Przetargi.pl
Budowa siedziby Biblioteki Publicznej w Supraślu

Centrum Kultury i Rekreacji w Supraślu ogłasza przetarg

  • Adres: 16-030 Supraśl, ul. Cieliczańska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7183-510 , fax. 85 7183-510
  • Data zamieszczenia: 2019-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kultury i Rekreacji w Supraślu
    ul. Cieliczańska 1
    16-030 Supraśl, woj. podlaskie
    tel. 85 7183-510, fax. 85 7183-510
    REGON: 52256242000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ckirsuprasl.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa siedziby Biblioteki Publicznej w Supraślu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa siedziby Biblioteki Publicznej w Supraślu. Zamówienie obejmuje wykonanie biblioteki w Supraślu jako rozwinięcia kompleksu obiektów administrowanych przez Centrum Kultury i Rekreacji w Supraślu. Inwestycję przewidziano do realizacji w latach 2019-2020 z dofinansowaniem w ramach programu Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa Infrastruktura Bibliotek 2016-2020. Planuje się wykonanie dwukondygnacyjnego, murowanego budynku o funkcji usług kultury (biblioteki) dobudowanego do istniejącego budynku CKiR. W ramach realizacji tej inwestycji planuje się usunięcie kolidującego zagospodarowania terenu (likwidacja ogrodzenia oraz nawierzchni z kostki brukowej, usunięcie kolizji z przewodami infrastruktury podziemnej, przyłączami kanalizacji sanitarnej i telekomunikacyjnej, wycięcie kolidujących drzew oraz przeniesienie: stacji rowerowej GreenVelo, tablic, przestawienie wiaty, przestawienie placu zabaw) a następnie podłączenie projektowanego budynku do sieci infrastrukturalnych. Planuje się wykonanie budynku o parametrach: • Pow. zabudowy – 422,5 m2; • Pow. użytkowa – 658,0 m2; • Kubatura – 3882,9 m3; Przewidziano do realizacji : • Posadowienie budynku – ławy żelbetowe, ściany fundamentowe, schody i szyb windowy w części fundamentowej, izolacja przeciwwilgociowa. • Wykonanie stropu żelbetowego nad parterem. • Roboty murarskie i murowe – w tym m.in. ściany zewnętrzne warstwowe, ściany wewnętrzne, izolacje cieplne i przeciwwilgociowe, wymurowanie szybu windowego; • Elementy żelbetowe – nadproża, słupy i podciągi, schody itp. • Dach – konstrukcja drewniana z dociepleniem oraz pokryciem; • Instalowanie stolarki okiennej i drzwiowej – stolarka okienna aluminiowa zgodnie z projektem i wykazem stolarki; • Zainstalowanie drzwi wewnętrznych zgodnie z projektem i wykazem stolarki; • Wykonanie tynków, podłoży i posadzek; • Świetliki dachowe, kominy ocieplone nad połacią dachową; • Winda; • Wewnętrzne instalacje elektryczna, alarmowa, c.o., wod.-kan., gazowa i odgromowa, klimatyzacyjna; Gmina Supraśl zakłada zakończenie budowy biblioteki do 15.11.2020 r. W 2019 r. założono limit wydatków w wysokości 500.000 zł. na sfinansowanie faktur za roboty częściowe zgodnie z harmonogramem realizacji inwestycji. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - techniczna, która jest załącznikiem do SIWZ (zał. nr 1 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) W postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w łącznej wysokości 90 000 zł. 2) Wadium, o którym mowa w ppkt 1 może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy (wzór – zał. nr 3 do SIWZ); b) pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy/konsorcjum (np. jeśli ofertę podpisuje osoba/osoby nie figurujące w odpisie z właściwego rejestru); c) wadium UWAGA !: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełniania tych warunków, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przykład wzoru treści oświadczenia - Zał. nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach