Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej wraz z częścią socjalną przy Szkole Podstawowej w Szczepankowie

Gmina Śniadowo ogłasza przetarg

  • Adres: 18411 Śniadowo, ul. Ostrołęcka
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 176 146 , fax. 862 176 168
  • Data zamieszczenia: 2018-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Śniadowo
    ul. Ostrołęcka 11
    18411 Śniadowo, woj. podlaskie
    tel. 862 176 146, fax. 862 176 168
    REGON: 45066999600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sniadowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej wraz z częścią socjalną przy Szkole Podstawowej w Szczepankowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa Sali gimnastycznej wraz z częścią socjalną przy Szkole Podstawowej w Szczepankowie”. 1.1 Roboty budowlane obejmują budowę metodą tradycyjną sali gimnastycznej o wymiarach zewnętrznych 25,60 x 12,90 m oraz łącznika z częścią socjalną o wymiarach 17,82 x 8,92 m. Dane charakterystyczne: a) sala gimnastyczna: - powierzchnia zabudowy 330,24 m2, - powierzchnia użytkowa 307,50 m2, - kubatura 2.404,15 m3, b) łącznik z częścią socjalną: - powierzchnia zabudowy 158,95 m2, - powierzchnia użytkowa 120,38 m2, - kubatura 524,24 m3, 1.2 Zakres robót podzielony na dwa zadania: Zadanie I. Budowa obiektu w stanie surowym zamkniętym w tym: 1) roboty ziemne, 2) roboty betonowe monolityczne i prefabrykowane, 3) bilans stali zbrojeniowej, 4) roboty murowe, 5) konstrukcje stalowe, 6) dach - sala gimnastyczna, zaplecze, łącznik. Zadanie II. Pozostałe roboty budowlane w tym: 1) izolacje cieplne i przeciwwilgociowe, 2) stolarka ślusarka, 3) tynki i okładziny wewnętrzne, 4) podłogi i posadzki, 5) roboty malarskie, 6) roboty elewacyjne, 7) wyposażenie sali gimnastycznej i zagospodarowanie terenu, 8) instalacje sanitarne – c.o. 9) instalacja wodno-kanalizacyjna, 10) sieci sanitarne zewnętrzne, 11) biologiczna oczyszczalnia ścieków, 12) instalacje elektryczne wewnętrzne + tablice, 13) instalacja odgromowa. 2. Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie zgodnie z projektem architektoniczno-budowlanym, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiące dokument pomocniczy. 3. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. W razie wystąpienia rozbieżności w ww. dokumentach, których nie można usunąć w drodze odniesienia się do reguł sztuki budowlanej i zasad wiedzy technicznej, interpretacja zapisów będzie uzgadniana z uwzględnieniem poniższej hierarchii: Projekt architektoniczno-budowlany, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania o odbioru robót oraz przedmiary robót. 4. Przyjmuje się, że: 1) przed złożeniem oferty wykonawca uzyskał wszelkie niezbędne informacje o przedmiocie zamówienia co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą mieć wpływ na ofertę przetargową i bierze pełną odpowiedzialność za odpowiednie wykonanie i bezpieczeństwo wszelkich czynności na miejscu wykonywania prac oraz za metody i technologie użyte podczas realizacji robót, 2) jeśli wykonawca napotka w trakcie realizacji robót fizyczne przeszkody, niekorzystne warunki o takim charakterze, jakich jego zdaniem doświadczony wykonawca nie był w stanie przewidzieć powinien o tym fakcie, niezwłocznie, na piśmie zawiadomić Zamawiającego. 5. Materiały, rozwiązania równoważne: w przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 i 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując opis przedmiotu zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 i 4 ustawy użytemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z opisem przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach