Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej z przyłączami - I etap w miejscowościach : Złota, Wesoła, Konstantynów, Bronisławy, Gmina Rybno

Gmina Rybno ogłasza przetarg

  • Adres: 96-514 Rybno, ul. Długa 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8611438 , fax. 046 8611438
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rybno
    ul. Długa 20 20
    96-514 Rybno, woj. mazowieckie
    tel. 046 8611438, fax. 046 8611438
    REGON: 75014846600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej z przyłączami - I etap w miejscowościach : Złota, Wesoła, Konstantynów, Bronisławy, Gmina Rybno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci wodociągowej z przyłączami - I etap w miejscowościach Złota, Wesoła, Konstantynów, Bronisławy w gminie Rybno obejmujący : -budowę sieci wodociągowej o łącznej długości 7300,0 mb w tym: PVC ? 160 mm - L = 6087,0 m PVC ? 110 mm - L = 1213,0 m - budowę przyłączy wodociągowych o łącznej długości 2855,0 mb w ilości 45 szt. w tym: PE 80 PN10 ? 40 mm - L = 2030,0 m -41 szt. PE 80 PN10 ? 50 mm - L = 405,0 m - 3 szt. PE 80 PN10 ? 63 mm - L = 420,0 - 1 szt. oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oddzielnie dla sieci wodociągowej i dla przyłączy wodociągowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości 30.000,00zł ( słownie: trzydzieści tysięcy złotych) najpóźniej przed upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt 1-9 oraz art.24 ust.2 pkt 1- 4ustawy PZP 2. Spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy PZP tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania. -Spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jej załącznikach. - Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólni, każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp a także muszą spełniać łącznie warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 . - Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia. - Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podpisany formularz OFERTY (bez wprowadzania zmian) 1). Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium 2). Kosztorys ofertowy 2 Dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 1). Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). 2). Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 3). Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a) Zaświadczeniem z właściwego urzędu skarbowego o nie zaleganiu z podatkami (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). b) Zaświadczeniem z ZUS-u lub KRUS-u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Uwaga: W punktach a) i b) wykonawca może przedłożyć zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków zarządu. 4). Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. l i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1).Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata - za okres działalności . 2). Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca przewidzianych do realizacji zamówienia . 3). Wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia . Osobę do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 z późn.zm.). Do wykazu należy dołączyć przebieg pracy zawodowej posiadane uprawnienia, aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Geodetę - należy dołączyć świadectwo nadania uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii. W przypadku zaangażowania osób nie będących pracownikami Wykonawcy, należy załączyć ich oświadczenia o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia . 4). Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania wykonania co najmniej dwóch inwestycji o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia o wartości każdej z robót minimum w wysokości kwoty oferty . 4. Dokumenty potwierdzające , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1).Oświadczenie finansowe .Do oświadczenia należy dołączyć sprawozdanie finansowe łącznie z bilansem, rachunkiem zysków i strat , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata - za okres działalności. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego oświadczenie finansowe , oraz inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata - za okres działalności 2). Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - w wysokości kwoty oferty. Informacja banku wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3).Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż wysokość kwoty oferty . Ważność polisy musi obejmować minimum okres związania ofertą. 7.5. Harmonogram rzeczowo-finansowy .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rybno.e-sochaczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach