Urząd Miejski w Koluszkach ogłasza przetarg
- Adres: 95040 Koluszki, ul. 11-go Listopada
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 447 256 700 , fax. 447 145 840
- Data zamieszczenia: 2017-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koluszkach
ul. 11-go Listopada 65
95040 Koluszki, woj. łódzkie
tel. 447 256 700, fax. 447 145 840
REGON: 59064836200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.samorzady.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci wodociągowej we wsi Borowa. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót w ramach zadania inwestycyjnego pn: Budowa sieci wodociągowej we wsi Borowa, gmina Koluszki, obejmujące budowę sieci wodociągowej o łącznej długości około 14.520 mb, o średnicach 110 – 160 mm z PE HD w formule zaprojektuj i wybuduj. Roboty należy zaprojektować i przeprowadzić zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym stanowiącym załącznik nr 8 do siwz. 2. Zakres prac projektowych obejmuje: 1) Wykonanie projektu budowlanego opracowanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 25 kwietnia 2012 roku wraz z kompletem dokumentów i uzgodnień niezbędnych do uzyskania decyzji na wykonanie robót budowlanych - w ilości 5 egz. w wersji papierowej. Projekt powinien zawierać miedzy innymi: - komplet niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych z odpowiednimi instytucjami oraz ZUDP, - aktualny wykaz właścicieli działek objętych projektem – z aktualnymi adresami, - informację projektanta o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 2) Wykonanie kosztorysu inwestorskiego, opracowanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym – w ilości 1 egz. w wersji papierowej, 3) Wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego – w ilości 2 egz. w wersji papierowej, 4) Wykonanie spisu opracowań z oświadczeniem, że dokumentacja wykonana jest zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi, normami i wytycznymi oraz, że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 5) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę. 6) Uzyskanie map do celów projektowych. 7) Pełnienie przez projektanta nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji. 8) Całość opracowanej dokumentacji Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie pdf. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje: 1) Wykonanie obsługi geodezyjnej, 2) Wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie projektu, 3) Przyłączenie (przepięcie) istniejących przyłączy do nowego wodociągu, 4) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, 5) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 6) Zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp i p.poż., 7) Oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych i wewnętrznych w zakresie wynikającym z projektu organizacji na czas robót i uzgodnień z zarządca dróg, 8) Naprawę urządzeń podziemnych uszkodzonych w trakcie realizacji robót budowlanych, 9) Zorganizowanie, przeprowadzenie i pokrycie kosztów niezbędnych badań i odbiorów oraz skompletowanie dokumentacji obejmującej zakres objęty przetargiem, 10) Uporządkowanie terenu w obrębie realizowanych robót budowlanych 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno – użytkowy – załącznik nr 8 do siwz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do siwz. 2) Potwierdzenie wniesienia wadium. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa stacji uzdatniania wody
Dodano: 2024-07-10 - Wykonanie dokumentacji projektowych na zadania drogowe na terenie Powiatu Skierniewickiego
Dodano: 2024-05-29 - Opracowanie dokumentacji projektowych dla przebudowy dróg gminnych
Dodano: 2024-04-25 - Wykonanie dokumentacji projektowej budowy ciągu ulic: ulicy nowo projektowanej od ul. Sikorskiego do ul. Reymonta oraz ulicy Jesionowej od ul. Reymonta do ul. POW w Sieradzu
Dodano: 2023-03-15 - „Poprawa BRD w ciągu drogi krajowej Nr 12 w województwie łódzkim w podziale na 6 części”
Dodano: 2022-10-14 - Budowa sieci wodociągowej w msc. Bielanki gm. Brzeziny
Dodano: 2021-03-24 - Wykonanie projektu automatycznego monitoringu oraz prowadzenie monitoringu dla konstrukcji obiektów: WA244L w ciągu jezdni lewej i wiaduktu w ciągu łącznicy na węźle autostradowym Łódź Północ – skrzyżowanie autostrad A1 i A2”
Dodano: 2021-02-19 - „Rozbudowa sieci wodociągowej w Gminie Rogów” w ramach operacji p.n. „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Rogów”
Dodano: 2021-02-09 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. Modernizacja oczyszczalni ścieków Domu Pomocy Społecznej w Przatówku
Dodano: 2021-02-08 - „Opracowanie operatów wodnoprawnych i uzyskanie decyzji pozwoleń wodnoprawnych na szczególne korzystanie z wód, usługi wodne oraz wprowadzania ścieków do obcych podmiotów z obiektów zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Łodzi”
Dodano: 2021-01-19