Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w Kałuszynie : ul. Barlickiego, Kwiatowa, Wojska Polskiego

Gmina Kałuszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 05-310 Kałuszyn, ul. Pocztowa 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7576618 , fax. 025 7576026
  • Data zamieszczenia: 2009-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kałuszyn
    ul. Pocztowa 1 1
    05-310 Kałuszyn, woj. mazowieckie
    tel. 025 7576618, fax. 025 7576026
    REGON: 00052845100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w Kałuszynie : ul. Barlickiego, Kwiatowa, Wojska Polskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ulica Barlickiego Zestawienie długości wodociągu z przyłączami: sieć wodociągowa ? 110 PVC 113 m, przeciski w rurze ? 219 ( stal, PVC lub PE) 26 m/ 4 szt., przyłącza wodociągowe ? 40 PE 134 m / 5 szt., przeciski w rurze ? 89 (stal, PVC lub PE) 10 m / 1 szt., zakończenia przyłączy z wodomierzem 5 szt., Ulica Kwiatowa Zestawienie długości wodociągu z przyłączami: Sieć wodociągowa ? 110 PVC 183 m , Przyłącza wodociągowe ? 40 PE 49 m/7szt. , Studzienki wodomierzowe 7 szt. , Ulica Wojska Polskiego Zestawienie długości wodociągu z przyłączami: sieć wodociągowa ? 110 PVC 248 m, przeciski w rurze ? nom. 250 ( stal, PVC lub PE) 18 m , przyłącza wodociągowe ? 40 PE 48 m, przyłącza wodociągowe ? 50 PE 48 m (12 szt.) - przełączenie istniejących, przeciski w rurze ? nom.100 (stal, PVC lub PE) 8 m , zakończenia przyłączy z wodomierzem 3 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 6.000,00 zł Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym ; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 wraz z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim Nr konta: 06 9226 0005 0024 1461 2000 0020 Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w formie oryginału w Urzędzie Miejskim, 05-310 Kałuszyn, ul. Pocztowa 1 , pokój nr 11 - Skarbnika Gminy.. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert tj. do dnia 18.08.2009r do godz. 09:45. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, 2. przy wykonywanych pracach zatrudniają pracowników technicznych budowy posiadających niezbędne uprawnienia do wykonania prac określonych w dokumentacji technicznej wymaganych przepisami ustawy Prawo Budowlane,( kserokopie uprawnień budowlanych - przynajmniej : Kierownika budowy) - zał. nr 1 3. dysponują jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do wykonania prac określonych w dokumentacji projektowej(min. rozkładarka mas bitumicznych- zał. nr 2 4. udokumentują, że w swojej działalności w ciągu ostatnich 5 latach wykonali roboty odpowiadające charakterowi zamówienia o porównywalnej wartości - zał. nr 3 5. posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację zamówienia zgodnie z harmonogramem robót przy założeniu iż zapłata za faktycznie wykonany zakres dokonana będzie w terminie 30 dni od wystawienia faktur częściowych i faktury końcowej za wykonane roboty. 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 117 z dn. 9.02.2004 r. z późn.zm.). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły - spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi dostarczyć 1/Aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w artykule 22 ust.1 ( na formularzu ofertowym) oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 117 z dn. 9.02.2004 r.). 3/Aktualne ( tj. od daty wystawienia zaświadczenia do daty składania oferty nie może upłynąć termin dłuższy niż 3 miesiące) zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, 4/Aktualne (jw.) zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, 5/wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca (tabela nr 2) 6/Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością - referencje ( wg załączonej tabeli - zał. nr 3 7/Wykaz ewentualnych podmiotów (podwykonawców) wraz z określeniem zakresu powierzonego im zadania 8/Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności , min. kierownik budowy- wg załączonej tabeli zał. nr 1 9/ Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 10/ Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 11//Informacje z Krajowego Rejestru Skazanych w zakresie określonym w art.24, ust.1, punkt 4-8 a w przypadku podmiotów zbiorowych również punkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 12/Potwierdzenie wniesienia wadium. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, ze mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kaluszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach