Przetargi.pl
Budowa siedziby Nadleśnictwa Iława wraz z infrastrukturą

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Iława ogłasza przetarg

  • Adres: 14200 Iława, ul. Królowej Jadwigi
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 482 409 , fax. 896 484 094
  • Data zamieszczenia: 2017-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Iława
    ul. Królowej Jadwigi 30
    14200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 482 409, fax. 896 484 094
    REGON: 51002242628001
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa siedziby Nadleśnictwa Iława wraz z infrastrukturą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy budynków biurowego i gospodarczego wraz z pełną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, przeznaczonego na siedzibę Nadleśnictwa Iława, zlokalizowanego przy ulicy Lubawskiej na działce Nr 3078 obręb Smolniki. W obiekcie znajdować się będą między innymi pomieszczenia biurowe, techniczne, magazynowe, archiwa, sekretariat, sala konferencyjna, natomiast przy budynku znajdować się droga wewnętrzna, miejsca postojowe, trawniki, ogrodzenie. Podstawowe parametry techniczne budynku biurowego: a) powierzchnia zabudowy: 780,50 m2, b) powierzchnia całkowita : 1.426,80 m2, c) powierzchnia użytkowa budynku: 1.098,70 m2, d) kubatura budynku: 6.364,00 m3, e) ilość kondygnacji nadziemnych: 2+poddasze nieużytkowe, f) ilość kondygnacji podziemnych: 0 Podstawowe parametry techniczne budynku gospodarczego: a) powierzchnia zabudowy: 199,40 m2, b) powierzchnia całkowita : 398,80 m2, c) powierzchnia użytkowa budynku: 336,10 m2, d) kubatura budynku: 966,20 m3, e) ilość kondygnacji nadziemnych: 1+poddasze nieużytkowe, f) ilość kondygnacji podziemnych: 0 1.1. Prace w zakresie robót budowlanych, dotyczące przedmiotowego zamówienia, realizowane będą w oparciu o niżej wymienione dokumenty będące integralną częścią SIWZ, tj.: 1.1.1 dokumentacja projektowa, opracowana przez firmę Grupę Inwestycyjną PROJEKT sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie 10-513, przy ulicy Kopernika 36/2, składającą się z następujących opracowań, tj.: a) Projekt Budowlany: Temat opracowania: „Projekt budowlany siedziby Nadleśnictwa Iława z instalacjami wewnętrznymi: wod.-kan., c.w.u., gazowa, ogrzewania, wentylacji mechanicznej, elektryczna, teletechniczna i odgromowa oraz z przyłączami: wodociągowym, kanalizacji sanitarnej, gazowym, kanalizacji deszczowe, linii kablowej zalicznikowej NN, oświetlenia zewnętrznego. Adres inwestycji: Iława, ul. Lubawska; Inwestor: Skarb Państwa Nadleśnictwo Iława, 14-200 Iława, ul. Królowej Jadwigi 30; Załączniki formalno-prawne:  Wypis z MPZP, informacje, warunki techniczne, uzgodnienia, zezwolenia, zgody  Opinia geotechniczna  Informacja o bezpieczeństwie i ochronie zdrowia  Projekt zagospodarowania terenu  Projekt dróg, placów i chodników  Inwentaryzacja zieleni  Projekt zagospodarowania terenu zieleni  Projekt architektury i konstrukcji budynku biurowego  Projekt architektury i konstrukcji budynku gospodarczego  Projekt instalacji wod.-kan., ogrzewania, kotłowni gazowej, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji  Projekt przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej  Projekt gazowej instalacji podziemnej  Projekt kanalizacji deszczowej  Projekt instalacji elektrycznych oświetlenia podstawowego, awaryjnego, ewakuacyjnego, gniazd wtykowych b)Projekt Budowlany: Temat opracowania: „Projekt budowlany przyłącza kanalizacji sanitarnej dla siedziby Nadleśnictwa Iława dz. Nr 32-3078 Smolniki odcinek w drodze wojewódzkiej nr 536 /Iława- Sampława/ - działka drogowa nr 7-76 Iława ul. Lubawska Adres inwestycji: Iława, ul. Lubawska; Inwestor: Skarb Państwa Nadleśnictwo Iława, 14-200 Iława, ul. Królowej Jadwigi 30 c) Projekt Wykonawczy: Temat opracowania: „Projekt wykonawczy siedziby Nadleśnictwa Iława branża budowlana, sanitarna, elektryczna”; Adres inwestycji: Iława, ul. Lubawska; Inwestor: Skarb Państwa Nadleśnictwo Iława, 14-200 Iława, ul. Królowej Jadwigi 30; Projekt zagospodarowania terenu: część opisowa: projekt zagospodarowania terenu część rysunkowa : projekt zagospodarowania terenu Projekt architektoniczno-budowlany budynku biurowego: część opisowa - architektura: część rysunkowa - architektura: część opisowa - konstrukcja: część rysunkowa - konstrukcja : Projekt architektoniczno-budowlany budynku gospodarczego: część opisowa - architektura: część rysunkowa - architektura: część opisowa - konstrukcja: część rysunkowa - konstrukcja : Projekty branży sanitarnej: projekt wykonawczy instalacji wod.-kan., ogrzewania, gazowej, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji projekt wykonawczy przyłączy wodociągowego i kanalizacji sanitarnej projekt wykonawczy gazowej instalacji podziemnej projekt wykonawczy przyłącza kanalizacji deszczowej Projekt branży elektrycznej: projekt wykonawczy przyłącza kablowego energetycznego NN, instalacji elektrycznych oświetleniowa podstawowego, awaryjnego, ewakuacyjnego, gniazd wtykowych i obwodów 3 fazowych, instalacji CCT, LAN oraz nagłośnienia sali konferencyjnej, Projekt branży drogowej: projekt wykonawczy drogi, place i chodniki Projekt branży zagospodarowania terenu zieleni: projekt wykonawczy zagospodarowania terenu zieleni d) Projekt świadectwa charakterystyki energetycznej e) Instrukcja bezpieczeństwa pożarowego f) Budynek biurowy- aranżacja pomieszczeń usytuowanie mebli i wyposażenia g) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Temat opracowania: „Budowa siedziby Nadleśnictwa Iława” Adres inwestycji: Iława, ul. Lubawska; Inwestor: Skarb Państwa Nadleśnictwo Iława, 14-200 Iława, ul. Królowej Jadwigi 30; Branży budowlanej budynku biurowego Branży budowlanej budynku gospodarczego Branży sanitarnej Branży elektrycznej Branży telekomunikacyjnej Branży drogowej Specyfikacja projektowanej zieleni h) Przedmiary robót: Temat opracowania: „Budowa siedziby Nadleśnictwa Iława” Adres inwestycji: Iława, ul. Lubawska; Inwestor: Skarb Państwa Nadleśnictwo Iława, 14-200 Iława, ul. Królowej Jadwigi 30;  Roboty budowlane budynku biurowego  Roboty budowlane budynku gospodarczego  Roboty budowlane zagospodarowania terenu- ogrodzenie  Roboty budowlane drogowe  Instalacje sanitarne wewnętrzne- instalacja wodno- kanalizacyjna, centralnego ogrzewania, kotłowni gazowej, wentylacji i klimatyzacji, oraz gruntowy wymiennik ciepła  Sieci i przyłącza sanitarne – wody i kanalizacji sanitarnej  Sieci i przyłącza sanitarne – gazowej instalacji podziemnej  Sieci i przyłącza sanitarne – kanalizacji deszczowej  Instalacje elektryczne i teletechniczne budynku biurowego wraz z przyłączem energetycznym, sieciami zewnętrznymi i oświetleniem terenu  Instalacje elektryczne i teletechniczne budynku gospodarczego  Roboty zagospodarowania terenu- zieleń 1.1.2 Opracowania uzupełniające i inne dokumenty: a) decyzja dotycząca pozwolenia na budowę – Decyzja Starosty Iławskiego Nr 656/2015 z dnia 15.12.2015r., która uprawomocniła się 07.01.2016r.; b) zaświadczenie o przyjęciu do wiadomości zgłoszonych robót budowlanych w pasie drogi wojewódzkiej, oraz brak sprzeciwu co do ich wykonania- pismo Warmińsko- Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, znak: IGR-II.7843.3.305.2015 z dnia 14.01.2015; c) postanowienie w sprawie uzgodnienia projektu przyłącza kanalizacji sanitarnej w pasie drogi wojewódzkiej wydane przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie. Znak ZDW.TD/5330/825-3/2015 z dnia 28.12.2015r. 1.2. Zakres przedmiotowy inwestycji: Zakres przedmiotowy zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych, w zakresie budowy nowych budynków na potrzeby Nadleśnictwa Iława, zlokalizowanych przy ulicy Lubawskiej w Iławie, składających się z niżej wymienionych elementów. 1) Przygotowanie terenu budowy wraz z budową przyłączy: – wodociągowego, – kanalizacji sanitarnej, – kanalizacji deszczowej, – energii elektrycznej, – gazu – gruntowego powietrznego wymiennika ciepła 2) Budowa budynku biurowego i budynku gospodarczego. W budynku biurowym założono rozgraniczenie funkcji użytkowej, budynek został podzielony na część ogólną z blokiem Sali konferencyjnej oraz część kancelarii leśnictw z niezależnym dostępem z zewnątrz. W zakresie komunikacji pionowej przewidziano dwie klatki schodowe, dostęp do piętra dla niepełnosprawnych za pomocą schodołazu. Poddasze nieużytkowe. W budynku gospodarczym zlokalizowane są pomieszczenia gospodarcze, pomieszczenie agregatu prądotwórczego i magazynek materiałów edukacyjnych, poddasze nieużytkowe 3) Budowa instalacji wewnętrznych w obiekcie w zakresie: a) instalacji sanitarnej, składającej się z: – kanalizacji sanitarnej, – kanalizacji sanitarnej skroplin z klimatyzatorów, – instalacji wodociągowej, – instalacji hydrantowej, – centralnego ogrzewania, – instalacji ciepła technologicznego – instalacji gazowej, – wentylacji mechanicznej, – instalacji klimatyzacji; b) technologii kotłowni gazowej, usytuowanej na parterze budynku, zapewniającej ciepło dla potrzeb centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego, ciepłej wody użytkowej oraz wentylacji (kocioł gazowy z automatyką pogodową); c) instalacji elektrycznej, obejmującej instalację: – oświetlenia: podstawowego, awaryjnego, ewakuacyjnego, oświetlenia terenu wokół budynku, – gniazd wtykowych: ogólnego przeznaczenia oraz gniazd komputerowych, – obwodów rozdzielczych (WLZ) – zasilania urządzeń technicznych: wentylacji, klimatyzacji, serwerowni, słaboprądowych, – zasilania UPS – uziemiającą i odgromową, d) instalacji niskoprądowej, składającej się z systemów: – telewizji dozorowej CCTV, – telewizji naziemnej – sieci LAN – nagłośnienia sali konferencyjnej, – sygnalizacji włamania i napadu, e) instalacji teleinformatycznej, w zakresie okablowania strukturalnego kategorii 6. 4. Zagospodarowanie terenu i budowa obiektów pomocniczych, w zakresie: a) wykonania ogrodzenia, montażu bramy wjazdowej, bramy bocznej i 2 furtek, b) budowy dróg wewnętrznych w celu zapewnienia wjazdu na teren siedziby nadleśnictwa oraz połączenia z miejscami parkingowymi, c) budowy chodników, podestów i tarasu d) wykonania nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej, e) wykonania nawierzchni utwardzonej płytami betonowymi ażurowymi, f) budowy 50 miejsc parkingowych, w tym 2 miejsca dla osób niepełnosprawnych. g) budowy miejsca postojowego dla autobusu h) wykonania oświetlenia terenu lampami parkowymi i) wykonania nasadzeń drzew i krzewów ozdobnych oraz wykonania trawników dywanowych siewem j) montażu elementów małej architektury, k) masztów na flagi l) stojaków na rowery. 1.3. Wykonawca działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, zobowiązany jest do uzyskania, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu. 1.4. Wykonawca zapewnia doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, w tym do kierowania i wykonywania robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z postanowieniami stosownych decyzji podejmowanych przez inwestora oraz podmioty/ instytucje zewnętrzne. 1.5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych z należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi normami oraz przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotowej inwestycji. 1.6. W zakresie realizacji robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót oraz do uporządkowania i zagospodarowania terenu po zakończeniu robót budowlanych. 1.7. Realizacja przedmiotowego zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2016r. poz. 290 ze zm.) oraz ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.). 1.8. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części, w związku z czym Zamawiający wymaga kompleksowego zrealizowania niniejszego zamówienia. 1.9. Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania umożliwia zainteresowanym Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie objętym niniejszą inwestycją. W związku z powyższym Zamawiający informuje, że udostępni Wykonawcom teren przyszłej budowy celem przeprowadzenia wizji lokalnej, w czasie dogodnym dla Wykonawców tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 14:00. Wykonawca winien każdorazowo poinformować Zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej z zachowaniem formy pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. 1.10. Podwykonawstwo:  Stosownie do postanowień art. 36a ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj.: robót konstrukcyjno-budowlanych, określonych w projekcie wykonawczym, w częściach robót: Architektura i Konstrukcja, z wyłączeniem prac dotyczących stolarki okiennej, stolarki drzwiowej, montażu bramy garażowej, ogrodzenia oraz regałów przesuwnych w archiwum zakładowym. W pozostałym zakresie Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotowego zamówienia przy współudziale podwykonawców. W takim przypadku, Wykonawca podczas realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany jest do respektowania wszystkich wymagań Zamawiającego, szczegółowo przedstawionych i opisanych w załączniku nr 5 do SIWZ.  Na podstawie art. 36b ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców – stosowne informacje w tym zakresie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Ofertowy wg. wzoru przedstawionego w załączniku nr 1 do SIWZ.  Na podstawie art. 36b ust 1a ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwagi na okoliczność, iż realizowane dostawy i roboty budowlane będą wykonywane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotowym zamówieniem. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa powyżej, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych.  Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 1.11. Zamawiający stosowanie do postanowień art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wprowadza w przedmiotowym postępowaniu wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące następujące czynności, tj.: kierowania robotami (dotyczy kierownika budowy); prace w zakresie robót ziemnych wznoszenia fundamentów, izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termiczne; prace w zakresie robót murarskich, betoniarskich i żelbetowych; prace w zakresie konstrukcji dachu wraz z pokryciem; prace w zakresie robót elewacyjnych i okładzinowych. Zamawiający informuje, że w związku z niniejszym wymogiem, sposób dokumentowania zatrudnienia osób zaangażowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia, zasady kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w niniejszym punkcie oraz sankcjonowania Wykonawców z tytułu niespełnienia tych wymagań, opisano odpowiednio w projekcie przyszłej umowy o zamówienie publiczne stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga w przedmiotowym postępowaniu od Wykonawców wniesienia wadium. Wysokość wymaganego wadium ustala się na kwotę 90 000,00 zł. (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł.). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PeKaO SA nr rachunku: 94 1240 1604 1111 0000 1377 6152 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Budowa siedziby Nadleśnictwa Iława wraz z infrastrukturą”. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 14). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/ poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/ poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/ poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach