Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Szałas gm.Sędziszów

Gmina Sędziszów ogłasza przetarg

  • Adres: 28-340 Sędziszów, ul. Dworcowa 20
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3811127 w. 41 , fax. 041 3811131
  • Data zamieszczenia: 2009-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziszów
    ul. Dworcowa 20 20
    28-340 Sędziszów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3811127 w. 41, fax. 041 3811131
    REGON: 29100985700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Szałas gm.Sędziszów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sieć wodociągowa z przyłączami zgodnie z zasadami sztuki, technologią, dokumentacją projektową oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Zakres zamówienia obejmuje; 1.wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC o łącznej długości 1478 m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452311006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 1 robotę budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; d. dysponują kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika budowy w w/w zakresie, przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, co potwierdzi stosowne zaświadczenie wydanym przez tę jednostkę. e. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; f. posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków - dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami; g. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; h. udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. 2. spełnienie warunków podanych w punkcie 1, należy potwierdzić poprzez złożenie w ofercie stosownego oświadczenia wg załącznika nr 2, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ, oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części IX. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 lub 2a, do niniejszej SIWZ. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem, w terminie jak powyżej (z treści pieczęci lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym). 3. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: a. wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga, aby w celu potwierdzenia w/w warunku Wykonawca wykazał, że jako główny wykonawca lub podwykonawca wykonał (rozbudował, zmodernizował), co najmniej jeden obiekt o charakterze podobnym w zamówieniu i wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00zł. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót sporządzony wg formularza nr 3, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ. b. do oferty załączyć należy kopię stosownych uprawnień oraz aktualny i ważny dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa kierownika budowy(zał. nr 5). c. W celu potwierdzenia, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków - dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi dołączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; d. W celu potwierdzenia okresu gwarancyjnego złoży oświadczenie na formularzu oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sedziszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach