Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączem wodociągowym na terenie gminy Naruszewo

Gmina Naruszewo ogłasza przetarg

  • Adres: 09-152 Naruszewo, Naruszewo 19A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 663 10 51 , fax. 23 663 10 51 wew. 34
  • Data zamieszczenia: 2014-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Naruszewo
    Naruszewo 19A 19A
    09-152 Naruszewo, woj. mazowieckie
    tel. 23 663 10 51, fax. 23 663 10 51 wew. 34
    REGON: 13037827800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugnaruszewo.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączem wodociągowym na terenie gminy Naruszewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej (długość odcinka: 666, 50 m) w układzie rozgałęźnym w miejscowościach Kębłowice i Strzembowo na terenie gminy Naruszewo oraz w miejscowości Grodziec na terenie gminy Czerwińsk n. Wisłą wraz z przyłączem wodociągowym (długość odc.: 50, 00 m) w m. Strzembowo w ramach realizacji operacji pn. Poprawa jakości życia mieszkańców gminy Naruszewo poprzez rozbudowę infrastruktury technicznej. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w projekcie budowlanym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót, stanowiących załączniki do specyfikacji. 3. Planowany do realizacji zakres rzeczowy obejmuje: a) budowę sieci wodociągowej: z rur PE 110 (grubość ścianki: 6,6 mm, SDR 17, klasy PE 100, PN 10, rury do wody pitnej łączone poprzez zgrzewanie doczołowe) o długości 127,5 m (na odc. od węzła W2 - do węzła HN3 w miejscowości Strzembowo), z rur PE 160 (grubość ścianki: 9,5 mm, SDR 17, klasy PE 100, PN 10, rury do wody pitnej łączone poprzez zgrzewanie doczołowe) o długości 539,0 m (na odc. od węzła W1 w miejscowości Kębłowice - do węzła W3 w miejscowości Strzembowo), b) budowę przyłącza wodociągowego (1 szt.): z rur PE 50 (grubość ścianki: 3,0 mm, SDR 17, klasy PE 100, PN 10, rury do wody pitnej łączone poprzez kształtki zaciskowo - skręcane) o długości 44,0 m, z rur stalowych ocynkowanych dn 40, PN 10, rury do wody pitnej łączone na gwint o dł. 3, 0 + 3, 0 = 6,0 m. 4. Zakres robót objętych zamierzeniem inwestycyjnym: a) roboty przygotowawcze geodezyjne, b) roboty ziemne polegające na wykonaniu wykopu, podłoża piaskowego pod rurociągi, obsypki piaskowej rurociągów oraz zasypaniu wykopu, c) montaż sieci wodociągowej i przyłącza wodociągowego, d) montaż komór przeciskowych, wykonanie przecisków, e) próba ciśnienia sieci wodociągowej i dezynfekcja, f) odtworzenie nawierzchni po robotach, g) przygotowanie kompletu dokumentów niezbędnych do dokonania przez Zamawiającego zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy. 5. Projektowana sieć wodociągowa zlokalizowana jest w pasie drogowym drogi gminnej (pomiędzy wsiami Kębłowice i Strzembowo na działkach należących do gminy Czerwińsk n. Wisłą), na działkach należących do gminy Naruszewo oraz na gruntach prywatnych (pola uprawne, łąki i pastwiska). W pasie drogi gminnej wodociąg zaprojektowano w odległości min. 0, 80 m od krawędzi jezdni o nawierzchni bitumicznej. Przejścia pod drogą gminną o nawierzchni bitumicznej należy wykonać bezwykopowo metodą przewiertu. 6. Inwestycja zlokalizowana jest na granicy dwóch gmin: na terenie gminy Naruszewo (miejscowości: Strzembowo i Kębłowice) oraz gminy Czerwińsk nad Wisłą (miejscowość Grodziec). Projektowana sieć wodociągowa przebiega jedynie po gruntach Grodźca, jednak do żadnej posesji w tej miejscowości nie zostaną wykonane indywidualne przyłącza. Woda nie będzie dostarczana jej mieszkańcom. Wodociąg będzie zasilał w wodę budynki zlokalizowane w Kębłowicach i Strzembowie w gminie Naruszewo. Źródłem wody dla projektowanej sieci będzie istniejąca stacja SUW w m. Pieścidła, gm. Naruszewo. Projektowany odcinek sieci włączony zostanie do istniejącej sieci w m. Kębłowice na działce nr ew. 110/2. 7. W przypadku ewentualnej kolizji z rurami drenarskimi oraz koniecznością demontażu, należy je odtworzyć pod nadzorem i w uzgodnieniu z Wojewódzkim Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie, Oddział w Ciechanowie. Z wykonanej naprawy sieci drenażowej należy sporządzić dokumentację fotograficzną, załączyć do dokumentów odbiorowych z opisem naprawianego sączka i określeniem jego lokalizacji. 8. Przed przystąpieniem do wykonywania robót Wykonawca zobowiązany jest: a) przedstawić Zamawiającemu zatwierdzony projekt czasowej organizacji ruchu, b) zgodnie z Warunkami technicznymi z dn. 14.03.2014 r. zawrzeć z Zakładem Usług Wodnych dla Potrzeb Rolnictwa w Mławie umowę o nadzór nad wykonywanymi robotami oraz na wykonanie wcinki w sieć wodociągową. 9. Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt do przeprowadzenia: a) badań zagęszczenia gruntów (w tym podsypki, zasypki), b) po wykonaniu zadania przed włączeniem do sieci, Wykonawca dokona badania wody pod względem bakteriologicznym i fizykochemicznym przez Stację Sanitarno - Epidemiologiczną i przedłoży Inspektorowi nadzoru ocenę jakości wody (sprawozdanie z badania wody), c) dostarczy protokoły z prób szczelności, innych badań i sprawdzeń. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia prac w sposób minimalizujący szkody na przyległych gruntach rolnych. Przed przystąpieniem do robót na gruntach prywatnych, Wykonawca uzgodni z właścicielami sposób rozpoczęcia i zakończenia prowadzonych robót. O terminie wejścia na działkę i prowadzenia prac Wykonawca poinformuje właścicieli działek z 2-tygodniowym wyprzedzeniem, a po zakończeniu robót uzyska i przedłoży oświadczenia właścicieli działek, że nie wnoszą oni roszczeń w związku z przeprowadzonymi robotami. Wykonywane prace należy skoordynować z pracami polowymi na gruntach rolnych w obrębie planowanej inwestycji. 11. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującą wytyczenie oraz inwentaryzację powykonawczą. 12. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia - na wykonane roboty budowlane oraz użyte materiały i zamontowane urządzenia - 36 miesięcy liczone od daty końcowego odbioru robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 13. Warunki realizacji robót: a) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ, warunkami zawartymi w decyzjach i uzgodnieniach załączonych do specyfikacji, dokumentacją projektową, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót, wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi, stosując się do poleceń Inspektora nadzoru inwestorskiego. b) Zastosowane przez Wykonawcę materiały i wyroby budowlane powinny spełniać wszelkie wymogi ustawy Prawo budowlane, posiadać przewidziane prawem certyfikaty i atesty, być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych oraz zgodne z właściwymi przepisami i dokumentami technicznymi. c) Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Inspektorem nadzoru inwestorskiego. d) Przed wbudowaniem materiałów Wykonawca przedstawi Inspektorowi nadzoru dokumenty potwierdzające parametry tych materiałów w celu dokonania kontroli. e) Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji, zgodny z załączoną informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Teren robót przed rozpoczęciem realizacji prac należy trwale oznakować i zabezpieczyć w celu zapewnienia bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszych. f) Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych. g) Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu uproszczony kosztorys wraz z tabelą wartości elementów scalonych, który będzie stanowił załącznik do umowy. h) W terminie 7 dni roboczych po podpisaniu umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji prac, który będzie stanowił załącznik do umowy. i) Zamawiający, do użytku własnego, zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy powykonawczego zestawienia kosztów i ewentualnie innych zestawień powykonawczych, rzeczowo - finansowych, wymaganych np. przez instytucje dofinansowujące realizację zadania. 14. Wykonawcy zaleca się na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko odwiedzenie i sprawdzenie miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie jest to warunek uczestnictwa w postępowaniu). Wizja na terenie robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego. 15. Zamawiający we własnym zakresie: a) w terminie jednego miesiąca przed przystąpieniem do realizacji robót wystąpi do UG Czerwińsk n. Wisłą z wnioskiem o wydanie zezwolenia na prowadzenie robót w pasie drogowym drogi gminnej, b) zawiadomi o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych właściwy organ nadzoru budowlanego oraz projektanta sprawującego nadzór nad zgodnością realizacji budowy z projektem, co najmniej na 7 dni przed ich rozpoczęciem, c) zawiadomi właściwy organ nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy. 16. Zamawiający posiada decyzję o pozwoleniu na budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączem w miejscowościach Kębłowice, Grodziec i Strzembowo wydaną przez Starostę Płońskiego. 17. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej, tzn. nie gorszych, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym nie mogą być one o parametrach gorszych, niż parametry materiałów i urządzeń wskazanych przez Zamawiającego w projekcie, przedmiarze, szczegółowych specyfikacjach technicznych. Wszelkie materiały określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Użyte w dokumentacji przetargowej nazwy materiałów nie są obowiązujące i należy przyjąć, iż stanowią wskazania/propozycje i mają na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 3 000, 00 zł (słownie: trzy tysiące złotych zero groszy). 2. Forma wadium: 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2) Wykonawca wnoszący wadium w formie, która ze względu na obowiązujące przepisy może zostać wystawiona jako terminowa (np. gwarancja ubezpieczeniowa), jest zobowiązany do niezwłocznego przedłużenia jej ważności w przypadku, gdy będą tego wymagały warunki prowadzonej procedury zamówienia. 3. Termin i miejsce wniesienia wadium 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Termin ten uważa się za zachowany, gdy wadium wniesione w pieniądzu, zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp zostanie wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego i znajdzie się na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Łomiankach Oddział w Naruszewie, nr rachunku 49 8009 1017 0040 1661 9004 0015. Na dowodzie wpłaty należy określić nazwę postępowania, na które wnoszone jest wadium. 3) Kserokopię dowodu wpłaty należy załączyć do oferty. Dowodem wniesienia wadium będzie potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub wydruk przelewu elektronicznego. 4) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz, należy załączyć do oferty w postaci oryginału dokumentu (w celu możliwości jego zwrotu lub zatrzymania) oraz w formie kserokopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 5) Wadium wniesione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z Wykonawców lub pełnomocnika. 6) Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium, muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. 7) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, wymaganej wysokości i formie, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 4. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Zatrzymanie wadium 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, tj.: a) gdy w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugnaruszewo.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach