Przetargi.pl
BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W REJONIE ULICY BATOREGO W ZĄBKACH Z ODRZUTAMI DO POSESJI

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Ząbkach sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 781 68 18 wew. 137 , fax. 0-22 781 68 18 wew. 137
  • Data zamieszczenia: 2010-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Ząbkach sp. z o.o.
    ul. Wojska Polskiego 10 10
    05-091 Ząbki, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 781 68 18 wew. 137, fax. 0-22 781 68 18 wew. 137
    REGON: 14168401200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W REJONIE ULICY BATOREGO W ZĄBKACH Z ODRZUTAMI DO POSESJI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w rejonie ulicy Batorego w Ząbkach z odrzutami do posesji. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy części: Część I Budowa wodociągu w ul. K. Przerwy-Tetmajera i W. Stwosza. Część II Budowa wodociągu w ul. Żeromskiego i Lisa-Kuli. Część III Budowa wodociągu w ul. Sobieskiego i Piaskowej. 3. Zakres przedmiotu zamówienia dla części I obejmuje: 3.1. budowa wodociągu w ul. K. Przerwy-Tetmajera i W. Stwosza a) Wodociąg z rur PE 100, SRD 17, Dz 110 mm L = 624,0 mb b) Zasuwy sieciowe 100 mm 13 szt. c) Hydrant podziemny ppoż. Dn 80 mm PN 10 6 szt. d) Wodociąg z rur PE 100, SRD 17, Dz 40 mm L = 245,0 mb e) Zasuwy domowe Dz 40 mm 46 szt. 4. Zakres przedmiotu zamówienia dla części II obejmuje: 4.1 budowa wodociągu w ul. Żeromskiego i Lisa-Kuli a) Wodociąg z rur PE 100, SRD 17, Dz 110 mm L = 718,42 mb b) Zasuwy sieciowe 100 mm 16 szt. c) Hydrant podziemny ppoż. Dn 80 mm PN 10 4 szt. d) Wodociąg z rur PE 100, SRD 17, Dz 40 mm L = 239,48 mb e) Wodociąg z rur PE 100, SRD 17, Dz 50 mm L = 8,4 mb f) Zasuwy domowe Dz 40 mm 51 szt. g) Zasuwy domowe Dz 50 mm 1 szt. 5. Zakres przedmiotu zamówienia dla części III obejmuje: 5.1 budowa wodociągu w ul. Sobieskiego i Piaskowej a) Wodociąg z rur PE 100, SRD 17, Dz 110 mm L = 636,91 mb b) Zasuwy sieciowe 150 mm 2 szt. c) Zasuwy sieciowe 100 mm 10 szt. d) Hydrant podziemny ppoż. Dn 80 mm PN 10 3+3 szt. e) Wodociąg z rur PE 100, SRD 17, Dz 40 mm L = 351,6 mb f) Wodociąg z rur PE 100, SRD 17, Dz 50 mm L = 21,6 m g) Zasuwy domowe Dz 40 mm 53 szt. h) Zasuwy domowe Dz 50 mm 2 szt. 6. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany na podstawie projektów budowlanych, projektów wykonawczych stanowiących Załączniki Nr 7, Nr 8, Nr 9 do SIWZ, szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących Załączniki Nr 7a, Nr 8a, Nr 9a do SIWZ oraz zgodnie z pozwoleniami na budowę. Przedmiary robót stanowiące Załączniki Nr 7b, 8b, 9b do SIWZ należy traktować jako pomocnicze w celu prawidłowego ustalenia wartości zamówienia. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 7.1. oznakowanie ulicy zgodnie z opracowanym projektem czasowej zmiany organizacji ruchu z zapewnieniem dojazdu i dojść do terenu wykonywania prac a także posesji. 7.2. uzyskanie zezwolenia na czasowe zajęcie terenu od zarządcy terenu oraz uiszczenie opłat z tym związanych; 7.3. zapewnienie obsługi geodezyjnej do wytyczenia oraz inwentaryzacji powykonawczej robót przez uprawnionego geodetę zgodnie z obowiązującymi przepisami; 7.4. wystąpienie o sprawowanie nadzorów specjalistycznych nad urządzeniami znajdującymi się w pasie frontu robót, z uzyskaniem stosownych decyzji i uzgodnień na realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających takich decyzji oraz uiszczenie opłat z tym związanych; 7.5. zabezpieczenie na czas robót urządzeń podziemnych krzyżujących się z realizowanym kanałem sanitarnym; 7.6. obniżenie zwierciadła wody gruntowej na czas realizacji robót o ile będzie to konieczne; 7.7. zorganizowanie i utrzymanie zaplecza budowy oraz późniejsza jego likwidacja; 7.8. doprowadzenie wody i energii do punktów wykorzystania z poniesieniem wszystkich opłat z tym związanych; 7.9. dostawę materiałów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, transport wewnętrzny materiałów, jednorazowe dostawy sprzętu; 7.10. urządzenie, utrzymanie i likwidacja placu budowy; 7.11. utrzymanie urządzeń placu budowy wraz z maszynami; 7.12. wykonanie wszelkich badań, prób, pomiarów, prowadzenia bieżących pomiarów i badań jakości wykonywanych robót i użytych materiałów w celu udokumentowania spełnienia przez nie wymagań określonych w projektach i Polskich Normach, wszelkie badania i pomiary niezbędne do dokonania odbioru robót itp; 7.13. zapewnienie warunków bezpieczeństwa na terenie budowy zgodnie z wymogami prawa i bezpieczeństwa wykonywania robót; 7.14. zapewnienie i utrzymanie narzędzi i sprzętu niezbędnych do realizacji zamówienia; 7.15. zabezpieczenie robót przed wodą opadową; 7.16. wykonanie wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, przywrócenia terenu budowy wraz z przyległym otoczeniem do stanu pierwotnego ( w trakcie budowy i po jej zakończeniu ), związanych z wywozem i składowaniem odpadów i śmieci oraz innych materiałów i nieczystości wynikających z wykonywanych robót, 7.17. zapewnienie wykonania przedmiotu zamówienia przez osoby, których kwalifikacje i stan zdrowia pozwalają na wykonanie robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującym prawem i przepisami a w szczególności zapewnienia wykonania przedmiotu zamówienia przez osoby mające wymagane przez prawo uprawnienia; 7.18. zapewnienie odpowiednich warunków socjalnych dla pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu przedmiotu umowy; 7.19. usunięcie ewentualnych wad i usterek; 7.20. natychmiastowe zabezpieczenie ewentualnych awarii; 7.21. uczestnictwo w naradach koordynacyjnych, czynnościach odbiorowych, komisjach przeglądów gwarancyjnych i innych; 7.22. zabezpieczenie terenu budowy oraz prowadzonych robót z zachowaniem najwyższej staranności, z zachowaniem wymogów określonych w przepisach prawa budowlanego, przepisach BHP i zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji placu budowy, organizacji ruchu na czas budowy, planem BIOZ oraz późniejsza likwidacja; 5.23. zabezpieczenie wykonywanych robót przed ich zniszczeniem i przed wpływami warunków atmosferycznych; 7.24. zabezpieczenie przed uszkodzeniem istniejących nawierzchni dojść, dróg przed uszkodzeniami spowodowanymi prowadzonymi robotami i środkami transportu wykonawcy i dostawców; 7.25. ubezpieczenie budowy od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót; 7.26. użycie materiałów i urządzeń posiadających odpowiednie atesty techniczne lub aprobaty świadczące o ich jakości zgodnie z wymogami projektu i Zamawiającego, dopuszczone do stosowania (wg. wymogów obowiązującego Prawa Budowlanego) oraz które uzyskały potwierdzenie przez nadzór inwestorski na jego wbudowanie; 7.27. wykonywanie robót w należytym porządku, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych i w stanie zgodnym z przepisami bhp i p.poż., z uwzględnieniem zaleceń udzielonych przez Zamawiającego; 7.28. ochrona mienia znajdującego się na terenie budowy; 7.29. zapewnienie kierownictwa technicznego niezbędnego do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy; 7.30. wykonanie dokumentacji powykonawczej - 2 egzemplarze; 7.31. protokolarne przekazanie terenu po robotach odpowiednim Zarządcom; 7.32. przekazanie sieci wodociągowej do eksploatacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pgk.zabki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach