Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej w ul. Kraszewskiego i wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 783 w miejscowości Miechów gmina Miechów - odcinek 1-2-3-4-E-5 oraz E-6

Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-200 Miechów, ul. Sienkiewicza 25
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3830040 w. 19 , fax. 041 3832378
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie
    ul. Sienkiewicza 25 25
    32-200 Miechów, woj. małopolskie
    tel. 041 3830040 w. 19, fax. 041 3832378
    REGON: 00052394000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej w ul. Kraszewskiego i wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 783 w miejscowości Miechów gmina Miechów - odcinek 1-2-3-4-E-5 oraz E-6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Zakres robót obejmuje: 1. Roboty demontażowe nawierzchni i przygotowawcze. - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej za pomocą spycharek, grubość warstwy do 15 cm -471 m2 - cięcie nawierzchni mechanicznie, z betonu, głębokość 5 cm -28 m - cięcie nawierzchni mechanicznie, z betonu, głębokość do 15 cm -28 m - rozebranie nawierzchni, nawierzchnia z betonu grubość 15cm -14,30 m2 - rozebranie podbudowy, z kruszywa, gr. 20 cm -14,30 m2 - rozebranie nawierzchni, tłuczeń grubość 15 cm -18,70 m2 - rozebranie podbudowy, z kruszywa, grubość 25 cm -18,70 m2 - wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki, załadowanie i transport -12,49 m3 2. Roboty ziemne. - roboty ziemne wykonywane koparkami, z transportem urobku -65,82 m3 - wykop z załadunkiem ręcznym i transportem -7,31 m3 - wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład, głębokość do 3 m -403,20 m3 - wykopy liniowe szerokości 0,8 - 2,5 m, głębokości do 3 m -44,80 m3 - umocnienie ścian wykopów wraz z rozbiórką palami szalunkowymi stalowymi -1039,50 m2 - podłoża i obsypki z kruszyw naturalnych, piasek -94,17 m3 - zasypanie wykopów fundamentowych -24,53 m3 - zagęszczanie nasypów ubijakami mechanicznymi -24,53 m3 - zasypanie wykopów fundamentowych -396,02 m3 - ręczne rozplantowanie ziemi wydobytej z wykopów -63,90 m3 - ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego -468,75 m2 - montaż i demontaż konstrukcji podwieszeń kabli energetycznych i telekom. -16 kpl 3. Roboty budowlano - montażowe. - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych -0,360 km - podłoża i obsypki z kruszyw naturalnych dowiezionych -30,83 m3 - montaż rurociągów z rur polietylenowych(PE, PEHD) Fi?110x6,6 mm -359,50 m - połączenie rur polietylenowych metodą zgrzewania czołowego Fi?110mm -56 złącze - połączenie rur polietylenowych metodą zgrzewania czołowego Fi?63mm -4 złącze - montaż kształtek ciśnieniowych o łączeniach zgrzewanych(łuk kąt 45st)Fi?110x6,6mm -8 szt - montaż kształtek ciśnieniowych o łączeniach zgrzewanych(łuk kąt 60st)Fi?110x6,6mm -1 szt - montaż kształtek ciśnieniowych o łączeniach zgrzewanych(łuk kąt 90st)Fi?110x6,6mm -1 szt - montaż kształtek ciśnieniowych o łączeniach zgrzewano- kołnierzowych (tuleje) Fi?110mm -12 szt - montaż kształtek ciśnieniowych o łączeniach zgrzewano- kołnierzowych (trójnik)Fi?110mm -4 szt - montaż kształtek ciśnieniowych o łączeniach zgrzewano- kołnierzowych (tuleje) Fi?63mm -4 szt - kształtki żeliwne ciśnieniowe kołnierzowe, montaż kołnierza -1 szt - kształtki żeliwne ciśnieniowe kołnierzowe, trójnik kołnierzowy Dn 100/80 mm -3 szt - kształtki żeliwne ciśnieniowe kołnierzowe, trójnik kołnierzowy Dn 100/100 mm -2 szt - kształtki żeliwne ciśnieniowe kołnierzowe,zwężka kołnierzowa Dn 100/50 mm -1 szt - kształtki żeliwne ciśnieniowe kołnierzowe,zwężka kołnierzowa Dn 100/80 mm -2 szt - zasuwa typu E kołnierzowa z obudową, Dn 50mm Dn 100mm -5 kpl - zasuwa typu E kołnierzowa z obudową, Dn 100mm -4 kpl - wymiana hydrantu podziemnego, nadziemnego i zdroju czerpalnego Dn 80mm -1kpl - hydranty pożarowe i zdroje uliczne, nadziemne Fi 80 mm -4 kpl - przewierty maszyną do wierceń poziomych WP 15/25, do 20 m, rurami Dn 200mm -18 m - przeciąganie rurociągów prowadzonych w rurach ochronnych Dn 100-300 mm -18 m - deskowanie ław fundamentowych - dla obetonowania skrzynek -1,28 m2 - układanie mieszanki betonowej w konstrukcjach -0,13 m3 - deskowanie bloków oporowych -5,97 m2 - układanie mieszanki betonowej B-15 w konstrukcjach -1,04 m3 - oznakowanie trasy wodociągu ułożonego w ziemi -360 m - oznakowanie trasy wodociągu, na słupku stalowym - 12 tabliczek -6 kpl - próba wodna szczelności sieci wodociągowych -1 próba - jednokrotne płukanie sieci wodociągowej -1 odcinek - dezynfekcja rurociągów sieci wodociągowej -1 odcinek 4. Renowacja nawierzchni. - podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa dolna, po zagęszczeniu 15 cm -18,70 m2 - podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna, po zagęszczeniu 10 cm -18,70 m2 - nawierzchnie z kamienia tłuczonego, warstwa górna, po uwałowaniu 15 cm -18,70 m2 - podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa dolna, po zagęszczeniu 15 cm -14,30 m2 - podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna, po zagęszczeniu 8 cm -14,30 m2 - podbudowy betonowe, pielęgnacja piaskiem i wodą, warstwa po zagęszczeniu 15 cm -14,30 m2 - humusowanie i obsianie skarp, obsianie z ziemi urodzajnej -471 m2 5. Koszty towarzyszące. - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza oraz dokumentacja powykonawcza, zabezpieczenie pasa budowlano-montażowego na czas prowadzenia robót, koszty zamknięcia wody na czas wpięcia, koszty badań jakości wody dla celów odbiorowych -1 kpl. II. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 1.Zabezpieczenie terenu budowy 2.Wymaga się aby Wykonawca zapoznał się z przyszłym miejscem realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia i jego bezpośrednim otoczeniem, a także aby uzyskał wszelkie niezbędne informacje celem prawidłowego przygotowania oferty. 3.Opracowanie projektu organizacji ruchu i oznakowanie robót. 4.Uzyskanie zgody na wejście z robotami w pas drogowy ZDW i umieszczenie w nim obcego urządzenia. 5.Zamawiający wymaga opracowania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej osobno dla terenu zamkniętego (PKP) oraz pozostałej części zadania. 6.Koszty związane z powyższym ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: należy wnieść wadium w wysokości: 1 500 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca który: 1)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpoczął i zakończył w tym okresie) co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie. 2)dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia sanitarne do kierowania robotami w zakresie sieci sanitarnych, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 3)spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części V SIWZ. Dokumenty powinny potwierdzać, że Wykonawca spełnia warunki określone w części IV SIWZ, przy czym: 1)ocena spełniania warunku, o którym mowa w części IV pkt 1 SIWZ będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 6 i 7 SIWZ - z wykazu, o którym mowa w części V pkt 6 SIWZ (Załącznik 5 do SIWZ), powinno wynikać, że Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpoczął i zakończył w tym okresie) co najmniej 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie; dokumenty, o których mowa w części V pkt 7 SIWZ, powinny potwierdzać, że co najmniej 1 robota budowlana zawarta w wykazie została wykonana należycie, 2)ocena spełniania warunku, o którym mowa w części IV pkt 2 SIWZ będzie dokonana: w przypadku dysponowania osobą przez Wykonawcę będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 3 i 5 SIWZ - z wykazu, o którym mowa w części V pkt 3 SIWZ (Załącznik 4 do SIWZ) powinno wynikać, że w specjalności wymienionej w części IV pkt 2 SIWZ, Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia sanitarne; dokument, o którym mowa w części V pkt 5 SIWZ, powinien potwierdzać, że osoba wykazana w wykazie posiada uprawnienia sanitarne do kierowania robotami w zakresie sieci sanitarnych, w przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował osobą, będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 3, 4 i 5 SIWZ - z wykazu oraz oświadczenia, o którym mowa w części V pkt 3 i 4 SIWZ (Załącznik 4 do SIWZ) powinno wynikać, że w specjalności wymienionej w części IV pkt 2 SIWZ, Wykonawca będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia sanitarne; dokument, o którym mowa w części V pkt 5 SIWZ, powinien potwierdzać, że osoba wykazana w wykazie posiada uprawnienia sanitarne do kierowania robotami w zakresie sieci sanitarnych 3)ocena spełnienia pozostałych warunków, o których mowa w części IV pkt 3 SIWZ, będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 2, 8, SIWZ, oraz oświadczenia, o którym mowa w części V pkt 1 SIWZ (Załącznik 2 do SIWZ). Zamawiający przyjmie, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (Załącznik 2 do SIWZ), że Wykonawca spełnia pozostałe warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do SIWZ), 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)wykaz zawierający osobę, którą Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, a która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą uprawnienia sanitarne do kierowania robotami w zakresie sieci sanitarnych, o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ (Załącznik 4 do SIWZ), 4)pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby posiadającej uprawnienia sanitarne, o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3, Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował, 5)dokument stwierdzający, że osoba, która będzie wykonywać zamówienie, wykazana w wykazie, o którym mowa w pkt 3, posiada uprawnienia sanitarne do kierowania robotami w zakresie sieci sanitarnych, o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ, 6)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpoczętych i zakończonych w tym okresie) robót, o których mowa w części IV pkt 1 SIWZ (Załącznik 5 do SIWZ) - wykaz powinien zawierać co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, 7)dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że co najmniej 1 robota budowlana zawarta w wykazie, o którym mowa w pkt 6, została wykonana należycie, 8)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miechow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach