Gmina Tłuszcz ogłasza przetarg
- Adres: 05-240 Tłuszcz, ul. Warszawska 10
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7573016 , fax. 029 7573016
- Data zamieszczenia: 2015-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Tłuszcz
ul. Warszawska 10 10
05-240 Tłuszcz, woj. mazowieckie
tel. 029 7573016, fax. 029 7573016
REGON: 55066816600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tluszcz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Łysobyki, Miąse, Jadwinin, Jasienica - ETAP I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Łysobyki, Miąse, Jadwinin, Jasienica ETAP I, obejmująca: budowę sieci wodociągowej (wskazane odcinki), prowadzonej od budowanej SUW w miejscowości Łysobyki, przez Miąse i Jadwinin, z rur PE o śr. 110-225mm, o łącznej długości 6 262,0 m Zakres prac obejmuje: 1) wykonanie wodociągu z rur PE TS SDR 17 o śr. 225 mm - L= 5 016,5 m 2) wykonanie wodociągu z rur PE TS SDR 17 o śr. 160 mm - L= 922,0 m 3) wykonanie wodociągu z rur PE TS SDR 17 o śr. 110 mm - L= 323,5 m 4) montaż zasuw z żeliwa sferoidalnego na trasie, w węzłach i przy hydrantach 5) montaż hydrantów podziemnych śr. 80 mm z żeliwa sferoidalnego 6) montaż kształtek kołnierzowych (wg warunków ZGKiM w Tłuszczu) 7) roboty towarzyszące wykonaniu wodociągów 8) odtworzenia nawierzchni 9) Tymczasowe zmiany w organizacji ruchu - projekt i oznakowanie, oraz zajęcie pasów drogowych dróg gminnych, drogi powiatowej i drogi wojewódzkiej (patrz też: Plan Nawierzchni) 2. Szczegółowy zakres robót określają: Opis przedmiotu zamówienia, przedmiary robót i dokumentacja projektowa. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji (zał. Nr 1 do SIWZ). Wprowadzenie zamian, bez zgody Zamawiającego, zostanie uznane za zmianę przedmiotu zamówienia i będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 6. W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikiem do SIWZ przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. 7. W przypadku gdy Wykonawca zaproponuje materiały równoważne zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą dokumenty potwierdzające równoważność zaoferowanych materiałów, tj. aktualne: 1) Deklaracje zgodności; 2) Certyfikaty; 3) Atesty higieniczne; 4) Aprobaty techniczne; 9. Roboty muszą być wykonane z zachowaniem wymagań i zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. Zm.), przepisami dotyczącymi bhp przy wykonywaniu robót budowlanych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401 z 2003 r.) oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i właściwą organizacją pracy. 10. Użyte materiały i urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 11. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. 12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 13. Organizacja robót. 1) Wykonawca winien zorganizować sobie zaplecze robót w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Powierzchnie składowe i magazynowe wykonawca zorganizuje we własnym zakresie w miejscach udostępnionych przez Zamawiającego. 2) Zamawiający nie zapewnia dozoru mienia wykonawcy robót, 3) Przed rozpoczęciem robót, wykonawca dokona niezbędnych zabezpieczeń terenu robót. Za jakość i zgodność z wymogami techniczno-prawnymi wykonanych zabezpieczeń, jak również za ich stałą sprawność techniczną odpowiada Wykonawca (kierownik budowy), 4) Wykonawca zobowiązuje się utrzymać teren robót w należytym porządku. 5) Odpady wykonawca będzie gromadził w jednym miejscu i wywoził na bieżąco, a po zakończeniu robót jest zobowiązany do całkowitego uporządkowania terenu, 6) Sposób realizacji robót musi być zgodny z technologią ich wykonania. 14. Po wykonaniu robót należy wykonać dokumentacje powykonawczą, która będzie podlegała odbiorowi, jako element wykonania niniejszego zamówienia. 15. Mając na uwadze, iż zgodnie z § 12 ust. 1 wzoru umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ, Zamawiający przewidział rozliczenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 KC, zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej pomieszczeń będących przedmiotem zamówienia oraz zapoznał się z przedmiarem robót a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Przedmiar robót stanowiący załącznik do SIWZ, służyć będzie Wykonawcy jedynie pomocniczo w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i w trakcie realizacji zamówienia nie może stanowić podstawy roszczenia Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tluszcz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa Oddziału Ginekologii i Położnictwa w Szpitalu Bielańskim w Warszawie (ZP-63/2016)
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana parkietu i malowanie pomieszczeń w pomieszczeniach biurowych budynku Biura Rzecznika Praw Obywatelskich w Warszawie przy Al. Solidarności 77
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Biblioteki Instytutu Historycznego UW w Gmachu Pomuzealnym
Dodano: 2016-07-27 - Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Wąskiej w Tłuszczu - ETAP II
Dodano: 2016-07-21 - Adaptacja na cele edukacyjne mieszkania służbowego w przedszkolu nr 178 ul. Londyńska 10 w Warszawie.
Dodano: 2016-07-12 - Remont budynku parkingu P+R Metro Wilanowska (Część A zamówienia) oraz remont budynku parkingu P+R Metro Marymont (Część B zamówienia)
Dodano: 2016-06-22 - Dostosowanie budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 85 i 63 w Warszawie przy ul. Elektoralnej 12/14 do wymogów ochrony p. poż.
Dodano: 2016-06-17 - Budowę odcinków sieci wodociągowej w m. Miąse
Dodano: 2016-06-17 - Budowa sieci wodociągowej w m. Jasienica - os. Górki
Dodano: 2016-06-17 - Remont klatek schodowych w Gimnazjum nr 18, ul. Angorska 2
Dodano: 2016-06-13