzenie terenu należy wykonać częściowo z systemowych paneli ogrodzeniowych w kolorze antracyt, tj. we wschodniej granicy działki o długości ok. 45 mb zgodnie z projektem budowlanym, natomiast w granicy północnej i zachodniej należy wykonać ogrodzenie o łącznej długości ok. 210 mb z siatki ocynk o wysokości 150 cm, z zastosowaniem drutu o grubości min. 2,5mm, i wymiarze oczek 65x65mm, słupkami ocynk fi 42mmx1,5mm i wys. 2,0m z dowiązaniem się do istniejącego ogrodzenia stadionu sportowego; należy przewidzieć również montaż bramy dwuskrzydłowej ocynkowanej o szerokości 4,0m oraz trzech furtek o szerokości min. 1,0 m, w systemie dostosowanym do ogrodzenia. 3.4. Miejsce wywiezienia ewentualnego urobku zostanie wskazane przez Zamawiającego w odległości do 5 km. 3.5. Dodatkowo Zamawiający uszczegóławia zapisy zawarte w dokumentacji projektowej w poniższym zakresie: wiaty: planuje się realizację 4 wiat o wymiarach około 1,6x3,6m, oraz jednej wiaty o wymiarach około 3,6x3,6m wykonywane jako stalowa konstrukcja nośna malowana proszkowo na kolor czarny, z obudowaniem deskami z drewna impregnowanego, kryte szkłem hartowanym, poliwęglanem lub blachą falistą ze spadkiem jednostronnym - zgodnie z załączonym zdjęciem poglądowym. Dla jednej wiaty planuje się wyposażenie w podwójny ławostółLokalizacja wiat do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji. 2. należy dodatkowo zamontować tablicę informacyjną z płyty kompozytowej wzmocnionej blachą wraz z metalowym stelażem o wymiarach min. 120x80 cm – wzór (napis) tablicy oraz miejsce ustawienia zostanie przekazany Wykonawcy podczas realizacji zadania,3.6. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót budowlanych, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 3.7. Przedmiot zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, która jest podstawą do określenia ceny, w tym: 1. Projekt Zagospodarowania terenu dla inwestycji pn. „Budowa skateparku i miasteczka rowerowego w Postominie, 2. Projekt architektoniczno – budowlany dla inwestycji pn. „Budowa skateparku i miasteczka rowerowego w Postominie, 3. Projekt techniczny branży architektoniczno – konstrukcyjnej dla inwestycji pn. „Budowa skateparku i miasteczka rowerowego w Postominie,4. Projekt techniczny branży elektrycznej dla inwestycji pn. „Budowa skateparku i miasteczka rowerowego w Postominie,5. Projekt techniczny branży sanitarnej dla inwestycji pn. „Budowa skateparku i miasteczka rowerowego w Postominie, 6. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych dla inwestycji pn. „Budowa skateparku i miasteczka rowerowego w Postominie,7. Przedmiar robót. 3.8. Zwraca się uwagę, iż przy wynagrodzeniu ryczałtowym przedmiar robót nie jest podstawą do określenia zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze pozycje mają być jedynie pomocą w kalkulacji kosztów inwestycji, wobec tego jest on jedynie dokumentem wspomagającym wycenę przedsięwzięcia.3.9. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące" realizacji robót, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia w szczególności: koszty wykonania dokumentacji powykonawczej niezbędnej do wystąpienia z wnioskiem o pozwolenie na użytkowanie, koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych badań, w tym m. in. koszty przeprowadzenia interwencyjnych badań archeologicznych, wykonania instrukcji przeciwpożarowej wraz oraz oznakowanie w razie takiej konieczności, protokoły badań i sprawdzeń: protokoły z pomiarów instalacji elektrycznej wewnętrznej, zewnętrznej i odgromowej, protokoły szczelności instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, co, protokoły odbioru przyłączy, koszty: zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy oraz wszystkie koszty wywozu/przewozu materiałów pochodzących z rozbiórki oraz wykopów i utylizacji odpadów. Cena musi uwzględniać również koszty dokumentacji geodezyjnej powykonawczej a także podatek VAT.3.10. Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą specyfikacją warunkach.3.11. Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnych z deklaracją właściwości użytkowych i kryteriami technicznymi określonymi w PN wyrobu i aprobatach technicznych.3.12. Po zakończeniu budowy należy przedstawić - certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane.3.13. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu kosztorysów ofertowych.3.14. Kod CPV: 45212140-9 Obiekty rekreacyjne, 45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu, 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania.3.15. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212140-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 18.000,00 zł, słownie: osiemnaście tysięcy złotych.13.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.13.3. Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).13.4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 97 9315 0004 0021 2012 2000 0040. Zaleca się dołączyć do oferty dokument potwierdzający dokonanie przelewu.13.5. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku zamawiającego.13.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa powyżej, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.13.7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) Upływu terminu związania ofertą,2) Zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,3) Unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia13.8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,2) którego oferta została odrzucona,3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.13.9. Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.2. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy na potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej5.2.1. w zakresie doświadczenia – wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu skateparku w technologii betonowej o powierzchni płyty żelbetowej min 300 m25.2.2. w zakresie kwalifikacji zawodowych – wykażą osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia spełniające niżej określone wymagania:1) kierownik budowy - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi specjalności konstrukcyjno-budowlanej,2) kierownik robót - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi branży sanitarnej,3) kierownik robót - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi branży elektrycznej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach