Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowościach Krysk i Postróże

Gmina Naruszewo ogłasza przetarg

  • Adres: 09-152 Naruszewo, Naruszewo 19A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 663 10 51 , fax. 23 663 10 51 wew. 34
  • Data zamieszczenia: 2016-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Naruszewo
    Naruszewo 19A 19A
    09-152 Naruszewo, woj. mazowieckie
    tel. 23 663 10 51, fax. 23 663 10 51 wew. 34
    REGON: 13037827800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugnaruszewo.bip.org.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowościach Krysk i Postróże
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowościach Krysk i Postróże 2. Sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Krysk: 1) Projektowana sieć wodociągowa z rur PVC ? 110 mm o długości 215, 00 m zostanie włączona do istniejącego wodociągu gminnego, na działce nr 12 (obręb: Krysk) ? 110 mm PVC poprzez montaż trójnika PVC ?110/110 mm. 2) W miejscu wcinki zamontować należy zasuwę żeliwną ND100. 3) Rury przyłączeniowe PE 1000 SDR17 ? 40 mm włączone zostaną do projektowanej rury PVC ? 110 mm za pomocą żeliwnej nawiertki ? 110/50. 4) Liczba przyłączy: 7 szt. 5) Łączna długość przyłączy wynosi 256, 40 m w tym ? 40 mm - 236, 40 m, ? 32 mm - 20, 00 m. 6) Wodomierze antymagnetyczne jednostrumieniowe DN20 mm zaprojektowano w budynkach mieszkalnych oraz szczelnych studniach wodomierzowych. Zamontować dwa zawory: przed i po wodomierzu. Za wodomierzem i zaworem na instalacji wewnętrznej zamontować zawór antyskażeniowy. UWAGA! Nie łączyć istniejącej w budynku instalacji hydroforowej z nowo pobudowanym przyłączem. 7) Wykonać próby szczelności i dezynfekcję. 3. Sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Postróże: 1) Projektowana sieć wodociągowa z rur PVC ? 110 mm o długości 303, 60 m zostanie włączona do istniejącego wodociągu gminnego, na działce nr 35 (obręb: Postróże) ? 110 mm PVC poprzez montaż trójnika PVC ?110/110 mm. 2) W miejscu wcinki zamontować należy zasuwę żeliwną ND100. 3) Rury przyłączeniowe PE 1000 SDR17 ? 40 mm włączone zostaną do projektowanej rury PVC ? 110 mm za pomocą żeliwnej nawiertki ? 110/50. 4) Liczba przyłączy: 3 szt. 5) Łączna długość przyłączy wynosi 84, 10 m w tym ? 40 mm - 30, 30 m, ? 32 mm - 53, 80 m. 6) Wodomierze antymagnetyczne jednostrumieniowe DN20 mm zaprojektowano w budynkach mieszkalnych oraz szczelnych studniach wodomierzowych. Zamontować dwa zawory: przed i po wodomierzu. Za wodomierzem i zaworem na instalacji wewnętrznej zamontować zawór antyskażeniowy. UWAGA! Nie łączyć istniejącej w budynku instalacji hydroforowej z nowo pobudowanym przyłączem. 7) Wykonać próby szczelności i dezynfekcję. 4. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w: a) Projekcie budowlanym - Krysk (Załącznik Nr 10 do SIWZ), b) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - Krysk (Załącznik Nr 11 do SIWZ), c) Przedmiarze robót - Krysk (Załącznik Nr 12 do SIWZ), d) Projekcie budowlanym - Postróże (Załącznik Nr 13 do SIWZ), e) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - Postróże (Załącznik Nr 14 do SIWZ), f) Przedmiarze robót - Postróże (Załącznik Nr 15 do SIWZ). 5. Zakres robót objętych zamierzeniem inwestycyjnym: a) roboty przygotowawcze geodezyjne, b) roboty ziemne polegające na wykonaniu wykopu, podłoża pod rurociągi, obsypki rurociągów oraz zasypaniu wykopu, c) montaż sieci wodociągowej i przyłącza wodociągowego, d) wykonanie przecisków, e) próba ciśnienia sieci wodociągowej i dezynfekcja, f) odtworzenie nawierzchni po robotach, g) przygotowanie kompletu dokumentów niezbędnych do dokonania przez Zamawiającego zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy. 6. W przypadku ewentualnej kolizji z rurami drenarskimi oraz koniecznością demontażu, należy je odtworzyć pod nadzorem i w uzgodnieniu z Wojewódzkim Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie, Oddział w Ciechanowie. Z wykonanej naprawy sieci drenażowej należy sporządzić dokumentację fotograficzną, załączyć do dokumentów odbiorowych z opisem naprawianego sączka i określeniem jego lokalizacji. 7. Przed przystąpieniem do wykonywania robót Wykonawca zobowiązany jest: a) przedstawić Zamawiającemu zatwierdzony projekt czasowej organizacji ruchu, b) zgodnie z Warunkami technicznymi z dn. 12.06.2015 r. i 19.06.2015 r. zawrzeć z Zakładem Usług Wodnych dla Potrzeb Rolnictwa w Mławie umowę o nadzór nad wykonywanymi robotami oraz na wykonanie wcinek w sieć wodociągową. 8. Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt do przeprowadzenia: a) badań zagęszczenia gruntów (w tym podsypki, zasypki), b) po wykonaniu zadania przed włączeniem do sieci, Wykonawca dokona badania wody pod względem bakteriologicznym i fizykochemicznym przez Stację Sanitarno - Epidemiologiczną i przedłoży Inspektorowi nadzoru ocenę jakości wody (sprawozdanie z badania wody), c) dostarczy protokoły z prób szczelności, innych badań i sprawdzeń. 9. Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt pozyskać zezwolenie zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym zgodnie z art. 40 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1) ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 460 ze zm.) oraz ponieść stosowną opłatę za zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót. Kserokopię decyzji Wykonawca dostarczy wraz z dokumentami odbiorowymi. 10. Zamawiający zobowiązany jest do uzyskania zezwolenia na zajęcie pasa drogowego drogi powiatowej w celu umieszczenia urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego oraz ponoszenia opłat za umieszczenie w pasie drogowym dróg powiatowych urządzeń infrastruktury niezwiązanej z potrzebami zarządcy drogi lub potrzebami ruchu drogowego. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia prac w sposób minimalizujący szkody na przyległych gruntach rolnych. Przed przystąpieniem do robót na gruntach prywatnych, Wykonawca uzgodni z właścicielami sposób rozpoczęcia i zakończenia prowadzonych robót. O terminie wejścia na działkę i prowadzenia prac Wykonawca poinformuje właścicieli działek z 2 - tygodniowym wyprzedzeniem, a po zakończeniu robót uzyska i przedłoży oświadczenia właścicieli działek, że nie wnoszą oni roszczeń w związku z przeprowadzonymi robotami. Wykonywane prace należy skoordynować z pracami polowymi na gruntach rolnych w obrębie planowanej inwestycji. 12. Wykonawca zapewni kompleksową obsługę geodezyjną wykonywanych robót przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującą wytyczenie oraz inwentaryzację powykonawczą. 13. Wykonawcy zaleca się na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko odwiedzenie i sprawdzenie miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie jest to warunek uczestnictwa w postępowaniu). Wizja na terenie robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego. 14. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materiały. Termin liczony będzie od daty końcowego odbioru robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 15. Warunki realizacji robót: a) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ, projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót, wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi, stosując się do poleceń Inspektora nadzoru inwestorskiego. b) Wykonawca przed wbudowaniem materiałów zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi nadzoru dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów w celu dokonania kontroli. c) Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji, zgodny z załączoną informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. d) Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych. e) Wykonawca po podpisaniu umowy, w terminie 7 dni roboczych, przedłoży Zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo - finansowy uwzględniający terminy realizacji poszczególnych etapów prac, który będzie stanowił załącznik do umowy. f) Zamawiający, do użytku własnego, zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy powykonawczego zestawienia kosztów i ewentualnie innych zestawień powykonawczych, rzeczowo - finansowych, wymaganych np. przez instytucje dofinansowujące realizację zadania. 16. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej, tzn. nie gorszych, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym nie mogą być one o parametrach gorszych, niż parametry materiałów wskazanych przez Zamawiającego w projekcie, przedmiarze, szczegółowych specyfikacjach technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów. Wszelkie materiały określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Użyte w dokumentacji przetargowej nazwy materiałów nie są obowiązujące i należy przyjąć, iż stanowią wskazania/propozycje i mają na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane. 17. Zamawiający posiada: a) decyzję Zarządu Powiatu Płońskiego zezwalającą na zlokalizowanie w pasie drogowym drogi gminnej w miejscowości Krysk o numerze ewidencyjnym działki 70 urządzeń infrastruktury technicznej nie związanych z potrzebami zarządcy drogi lub potrzebami ruchu drogowego, tj. sieci wodociągowej oraz przyłączy wodociągowych z dn. 09.07.2015 r. (DT.7130.1.58.2018), b) decyzję Wójta Gminy Naruszewo zezwalającą na zlokalizowanie w pasie drogowym drogi gminnej w miejscowości Krysk o numerach ewidencyjnych działek 99 i 12 urządzeń infrastruktury technicznej nie związanych z potrzebami zarządcy drogi lub potrzebami ruchu drogowego, tj. sieci wodociągowej oraz przyłączy wodociągowych z dn. 30.06.2015 r. (RSG.7230.1.10.2015), c) decyzję Wójta Gminy Naruszewo zezwalającą na zlokalizowanie w pasie drogowym drogi gminnej w miejscowości Postróże o numerach ewidencyjnych działek 26 i 48 urządzeń infrastruktury technicznej nie związanych z potrzebami zarządcy drogi lub potrzebami ruchu drogowego, tj. sieci wodociągowej oraz przyłączy wodociągowych z dn. 30.06.2015 r. (RSG.7230.1.9.2015), d) zgłoszenie zamiaru wykonania budowy przyłącza wodociągowego oraz sieci wodociągowej do budynku wielorodzinnego w miejscowości Postróże z dnia 09.07.2015 r. wraz z pismem właściwego organu o braku sprzeciwu z dnia 20.07.2015 r. (AB.6743.742.2015), e) zgłoszenie zamiaru wykonania budowy przyłącza wodociągowego oraz sieci wodociągowej w miejscowości Krysk z dnia 24.07.2015 r. wraz z pismem właściwego organu o braku sprzeciwu z dnia 20.07.2015 r. (AB.6743.743.2015). 18. Zamawiający dokona zawiadomienia o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych do właściwego organu nadzoru budowlanego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000, 00 zł (słownie: trzy tysiące złotych zero groszy). 2. Forma wadium 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), 2) Wykonawca wnoszący wadium w formie, która ze względu na obowiązujące przepisy może zostać wystawiona jako terminowa (np. gwarancja ubezpieczeniowa), jest zobowiązany do niezwłocznego przedłużenia jej ważności w przypadku, gdy będą tego wymagały warunki prowadzonej procedury zamówienia. 3. Termin i miejsce wniesienia wadium 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Termin ten uważa się za zachowany, gdy wadium wniesione w pieniądzu, zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp zostanie wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego i znajdzie się na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Łomiankach Oddział w Naruszewie, nr rachunku 49 8009 1017 0040 1661 9004 0015. Na dowodzie wpłaty należy określić nazwę postępowania, na które wnoszone jest wadium. 3) Kserokopię dowodu wpłaty należy załączyć do oferty. Dowodem wniesienia wadium będzie potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub wydruk przelewu elektronicznego. 4) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz, należy załączyć do oferty w postaci oryginału dokumentu (w celu możliwości jego zwrotu lub zatrzymania) oraz w formie kserokopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 5) Wadium wniesione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z Wykonawców lub pełnomocnika. 6) Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium, muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. 7) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, wymaganej wysokości i formie, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 4. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ugnaruszewo.bip.org.pl/?tree=przetarg
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach