Przetargi.pl
Budowa siłowni zewnętrznej, street Workout, placu zabaw w miejscowości Sobótka

Gmina Sobótka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-050 Sobótka, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3162043 do 045 , fax. 713 162 123
  • Data zamieszczenia: 2019-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sobótka
    Rynek 1
    55-050 Sobótka, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3162043 do 045, fax. 713 162 123
    REGON: 93193511200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sobotka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa siłowni zewnętrznej, street Workout, placu zabaw w miejscowości Sobótka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Budowa siłowni zewnętrznej, street Workout, placu zabaw w miejscowości Sobótka”. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu wyposażenia skweru im. Dunajewskiego w elementy małej architektury. Zamówienie obejmuje budowę placu zabaw, street workout parku oraz siłowni zewnętrznej. Pod urządzeniami placu zabaw przewiduje się nawierzchnię bezpieczną z piasku, natomiast pod urządzeniami siłowni nawierzchnię z tłucznia granitowego. Przewiduje się także połączenie obydwu obiektów fragmentem ciągu pieszego o nawierzchni mineralnej – jak w pozostałej części skweru Dunajewskiego. Obszar inwestycji znajduje się na terenie gminy Sobótka w powiecie wrocławskim i obejmuje działkę oznaczoną w ewidencji gruntów: Dz. Nr 14/1, AM-28, obręb Sobótka. Zestawienie powierzchni inwestycji: - Powierzchnia terenu objętego zagospodarowaniem – 925 m2 - Powierzchnia strefy bezpieczeństwa (nawierzchnia z tłucznia) – 259 m2 - Powierzchnia strefy bezpieczeństwa (nawierzchnia z piasku) – 278 m2 - Powierzchnia ciągu pieszego (nawierzchnia mineralna) – 46 m2 - Powierzchnia biologicznie czynna całego terenu B-ZP1 – 10 765 m2 (co daje ok. 85 %) 2. Zakres prac Przewiduje się następujący zakres prac: - Wytyczenie projektowanych obiektów - Przygotowanie projektowanych nawierzchni - Montaż projektowanych urządzeń - Ogrodzenie placu zabaw - Uporządkowanie terenu. 3. Charakterystyka obiektu Zamówienie obejmuje budowę placu zabaw przeznaczonego dla dzieci młodszych i starszych. W skład placu zabaw wchodzą następujące elementy: - zestaw zabawowy, - linarium, - sprężynowiec, - skałka wspinaczkowa, - karuzela, - huśtawka wahadłowa, - huśtawka typu bocianie gniazdo, - koła tai-chi Wymagana jest akceptacja przez Zamawiającego elementów wyposażenia placu zabaw przed montażem. Teren obiektu będzie ogrodzony niskim płotem o wys.1 m, w którym przewidziano furtki z trzech stron – od strony wschodniej, zachodniej oraz południowej. Plac zabaw będzie dostępny z głównych alejek skweru. Pod urządzeniami zabawowymi przewidziano nawierzchnię bezpieczną z piasku. Ponadto zamówienie przewiduje montaż urządzenia treningowego - street workout park. Zakłada się również montaż 4 elementów siłowni zewnętrznej. Każdy element składa się z pylonu z instrukcją obsługi oraz dwóch urządzeń do ćwiczenia różnych partii mięśni. Pod projektowanymi urządzeniami przewidziano nawierzchnię z tłucznia granitowego o frakcji 0 - 6 mm. Pod nią - warstwy kruszywa kamiennego łamanego, stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0 – 31,5 mm i grubości 15 cm oraz podbudowa z kruszywa naturalnego 15 cm. Nawierzchnia obwiedziona obrzeżem betonowym 8 x 30 cm. Przewiduje się także dojścia do obiektów nawiązujące do pozostałego zagospodarowania terenu. Zastosowano nawierzchnię wodoprzepuszczalną mineralną z obrzeżem wykonanym z kostki granitowej drobno łupanej (8/11 cm), czarnej – należy zastosować materiał lokalny. Przy wejściu na teren obiektu przewidziano montaż bramy/witacza oraz tablicy z regulaminem. Wzory tablic oraz bram/witaczy do uszczegółowienia z Zamawiającym na etapie realizacji. Szczegółowy zakres robót określony jest w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót opracowanym na podstawie dokumentacji technicznej, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Przedmiar robót stanowi załącznik nr 1 do niniejszego SIWZ. Załączony przedmiar robót należy traktować wyłącznie jako materiał pomocniczy przy wycenie, a zawarte w nim wielkości jako wielkości orientacyjne. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do starannego zapoznania się z zakresem robót. W przypadku pominięcia w przedmiarach robót zakresu prac przewidzianego do wykonania, wynikającego z dokumentacji projektowych, Wykonawca wskaże i wyceni te roboty w kosztorysie ofertowym, wyszczególniając je w jednym dziale na końcu kosztorysu ofertowego. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, Wykonawca którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. Roboty określone powyżej powinny być wykonane zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną, przedmiarami robót, przepisami prawa budowlanego, normami polskimi i sztuką budowlaną. Wszelkie zastosowane materiały i urządzenia powinny posiadać wymagane atesty, certyfikaty oraz dopuszczenia do użytkowania w Polsce, w szczególności winny spełniać wymogi określone przepisami przeciwpożarowymi i sanitarnymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 3. Termin wniesienia wadium w pieniądzu ustala się do dnia 15.01.2020 roku do godz. 10.00. Oznacza to, że pieniądze muszą znajdować się na rachunku Zamawiającego do wskazanego terminu. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy numer: 72 9574 1015 2003 0200 1605 0004 w Banku Spółdzielczym w Kątach Wrocławskich, Oddział w Sobótce (w tytule przelewu prosimy wpisać: „wadium przetargowe – „Budowa siłowni zewnętrznej, street Workout, placu zabaw w miejscowości Sobótka”. Wadium wniesione w innej formie należy załączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w formie ustalonej w pkt. 2 ppkt. 2 ÷ 5 SIWZ należy zdeponować w oryginale u Skarbnika Gminy przed terminem składania ofert (pok. nr 15), a kserokopię z adnotacją i podpisem Skarbnika Gminy o przyjęciu wadium oraz potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć jako załącznik do oferty. 6. W przypadku składania oferty drogą pocztową do oferty należy włączyć kserokopię gwarancji wadialnej potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oraz dołączyć osobno oryginał gwarancji wadialnej, który po otwarciu ofert zostanie przekazany Skarbnikowi Gminy a jego ksero z adnotacją i podpisem Skarbnika Gminy o przyjęciu wadium zostanie przesłane wykonawcy pocztą. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Na pisemny wniosek Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy PZP, oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zwraca wadium wniesione w formie pieniężnej wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza określonego sposobu spełnienia przedmiotowego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach