Przetargi.pl
„Budowa siłowni napowietrznych w pięciu sołectwach gminy Alwernia”

Gmina Alwernia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-566 Alwernia, Z. Gęsikowskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 283 11 15, 12 283 11 15 w. 311 , fax. 12 283 17 92
  • Data zamieszczenia: 2018-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Alwernia
    Z. Gęsikowskiego 7
    32-566 Alwernia, woj. małopolskie
    tel. 12 283 11 15, 12 283 11 15 w. 311, fax. 12 283 17 92
    REGON: 351555967
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.alwernia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa siłowni napowietrznych w pięciu sołectwach gminy Alwernia”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest „Budowa siłowni napowietrznych w pięciu sołectwach gminy Alwernia”. Inwestycja obejmuje następujące miejscowości: Okleśna-działka nr 282, Poręba Żegoty- działka nr 468/2, Regulice- działka nr 217/1, Kwaczała- działka nr 1325 i Mirów działka nr 93 na podstawie zatwierdzonej dokumentacji wraz z przedmiarem robót. Obiekty rekreacji stanowią typowe urządzenia. 4.2. W każdej z pięciu miejscowości ww. zamontowana zostanie ławka metalowa (żeliwna) – dł. 180(cm), szer. 40(cm) oraz następujące urządzenia: a) wyciąg górny i motyl klasyczny wymiar: 2332 x 742 x 2000 mm b) wioślarz i orbitrek eliptyczny: wymiar: 3460 x 550 x 2000 mm c) piechur i twister wymiar: 2781 x 830 x 2000 mm Dla wszystkich urządzeń należy zastosować następujące parametry: -Elementy wykonane ze stali- elementy czyszczone, zabezpieczone i dwukrotnie malowane proszkowo. -Wysokość pylonu od podłoża: co najmniej 2000 mm -Konstrukcja pylonu rura zasadnicza: co najmniej 90 mm grubości -Grubość poprzeczki stalowej: co najmniej 5 mm grubości -Przekrój rury zasadniczej dla urządzeń: co najmniej 90 mm -Grubość ścianki rury dla urządzeń: co najmniej 3,6 mm -Wsporniki ruchome: rury stalowe: średnica 40x63x3,6 mm -Pokrywa zabezpieczająca elementy mocujące z aluminium -Nakładka żeliwna -Siedziska i oparcia ze stali -Uchwyty i rączki z polichlorku winylu -Łożyska typu zamkniętego, NSK -Połączenie słupków nośnych ramy nośnej w fundamencie wykonane jest śrubowe jako sztywne -Montaż: elementy mocowane bezpośrednio na prefabrykowanych fundamentach zgodnych z projektem. Zamawiający nie precyzuje pozostałych parametrów dla w/w urządzeń, pozostawiając dowolność Wykonawcy. Elementy zostaną posadowione zgodnie z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ. Na urządzeniach będzie widniała tablica z instrukcją. 4.3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych producentów niż zaproponowano w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarze robót ale o parametrach nie gorszych niż zaproponowane. Podane wymiary w pkt 4.2 są wymiarami minimalnymi jakie musi mieć dane urządzenie. Zamontowane urządzenia muszą posiadać niezbędne certyfikaty i atesty bezpieczeństwa wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4.4. Zakres i sposób prowadzenia robót będzie obejmował zabezpieczenie placu budowy, wstępne wytyczenie położenia obiektów, zdjęcie trawiastego pokrycia poszycia gruntu, wykopy ręczne pod fundamenty sprzętu, montaż prefabrykowanych fundamentów, montaż urządzeń przeznaczonych do rekreacji, uporządkowanie terenu. Konstrukcja nawierzchni utwardzonej będzie obejmowała wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego (gr. 15 cm po zagęszczeniu), górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego (gr. 8 cm po zagęszczeniu) oraz wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm ułożonej na podsypce piaskowej o powierzchni 73,74 m2 (dla każdej siłowni) oraz ułożenie 62,00 mb obrzeży betonowych 30x8x100 cm na ławie betonowej (dla każdej siłowni).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, składając ofertę przedłoży następujące dokumenty: 11.8.1. Wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ; 11.8.2. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 9 niniejszej SIWZ sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ: - w przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. - Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu jw., na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 11.8.3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w pkt. 10 niniejszej SIWZ- sporządzone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ: - w przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, - Zamawiający dopuszcza złożenie jednego oświadczenia sporządzonego według załącznika nr 3 do SIWZ jedynie w przypadku podpisania go przez Pełnomocnika wyznaczonego do reprezentowania Wykonawców, jeżeli z treści oświadczenia bezsprzecznie wynika, że oświadczenie woli dotyczy wszystkich członków konsorcjum, - Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu jw., na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 11.8.4. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 13 SIWZ, w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika/*jeśli dotyczy/. 11.8.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego/*jeśli dotyczy/. 11.8.6. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia/*jeśli dotyczy/. Proszę nie załączać do oferty innych dokumentów niż wymienione powyżej. 11.9. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (według wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. a) W/w oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty. b) W przypadku Wykonawców, którzy nie należą do żadnej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów), Zamawiający dopuszcza złożenie w/w oświadczenia wraz z ofertą. W przypadku jakiejkolwiek zmiany sytuacji podmiotowej Wykonawcy, zobowiązany jest on niezwłocznie poinformować o tym Zamawiającego. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, wskazanych poniżej oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w postępowaniu, aktualnych na dzień ich złożenia:

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach