Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej z Kiczarowa do Kolonii Kiczarowo

Urząd Gminy Stargard Szczeciński ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Rynek Staromiejski 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5776129 , fax. 091 5772027
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Stargard Szczeciński
    ul. Rynek Staromiejski 5 5
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5776129, fax. 091 5772027
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.stargard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej z Kiczarowa do Kolonii Kiczarowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami do Kolonii Kiczarowo w swoim zakresie obejmuje roboty, dostawę i wykonanie rurociągu wodociągowego z rur PE ?110, ?90, ?40 i ?32 mm klasy PN 10 wraz z uzbrojeniem. Sieć wodociągowa o długości około 2,8 km, niezbędne uzbrojenie sieci wodociągowej to: studnia z zaworem odpowietrzającym, zasuwy i hydranty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oferty, które nie będą spełniały warunków podanych w punkcie 2 i 3 będą przez zamawiającego, odrzucone, jako niespełniające wymagań Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (art.89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). 2. Warunki wymagane od Wykonawcy, które bezwzględnie musi spełnić, aby nie został wykluczony z udziału w postępowaniu, a oferta była uznana za ważną i podlegała ocenie przez Komisję Przetargową: 1) Płatność faktury VAT za wykonanie robót w okresie nie krótszym niż 21 dni od daty wpływu do zamawiającego. 2) Wykonanie minimum 60% robót na zadaniu inwestycyjnym siłami własnymi tj. przy użyciu własnego sprzętu i pracowników, nie dotrzymanie tego warunku spowoduje odrzucenie oferty. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę o złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto, 3) posiadają lub dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, 4) posiadają lub dysonują osobami zdolnymi do wykonania zmówienia tj. osoba wskazana do pełnienia funkcji kierownika budowy posiada uprawnienia budowlane odpowiednie do zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Osoba wskazana jako kierownik budowy ma posiadać kwalifikacje: łącznie co najmniej 60 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy, 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj., a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 100 % wartości składanej oferty, b) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500 000,00 zł, 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). 4. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu wykonawcy mogą spełniać łącznie, natomiast warunki pozostałe, z określonych w pkt 1 niniejszego rozdziału, a niżej nie wymienionych, spełniać musi każdy z wykonawców: 1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę o złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto, 2) dysponowanie potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, 3) posiadają lub dysonują osobami zdolnymi do wykonania zmówienia tj. osoba wskazana do pełnienia funkcji kierownika budowy posiada uprawnienia budowlane odpowiednie do zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Osoba wskazana jako kierownik budowy ma posiadać kwalifikacje: łącznie co najmniej 60 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj., posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 100 % wartości składanej oferty. 3. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie przez wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oferta wykonawcy musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) formularz oferty - załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wypełniony / przepisany zgodnie z zasadami podanymi w rozdziale XI, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - formularz stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji, 6) dokument stwierdzający, że kierownik budowy, posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie potwierdzające jego przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Dokument dotyczący kierownika budowy potwierdzający, co najmniej 60 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy, 7) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga udokumentowanie posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w wysokości 100% zaproponowanego wynagrodzenia brutto, 8) polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wysokości minimum 500 000,00 zł,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gmina.stargard.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach