Gmina Stromiec, w imieniu której działa Wójt Gminy Stromiec ogłasza przetarg
- Adres: 26-804 Stromiec, ul. Piaski 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 6191020 , fax. 048 6191008
- Data zamieszczenia: 2009-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stromiec, w imieniu której działa Wójt Gminy Stromiec
ul. Piaski 4 4
26-804 Stromiec, woj. mazowieckie
tel. 048 6191020, fax. 048 6191008
REGON: 67022402500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-bip.ugstromiec
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci wodociągowej z przyłączami we wsiach: Dobieszyn, Kolonia Sielce, Sielce, Matyldzin i Lipskie Budy oraz przebudowa z rozbudową SUW Dobieszyn - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: a) budowa sieci wodociągowej we wsiach: Dobieszyn (okolice Nadleśnictwa) o długości łącznej 1.252,00 mb, b) budowa przyłączy wodociągowych w ilości 5 szt. i długości łącznej 335,00 mb, c) budowa sieci wodociągowej we wsiach: Dobieszyn (ul. Dobieszynek), Kolonia Sielce, Sielce, Matyldzin i Lipskie Budy o długości łącznej 13.866,00 mb, d) budowa przyłączy wodociągowych w ilości 141 szt. i długości łącznej 5.785,00 mb, e) przebudowa i rozbudowa stacji ujęcia i uzdatniania wody - zadanie Dobieszyn (stacja położona na działce w Kolonii Sielce) polegająca na: - przebudowie istniejącego budynku (wymiana dachu, wymiana otworów, ocieplenie ścian i stropu) oraz zagospodarowanie placu, - wymiana urządzeń technologicznych stacji, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej oraz sterowniczej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Dla robót związanych z budową sieci wodociągowej-25000,00 zł Dla robót związanych z przebudową SUW-16000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferenci składający ofertę muszą spełniać poniższe wymogi: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat (październik 2004 r. - wrzesień 2009 r.), a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 zamówienia o podobnym do niniejszego charakteru i złożoności. Za zamówienia podobne uważane będą wszystkie wykonane wodociągi o takiej samej lub większej długości łącznej i ilości przyłączy jak przedmiot zamówienia oraz wybudowane lub przebudowane stacje ujęć i uzdatniania wody (niezależnie od wydajności). 2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. mieć do dyspozycji minimum po jednym pracowniku z uprawnieniami z zakresu robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych oraz minimum 10 pracowników wykwalifikowanych w zakresie robót sanitarnych, min. 4 ogólnobudowlanych (murarzy, blacharzy glazurników) oraz min. 2 elektryków, w przypadku realizacji całości zamówienia oraz mieć do dyspozycji minimum jednego pracownika z uprawnieniami z zakresu robót sanitarnych i min. 8 pracowników wykwalifikowanych w zakresie robót sanitarnych przy składaniu oferty na wykonanie sieci wodociągowej z przyłączami, a w przypadku składania oferty na przebudowę SUW, mieć do dyspozycji minimum po jednym pracowniku z uprawnieniami z zakresu robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych oraz minimum 4 pracowników wykwalifikowanych w zakresie robót sanitarnych, min. 4 ogólnobudowlanych (murarzy, blacharzy glazurników) oraz min. 2 elektryków,. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. dysponować takimi środkami finansowymi umożliwiającymi wykonanie części zamówienia (zgodnie z podziałem opisanym w projekcie umowy) przy założeniu, że płatność za realizację danego zakresu nastąpi w terminie 14 dni od daty realizacji. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet zlecanych robót. 4. Dysponują min. 2 sprawnymi koparko-spycharkami oraz min. 1 samochodem ciężarowym do przewozu materiałów - przy realizacji całości zamówienia oraz wykonania sieci wodociągowej. Nie jest wymagane wykazanie się sprzętem przy składaniu oferty na samą stację ujęcia i uzdatniania wody. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie XVI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Za spełniony warunek opisany w punkcie III.3 uważać się będzie zaakceptowanie projektu umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku Nr 1), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 (na formularzu ofertowym), 4. Wykaz wszystkich zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane z należytą starannością (referencje, protokóły odbioru itp.) wg zał. Nr 2. 5. Proponowany harmonogram robót. 6. Wykaz podwykonawców i zakres robót przewidzianych im do powierzenia wg załącznika Nr 3. 7. Wykaz pracowników nadzoru, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia z załączeniem kserokopii uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby, oraz pracowników fizycznych wykwalifikowanych. Wykaz należy sporządzić wg załącznika Nr 4. 8. Wykaz podstawowego wyposażenia technicznego firmy z dołączeniem dokumentów potwierdzających prawo do dysponowania tym sprzętem (Dowody rejestracyjne, faktury zakupu, umowy najmu-użyczenia itp.) Wykaz należy sporządzić na załączniku Nr 5 9.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 10.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 11. Uproszczony kosztorys ofertowy (wg załączonych przedmiarów). 12. Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.ugstromiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Żanęcin
Dodano: 2016-07-27 - Budowa wodociągu
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sieci wodociągowej w ul. Bocznej od ul. Torfowej i budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Torfowej, Bocznej od Torfowej w Regułach - nr sprawy: ZP.271.2.65.2016
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Maszna - I etap
Dodano: 2016-07-26 - Budowa wodociągu w serocku ul. Bajkowa
Dodano: 2016-07-22 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków i kanałem tłocznym w rejonie ulic Kupientyńskiej, Żytniej i Chabrowej (etap II) oraz kanalizacji deszczowej w rejonie ulicy Ks. Bosco w Sokołowie Podlaskim
Dodano: 2016-07-21 - BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W UL. 11-LISTOPADA, UL. POGODNEJ, UL. NADRZECZNEJ I UL. TRAUGUTTA ORAZ BUDOWA PRZYŁĄCZA WODOCIĄGOWEGO DO BUDYNKU POŁOŻONEGO PRZY UL. TRAUGUTTA W ZIELONCE
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie kanału kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w miejscowościach Radziwiłłów i Grabina Radziwiłłowska gm. Puszcza Mariańska
Dodano: 2016-07-20 - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Majdany - rurociąg główny od OŚ Maj-dany do studni S101 wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
Dodano: 2016-07-18 - Budowa odcinka kanalizacji deszczowej w m. Górzno Kolonia gmina Górzno w ciągu drogi powiatowej nr 1328W Garwolin - Reducin - Górzno - Samorządki - Żelechów w km 7+753 - 7+923
Dodano: 2016-07-14