Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Oblin, Podoblin i Domaszew.

Urząd Gminy w Maciejowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-480 Maciejowice, ul. Rynek 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6832031
  • Data zamieszczenia: 2009-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Maciejowicach
    ul. Rynek 7 7
    08-480 Maciejowice, woj. mazowieckie
    tel. 025 6832031
    REGON: 00054432600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.maciejowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Oblin, Podoblin i Domaszew.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1). Sieć wodociągowa o parametrach: - Dz 200 PVC - 6 044 mb - Dz 150 PVC - 338 mb - Dz 100 PVC - 1716 mb - Dz 50 PE - 326 mb - Dz 32 PE -516 mb 2). Przyłącza wodociągowe - 154 szt. o parametrach: - Dz 50 PE - 678 mb - Dz 32 PE - 3371 mb wraz z przejściami przez przeszkody, uzbrojeniem i doprowadzeniem terenu do stanu z przed rozpoczęciem budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy p z p oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj ; a) wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat (licząc od dnia otwarcia ofert) wykonał z należytą starannością min. 3 roboty budowlane o podobnym charakterze i stopniu trudności. Roboty ujęte w wykazie muszą być potwierdzone referencjami stwierdzającymi wykonanie zadania z należytą starannością. b) wykonawca musi wykazać, że dysponuje odpowiednim sprzętem budowlanym niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia. c) wykonawca musi mieć do dyspozycji minimum jedną osobę, posiadającą odpowiednie uprawnienia i przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy, należącą do Izby Inżynierów Budownictwa 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj; a) posiadają środki obrotowe lub zdolność kredytową z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne pozwalające na realizację zamówienia w wysokości co najmniej 50% wartości ceny ofertowej b)wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4)udziela gwarancji na wykonane roboty na okres 36 miesięcy Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i złożonych informacji.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy p z p oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj ; a) wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat (licząc od dnia otwarcia ofert) wykonał z należytą starannością min. 3 roboty budowlane o podobnym charakterze i stopniu trudności. Roboty ujęte w wykazie muszą być potwierdzone referencjami stwierdzającymi wykonanie zadania z należytą starannością. b) wykonawca musi wykazać, że dysponuje odpowiednim sprzętem budowlanym niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia. c)wykonawca musi mieć do dyspozycji minimum jedną osobę, posiadającą odpowiednie uprawnienia i przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy, należącą do Izby Inżynierów Budownictwa; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj; a) posiadają środki obrotowe lub zdolność kredytową z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne pozwalające na realizację zamówienia w wysokości co najmniej 50% wartości ceny ofertowej b) wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4) udziela gwarancji na wykonane roboty na okres 36 miesięcy Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i złożonych informacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków powinni złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy P. z. p., potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego: a. osoba fizyczną - tej osoby fizycznej; b. spółka jawna - wspólników; c. spółką partnerską - partnerów lub członków zarządu; d. spółką komandytową - komplementariuszy; e. spółką komandytowo-akcyjną - komplementariuszy; f. osoba prawną (nie wymienioną powyżej) urzędujących członków organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo opisane w w/w przypisie. 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u. p. z. p., wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za zamówienie o podobnym charakterze Zamawiający uzna budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ilości nie mniejszej niż 3 km. 6) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (sprzętu), jakimi dysponuje Wykonawca oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w niniejszym punkcie, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 7) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia osób niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w niniejszym punkcie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8) oświadczenie o procentowym zaangażowaniu wykonawcy w realizacji przedmiotu zamówienia; 9) informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. 10) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.maciejowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach