Przetargi.pl
BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W ULICY NIEPODLEGŁOŚCI, PARKOWEJ I WESOŁEJ W ZĄBKACH WRAZ Z ODRZUTAMI WODOCIĄGOWYMI W KIERUNKU POSESJI

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Ząbkach sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 781 68 18 wew. 137 , fax. 0-22 781 68 18 wew. 137
  • Data zamieszczenia: 2010-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Ząbkach sp. z o.o.
    ul. Wojska Polskiego 10 10
    05-091 Ząbki, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 781 68 18 wew. 137, fax. 0-22 781 68 18 wew. 137
    REGON: 14168401200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W ULICY NIEPODLEGŁOŚCI, PARKOWEJ I WESOŁEJ W ZĄBKACH WRAZ Z ODRZUTAMI WODOCIĄGOWYMI W KIERUNKU POSESJI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Budowa sieci wodociągowej w ul. Niepodległości, Parkowej i Wesołej w Ząbkach wraz z odrzutami wodociągowymi w kierunku posesji. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Budowa wodociągu w ul. Niepodległości (z włączeniem w ul. Mickiewicza) a) Przewód główny z rur z PE 100, SRD 17, fi 110 mm L = 260,5 mb z rur z PE 100, SRD 17, fi 90 mm L = 41,2 mb b) Zasuwy sieciowe DN 100 mm 3 szt. Zasuwy sieciowe DN 80 mm 2 szt. c) hydrant podziemny ppoż. fi 80 mm + zasuwa DN 80 mm 3 szt. d) 10 szt. odrzutów z rur PE fi 40 mm, o łącznej długości L = 45,0 mb 2.2. budowa wodociągu w ul. Parkowej a) Przewód główny z rur z PE 100, SRD 17,fi 90 mm L = 67,5mb b) Zasuwy sieciowe DN 80 mm 1 szt. c) hydrant podziemny ppoż. fi 80 mm + zasuwa DN 80 mm 1 szt. d) 3 szt. odrzutów z rur PE fi 40 mm, o łącznej długości L = 18,0 mb 2.3. budowa wodociągu w ul. Wesołej (z włączeniem w ul. Jana Pawła II ) a) Przewód główny z rur z PE 100, SRD 17, fi 110 mm L = 32,0 mb z rur z PE 100, SRD 17, fi 90 mm L = 90,5mb b) Zasuwy sieciowe 100 mm 1 szt. c) hydrant podziemny ppoż. fi 80 mm + zasuwa DN 80 mm 1 szt. d) 6 szt. odrzutów z rur PE fi 40 mm, o łącznej długości L = 30,0 mb 2.4.Montaż zaworu sieciowego na wodociągu w ul. Jana Pawła II a) Zasuwa sieciowa DN 200 mm 1 szt. b) Studnia szczelna z kręgów betonowych fi 1200 mm (z otworami na rurę 225 mm) 3. Przedmiot zamówienia będzie będzie wykonywany na podstawie projektu budowlanego, projektu wykonawczego stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ, szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik Nr 8 do SIWZ oraz zgodnie z pozwoleniem na budowę. Przedmiar robót stanowiący Załącznik Nr 9 do SIWZ należy traktować jako pomocniczy w celu prawidłowego ustalenia wartości zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 4.1. oznakowanie ulicy zgodnie z projektem czasowej zmiany organizacji ruchu z zapewnieniem dojazdu i dojść do terenu wykonywania prac a także posesji. 4.2. uzyskanie zezwolenia na czasowe zajęcie terenu od zarządcy terenu oraz uiszczenie opłat z tym związanych; 4.3. zapewnienie obsługi geodezyjnej do wytyczenia oraz inwentaryzacji powykonawczej robót przez uprawnionego geodetę zgodnie z obowiązującymi przepisami; 4.4. wystąpienie o sprawowanie nadzorów specjalistycznych nad urządzeniami znajdującymi się w pasie frontu robót, z uzyskaniem stosownych decyzji i uzgodnień na realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających takich decyzji oraz uiszczenie opłat z tym związanych; 4.5. zabezpieczenie na czas robót urządzeń podziemnych krzyżujących się z realizowanym kanałem sanitarnym; 4.6. obniżenie zwierciadła wody gruntowej na czas realizacji robót o ile będzie to konieczne; 4.7. zorganizowanie i utrzymanie zaplecza budowy oraz późniejsza jego likwidacja; 4.8. doprowadzenie wody i energii do punktów wykorzystania z poniesieniem wszystkich opłat z tym związanych; 4.9. dostawę materiałów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, transport wewnętrzny materiałów, jednorazowe dostawy sprzętu; 4.10. urządzenie, utrzymanie i likwidacja placu budowy; 4.11. utrzymanie urządzeń placu budowy wraz z maszynami; 4.12 wykonanie wszelkich badań, prób, pomiarów, prowadzenia bieżących pomiarów i badań jakości wykonywanych robót i użytych materiałów w celu udokumentowania spełnienia przez nie wymagań określonych w projektach i Polskich Normach, wszelkie badania i pomiary niezbędne do dokonania odbioru robót itp. Zamawiający wymaga badań zagęszczenia gruntu w miejscach montażu hydrantów (4 szt.), zasuw sieciowych (4 szt.) oraz przy wskazanych zasuwach na odrzutach sieci (4 szt.); 4.13. zapewnienie warunków bezpieczeństwa na terenie budowy zgodnie z wymogami prawa i bezpieczeństwa wykonywania robót; 4.14. zapewnienie i utrzymanie narzędzi i sprzętu niezbędnych do realizacji zamówienia; 4.15. zabezpieczenie robót przed wodą opadową; 4.16. wykonanie wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, przywrócenia terenu budowy wraz z przyległym otoczeniem do stanu pierwotnego ( w trakcie budowy i po jej zakończeniu ), związanych z wywozem i składowaniem odpadów i śmieci oraz innych materiałów i nieczystości wynikających z wykonywanych robót, 4.17. zapewnienie wykonania przedmiotu zamówienia przez osoby, których kwalifikacje i stan zdrowia pozwalają na wykonanie robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującym prawem i przepisami a w szczególności zapewnienia wykonania przedmiotu zamówienia przez osoby mające wymagane przez prawo uprawnienia; 4.18. zapewnienie odpowiednich warunków socjalnych dla pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu przedmiotu umowy; 4.19. usunięcie ewentualnych wad i usterek; 4.20. natychmiastowe zabezpieczenie ewentualnych awarii; 4.21. uczestnictwo w naradach koordynacyjnych, czynnościach odbiorowych, komisjach przeglądów gwarancyjnych i innych; 4.22. zabezpieczenie terenu budowy oraz prowadzonych robót z zachowaniem najwyższej staranności, z zachowaniem wymogów określonych w przepisach prawa budowlanego, przepisach BHP i zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji placu budowy, organizacji ruchu na czas budowy, planem BIOZ oraz późniejsza likwidacja; 4.23. zabezpieczenie wykonywanych robót przed ich zniszczeniem i przed wpływami warunków atmosferycznych; 4.24. zabezpieczenie przed uszkodzeniem istniejących nawierzchni dojść, dróg przed uszkodzeniami spowodowanymi prowadzonymi robotami i środkami transportu wykonawcy i dostawców; 4.25. ubezpieczenie budowy od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót; 4.26. użycie materiałów i urządzeń posiadających odpowiednie atesty techniczne lub aprobaty świadczące o ich jakości zgodnie z wymogami projektu i Zamawiającego, dopuszczone do stosowania (wg. wymogów obowiązującego Prawa Budowlanego) oraz które uzyskały potwierdzenie przez nadzór inwestorski na jego wbudowanie; 4.27. wykonywanie robót w należytym porządku, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych i w stanie zgodnym z przepisami bhp i p.poż., z uwzględnieniem zaleceń udzielonych przez Zamawiającego; 4.28. ochrona mienia znajdującego się na terenie budowy; 4.29. zapewnienie kierownictwa technicznego niezbędnego do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy; 4.30. wykonanie dokumentacji powykonawczej - 2 egzemplarze; 4.31. protokolarne przekazanie terenu po robotach odpowiednim Zarządcom; 4.32. przekazanie sieci wodociągowej do eksploatacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pgk.zabki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach