Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowych w miejscowościach Borkowo, Otomino. Część I: Zadanie 1. Budowa sieci wodociągowej w Borkowie - dz. 228/15, 228/17, Zadanie 2. Budowa sieci wodociągowej w Borkowie - dz. 243/32. Część II: Z

Gmina Żukowo ogłasza przetarg

  • Adres: 83-330 Żukowo, ul. Gdańska 52
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 6858300 , fax. +48 58 6858300
  • Data zamieszczenia: 2009-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żukowo
    ul. Gdańska 52 52
    83-330 Żukowo, woj. pomorskie
    tel. +48 58 6858300, fax. +48 58 6858300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowych w miejscowościach Borkowo, Otomino. Część I: Zadanie 1. Budowa sieci wodociągowej w Borkowie - dz. 228/15, 228/17, Zadanie 2. Budowa sieci wodociągowej w Borkowie - dz. 243/32. Część II: Z
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I Zadanie 1. Budowa sieci wodociągowej w Borkowie - dz. 228/15, 228/17, Zamówienie obejmuje wykonanie robót związanych z wykonaniem zewnętrznej budowy sieci wodociągowej w Borkowie z rur PCV ? 110 PN 10 od węzła W1 do węzła W7
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) dysponują osobami zapewniającymi realizację zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia , w tym: Część I a) kierownik budowy (1 osoba) - posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie sieci wodociągowych, przynależność do branżowej izby samorządu zawodowego b) geodeta (co najmniej 1 osoba) z uprawnieniami w zakresie geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, Część II a) kierownik budowy (1 osoba) - posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie sieci wodociągowych bez ograniczeń, przynależność do branżowej izby samorządu zawodowego b) geodeta (1 osoba) z uprawnieniami co najmniej w zakresie geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, 2) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedno zamówienia o podobnym charakterze tj. polegające na budowie sieci wodociągowej / kanalizacyjnej o wartości minimum 25.000,00 PLN brutto, 3) spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych, 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcom. Pod pojęciem >>podwykonawca<< należy rozumieć osoby prawne, jednostki organizacyjne, nie posiadające osobowości prawnej itd., które wspólnie z wykonawcą będą realizowały zamówienie publiczne w oparciu o stosowne umowy (zlecenia) z nim zawarte. Pod pojęciem >>podwykonawca<< nie należy rozumieć osób prawnych, jednostek organizacyjnych, nie posiadających osobowości prawnej itd., które będą dostarczały materiały, sprzęt bądź świadczyły usługi niezbędne w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca, który nie dysponuje własnym potencjałem technicznym i / lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi dołączyć do OŚWIADCZENIA NR 2 pisemne ZOBOWIĄZANIA innych podmiotów, które udostępnią mu sprzęt, wyposażenie techniczne, urządzenia itp. oraz osoby do wykonania zamówienia. Tym samym o zamówienie może ubiegać się wykonawca, który w chwili trwania postępowania nie dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ale wykaże, iż takim potencjałem i osobami będzie dysponować przy realizacji zamówienia publicznego. 4. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o oświadczenia i dokumenty zlozone przez Wykonawcę. Ocena wykonawców, którzy złożą oferty oparta będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia w odniesieniu do wszystkich warunków udziału w postępowaniu. 5. Jeżeli wykonawca będzie składał ofertę na obie części zamówienia to może wskazać te same osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz geodety.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z OFERTĄ wykonawcy składają niżej wymienione dokumenty: 1)oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych (OŚWIADCZENIE NR 1); 2) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy - prawo zamówień publicznych (OŚWIADCZENIE NR 2) oraz zobowiązania innych podmiotów (ZOBOWIĄZANIE), które udostępnią potencjał techniczny i /lub osoby do realizacji zamówienia, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem np. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej itd. Za aktualny dokument uważa się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. Z poświadczenia powinno wynikać w sposób jednoznaczny, że organ potwierdzający stwierdza aktualność dokumentu ze stanem uwidocznionym w ewidencji działalności, KRS itp.; 4) informację na temat osób przewidzianych do realizacji zamówienia - WYKAZ KADRY; 5) informację o częściach zamówienia, które będą realizowane przez podwykonawców - WYKAZ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA REALIZOWANYCH PRZEZ PODWYKONAWCÓW (wykonawca, który będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców nie składa wykazu); 6) wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnym charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia oraz odpowiadających przedmiotowi zamówienia - WYKAZ ZREALIZOWANYCH ZAMÓWIEŃ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Pod pojęciem zamówienia zrealizowanego w podanym okresie należy rozumieć zamówienie zakończone i odebrane w w/w okresie. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego: 1) oferta powinna zawierać pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika (lidera) do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2) każdy z wykonawców zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych oraz dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu prawnego. 4. Jeżeli oferta wykonawców tworzących konsorcjum i ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. W przypadku spółki cywilnej do oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zukowo.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach