Przetargi.pl
Budowa i modernizacja infrastruktury rekreacyjno-sportowej na terenie Gminy Maków Podhalański wraz z nadzorem inwestorskim wykonanych zadań.

Gmina Maków Podhalański ogłasza przetarg

  • Adres: 34-220 Maków, Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 874 97 00 , fax. 33 874 97 51
  • Data zamieszczenia: 2023-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Maków Podhalański
    Szpitalna
    34-220 Maków, woj. małopolskie
    tel. 33 874 97 00, fax. 33 874 97 51
    REGON: 072181959
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i modernizacja infrastruktury rekreacyjno-sportowej na terenie Gminy Maków Podhalański wraz z nadzorem inwestorskim wykonanych zadań.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część Nr 1 – Budowa i modernizacja bieżni sportowej, boisk sportowych o sztucznej nawierzchni w miejscowościach Maków Podhalański i Juszczyn;1) Roboty rozbiórkowe2) Wykonanie boisk sportowych o nawierzchni ze sztucznej trawy3) Wykonanie bieżni sportowej o nawierzchni poliuteranowej wraz z podbudową4) Wykonanie ogrodzenia boisk5) Dostawa i montaż elektronicznej tablicy wyników6) Budowa oświetlenia7) Wykonanie punktu kasowego, bramy wjazdowej oraz nawierzchni z kostki brukowej8) Wykonanie nawierzchni placu zabaw9) Wykonanie skoczni w dal10) Dostawa i montaż koła i strefy do rzutni kuląWykonawca wybrany do realizacji zadań budowlanych winien zastosować właściwe materiały umożliwiające osiągnięcie właściwych założeń wynikających z obecnie obowiązujących norm i przepisów budowlanych.Przy kalkulacji oferty Wykonawca powinien uwzględnić również:a. w razie konieczności wykonanie obsługi geodezyjnej inwestycji;b. wykonanie wszelkich niezbędnych prób, badań oraz sprawdzeń;c. odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy z zachowaniem zasady szczególnej ostrożności oraz przepisów bhp i p.poż.;d. ubezpieczenie przedmiotu umowy od ryzyk budowlanych do wysokości wartości zawartego kontraktu na czas realizacji umowy z Zamawiającym.Dokumentacja prowadzonego postępowania może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego, w celu osiągnięcia rezultatów projektu. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Wykonawca, który zastosował produkt równoważny, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione, i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne.Zgodnie z art. 101 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SWZ. Wykonawca, który powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w opisie przedmiotu zamówienia, jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu w złożonej ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, opisach technicznych oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla poszczególnych części zadań załączonych do SWZ stanowiących integralną część dokumentacji prowadzonego postępowania.ZADANIE REALIZOWANE JEST PRZY UDZIALE ŚRODKÓW Z BUDŻETU PAŃSTWA W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU POLSKI ŁAD.Część Nr 2 - Modernizacja boiska sportowego w miejscowości Białka:1) Dostawa i montaż bramek2) Dostawa i montaż kabin dla zawodników i służby medycznej3) Dostawa i montaż nagłośnienia boiska4) Modernizacja oświetlenia boiska sportowego5) Dostawa i montaż elektronicznej tablicy wyników na postumencie6) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej7) Dostawa trybun o konstrukcji stalowej z siedziskamiWykonawca wybrany do realizacji zadań budowlanych winien zastosować właściwe materiały umożliwiające osiągnięcie właściwych założeń wynikających z obecnie obowiązujących norm i przepisów budowlanych.Przy kalkulacji oferty Wykonawca powinien uwzględnić również:a. w razie konieczności wykonanie obsługi geodezyjnej inwestycji;b. wykonanie wszelkich niezbędnych prób, badań oraz sprawdzeń;c. odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy z zachowaniem zasady szczególnej ostrożności oraz przepisów bhp i p.poż.;d. ubezpieczenie przedmiotu umowy od ryzyk budowlanych do wysokości wartości zawartego kontraktu na czas realizacji umowy z Zamawiającym;Dokumentacja prowadzonego postępowania może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego, w celu osiągnięcia rezultatów projektu. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Wykonawca, który zastosował produkt równoważny, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione, i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne.Zgodnie z art. 101 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SWZ. Wykonawca, który powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w opisie przedmiotu zamówienia, jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu w złożonej ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, opisach technicznych oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla poszczególnych części zadań załączonych do SWZ stanowiących integralną część dokumentacji prowadzonego postępowania.ZADANIE REALIZOWANE JEST PRZY UDZIALE ŚRODKÓW Z BUDŻETU PAŃSTWA W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU POLSKI ŁAD.Część Nr 3 – Budowa i modernizacja skateparku w Makowie Podhalańskim:1) Prace rozbiórkowe2) Dostawa i montaż urządzeń skateparkuWykonawca wybrany do realizacji zadań budowlanych winien zastosować właściwe materiały umożliwiające osiągnięcie właściwych założeń wynikających z obecnie obowiązujących norm i przepisów budowlanych.Przy kalkulacji oferty Wykonawca powinien uwzględnić również:a. w razie konieczności wykonanie obsługi geodezyjnej inwestycji;b. wykonanie wszelkich niezbędnych prób, badań oraz sprawdzeń;c. odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy z zachowaniem zasady szczególnej ostrożności oraz przepisów bhp i p.poż.;d. ubezpieczenie przedmiotu umowy od ryzyk budowlanych do wysokości wartości zawartego kontraktu na czas realizacji umowy z ZamawiającymDokumentacja prowadzonego postępowania może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego, w celu osiągnięcia rezultatów projektu. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Wykonawca, który zastosował produkt równoważny, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione, i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne.Zgodnie z art. 101 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SWZ. Wykonawca, który powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w opisie przedmiotu zamówienia, jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu w złożonej ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robótSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, opisach technicznych oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla poszczególnych części zadań załączonych do SWZ stanowiących integralną część dokumentacji prowadzonego postępowania.ZADANIE REALIZOWANE JEST PRZY UDZIALE ŚRODKÓW Z BUDŻETU PAŃSTWA W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU POLSKI ŁAD.Część Nr 4 – Budowa strefy rekreacyjnej na terenie Makowa Podhalańskiego:1) Roboty ziemne2) Wykonanie chodników z kostki brukowej3) Dostawa urządzeń i wyposażenia strefy rekreacyjnej4) Plantowanie i humusowanie terenu wraz z wykonaniem trawnikówWykonawca wybrany do realizacji zadań budowlanych winien zastosować właściwe materiały umożliwiające osiągnięcie właściwych założeń wynikających z obecnie obowiązujących norm i przepisów budowlanych.Przy kalkulacji oferty Wykonawca powinien uwzględnić również:a. w razie konieczności wykonanie obsługi geodezyjnej inwestycji;b. wykonanie wszelkich niezbędnych prób, badań oraz sprawdzeń;c. odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy z zachowaniem zasady szczególnej ostrożności oraz przepisów bhp i p.poż.;d. ubezpieczenie przedmiotu umowy od ryzyk budowlanych do wysokości wartości zawartego kontraktu na czas realizacji umowy z Zamawiającym;Dokumentacja prowadzonego postępowania może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego, w celu osiągnięcia rezultatów projektu. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Wykonawca, który zastosował produkt równoważny, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione, i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne.Zgodnie z art. 101 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SWZ. Wykonawca, który powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w opisie przedmiotu zamówienia, jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu w złożonej ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, opisach technicznych oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla poszczególnych części zadań załączonych do SWZ stanowiących integralną część dokumentacji prowadzonego postępowania.ZADANIE REALIZOWANE JEST PRZY UDZIALE ŚRODKÓW Z BUDŻETU PAŃSTWA W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU POLSKI ŁAD.Część Nr 5 – Budowa i modernizacja placów zabaw i stref rekreacyjnych w miejscowościach Maków Podhalański Dolny, Grzechynia, Białka, Juszczyn, Żarnówka, Kojszówka i Wieprzec:1) Prace rozbiórkowe2) Roboty ziemne3) Budowa placu zabaw4) Wykonanie nawierzchni poliuteranowej wraz z podbudową5) Dostawa i montaż urządzeń placów zabaw i stref rekreacyjnychWykonawca wybrany do realizacji zadań budowlanych winien zastosować właściwe materiały umożliwiające osiągnięcie właściwych założeń wynikających z obecnie obowiązujących norm i przepisów budowlanych.Przy kalkulacji oferty Wykonawca powinien uwzględnić również:a. w razie konieczności wykonanie obsługi geodezyjnej inwestycji;b. wykonanie wszelkich niezbędnych prób, badań oraz sprawdzeń;c. odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy z zachowaniem zasady szczególnej ostrożności oraz przepisów bhp i p.poż.;d. ubezpieczenie przedmiotu umowy od ryzyk budowlanych do wysokości wartości zawartego kontraktu na czas realizacji umowy z Zamawiającym;Dokumentacja prowadzonego postępowania może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego, w celu osiągnięcia rezultatów projektu. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Wykonawca, który zastosował produkt równoważny, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione, i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne.Zgodnie z art. 101 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SWZ. Wykonawca, który powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w opisie przedmiotu zamówienia, jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu w złożonej ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, opisach technicznych oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla poszczególnych części zadań załączonych do SWZ stanowiących integralną część dokumentacji prowadzonego postępowania.ZADANIE REALIZOWANE JEST PRZY UDZIALE ŚRODKÓW Z BUDŻETU PAŃSTWA W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU POLSKI ŁAD.Część Nr 6 – Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego o specjalności konstrukcyjno-budowlanej wykonywanych zadań.1) Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego dla prac budowlanych określonych w nazwie zadania zgodnie z art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) minimum przez jeden dzień w każdym tygodniu od dnia przekazania terenu budowy do odbiorów końcowych zadań;2) reprezentowanie Zamawiającego na terenie budowy poprzez przekazywanie Wykonawcy terenu budowy, sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektami, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót oraz aktualnie dostępną wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, prawem obowiązującym w tym zakresie a w szczególności prawem budowlanym, polskimi i europejskimi normami, zasadami i warunkami określonymi w decyzjach w ramach odbiorów częściowych i odbioru końcowego;3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie;4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;5) rozwiązywania problemów i sporów technicznych w porozumieniu z Zamawiającym powstałych na terenie budowy w trakcie realizacji zadania;6) sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie wykonania tych robót oraz wnioskowanie do Zamawiającego wraz z Kierownikiem budowy/Kierownikiem robót o ich wykonanie;7) sprawdzanie dokumentacji finansowo-rozliczeniowej Wykonawcy za dany zakres wykonanych robót, poprzez potwierdzanie protokołów odbioru wykonanych robót budowlanych będącego załącznikiem Wykonawcy do faktury;8) udział w Radach Budowy organizowanych w siedzibie Zamawiającego nie częściej niż raz w miesiącu;9) przygotowanie dokumentacji końcowej wraz z kierownikami budów/ kierownikami robót budowlanych zrealizowanych zadań dla IZ programu jak i dla Zamawiającego;10) uczestnictwo w 3 przeglądach w okresie gwarancji.ZADANIE REALIZOWANE JEST PRZY UDZIALE ŚRODKÓW Z BUDŻETU PAŃSTWA W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU POLSKI ŁAD.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach