Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Mosty

Gmina Nowa Wieś Lęborska ogłasza przetarg

  • Adres: 84-351 Nowa Wieś Lęborska, ul. Grunwaldzka 24
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8612428 w. 34 , fax. 059 8612164
  • Data zamieszczenia: 2013-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Wieś Lęborska
    ul. Grunwaldzka 24 24
    84-351 Nowa Wieś Lęborska, woj. pomorskie
    tel. 059 8612428 w. 34, fax. 059 8612164
    REGON: 77097976600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nwl.pl; http://bip.nwl.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Mosty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej z przejściem po terenach PKP w miejscowości Mosty, Gmina Nowa Wieś Lęborska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa zawierająca projekt budowlany oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, wznowione uzgodnienia oraz umowy (Załącznik Nr 5 do SIWZ.) stanowiące integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przy wycenie robót, a następnie przy ich realizacji, dokumentem nadrzędnym w stosunku do przedmiarów robót jest projekt budowlany oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Zadanie należy wykonać zgodnie z decyzjami o pozwoleniu na budowę: - Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego Nr WJ.II/WŻ/7111/196-10/202/10 z dnia 2010.06.15 - Starostwa Powiatowego w Lęborku Nr 90-10 z dnia 26.02.2010 2. Przedmiot zamówienia: 2.1. Wykonanie wodociągu, zaopatrującego w wodę do celów bytowo-gospodarczych mieszkańców posesji położonych w rejonie ulicy Długiej w miejscowości Mosty, Gm. Nowa Wieś Lęborska. 2.2. Sieć wodociągowa będzie równocześnie spinała istniejącą sieć wodociągową w miejscowości Lubowidz i Ługi z istniejącą siecią wodociągową w rejonie ulicy Sosnowej w Mostach. 2.3. Wykonanie sieci wodociągowej o długości : L=700,0 m o średnicy PE 110 mm SDR 17 L=1 172,5m o średnicy PE 90 mm SDR 17 2.4. Wodociąg został zaprojektowany wg PN - EN-1452-l_l-5:2000, ZAT/97-01-001 rury i kształtki z polietylenu klasy PE typ SDR 17 ciśnienie nominalne 10 atm. 2.5. Dla potrzeb awaryjnego odcięcia fragmentów sieci zaprojektowano armaturę kołnierzową w postaci zasuw DN100 i DN 80. 2.6. Wszystkie zasuwy mają być wyposażone w obudowy teleskopowe oraz skrzynki uliczne sztywne. Projektuje się zabudowę studni wodomierzowych w drogach publicznych. Przyjęto studnie typowe, betonowe DN 1600. 3. Do przedmiotu zamówienia należą również wszystkie czynności pomocnicze związane z realizacją przedsięwzięcia budowlanego. 4. Wykonawca jest zobowiązany również do: 4.1. zapewnienia dozoru mienia na terenie robót na własny koszt, 4.2. ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mającego związek z prowadzonymi robotami, 4.3. pokrycia szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia również wobec osób trzecich. 4.4. przywrócenia do stanu pierwotnego zajętych dla realizacji zamówienia terenów, 4.5. koszt wykonania niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych; 4.6. uregulowania opłaty na zajęcia pasa drogowego. Zamawiający ponosi koszty związane z umieszczeniem w pasie drogowym urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami. 4.7. Przed rozpoczęciem pracy na terenach należących do Nadleśnictwa, w czasie ich trwania oraz po ich zakończeniu Wykonawca jest zobowiązany postępować zgodnie z zawartą Umową Nr 2/2013 RC - 32/2013 na korzystanie z gruntów z dnia 28 stycznia 2013 zawartą pomiędzy Gminą a Nadleśnictwem Lębork, tj. 4.7.1. teren jest przejmowany oraz zdawany na podstawie protokołu 4.7.2. Wykonawca uiści opłatę 100 zł + VAT za każdy dzień zajęcia gruntu należącego do nadleśnictwa. Opłata ta może zostać zwiększona o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za poprzedni rok ogłoszony przez Prezesa GUS 4.7.3. Stały czynsz dzierżawny pokryje Zamawiający. 4.8. Przed rozpoczęciem pracy na terenach należących do PKP, w czasie ich trwania oraz po ich zakończeniu Wykonawca jest zobowiązany postępować zgodnie z zawartą Umową Nr 51/205/166/00/23001837/12 na korzystanie z gruntów z dnia 17.12.2012 zawartą pomiędzy Gminą a PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. z siedziba w Warszawie. Umowa zostanie udostępniona Wykonawcy po zawarciu umowy. 4.9. Organizacji ruchu drogowego w trakcie robót, właściwego oznakowania robót i zabezpieczenia terenu budowy, geodezyjnego wytyczenia obiektów w terenie, właściwej organizacji robót (bariery, przejścia tymczasowe, pomosty),wykonania prób zagęszczenia gruntu, odtworzenia nawierzchni, uprzątnięcia terenu robót. 4.10. Pełnej obsługi geodezyjnej wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą na planie sytuacyjnym w 3 egzemplarzach z naniesionymi numerami działek, oraz przekazanie 1 egz. do zasobów Geodezyjnych PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Gdańsku. 4.11. Zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich składowania lub utylizacji łącznie z kosztami utylizacji. Jako wytwarzający odpady jest zobowiązany do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z ustawy Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U.z 2001r. Nr 62, poz. 627 z późn.zm. oraz Ustawy o odpadach (Dz.U. z 2001r. Nr 62,poz. 628 z późn.zm.) 4.12. W sprawach nieuregulowanych w dokumentach należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm branżowych, przepisów prawa budowlanego, dozoru technicznego oraz sztuki inżynierskiej. W przypadku wystąpienia sprzeczności między przedmiarami robót, dokumentacja techniczną a specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, nadrzędnym dokumentem jest projekt. 4.13. Usuwania wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu sie z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją, 4.14. Podjęcia pełnej odpowiedzialności za wyrządzone szkody podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4.15. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ponadto materiały winny spełniać wymagania Polskiej Normy PN, przenoszących normy europejskie PN-EN, lub norm innych państw członkowskich europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: 4.15.1. europejskie aprobaty techniczne, 4.15.2. wspólne specyfikacje techniczne, 4.15.3. normy międzynarodowe, 4.15.4. inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. 4.16. Uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji, 4.17. Sporządzenia dokumentacji powykonawczej: 4 egz. 4.18. Sporządzenia kosztorysu powykonawczego - 2 egz. 4.19. Prowadzenia dokumentacji fotograficznej realizacji inwestycji w formie elektronicznej (w szczególności robót zanikowych) - 2 egz. na płycie CD. 4.20. Uzgodnienia z Urzędem Gminy Nowa Wieś Lęborska i odwiezienia na wskazane miejsce mas ziemnych oraz mas gruzu powstałych podczas realizacji inwestycji. 4.21. Zapewnienia zaplecza budowy we własnym zakresie. 4.22. Pokrycia kosztów zasilenia budowy w niezbędne media. 4.23. W przypadku zniszczenia punktów osnowy geodezyjnej Wykonawca jest zobowiązany odtworzyć je na swój koszt. Zaleca się wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia celem uzyskania wszystkich koniecznych informacji do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia oraz niedoszacowanie ceny ryczałtowej oferty. W przypadku, gdy w opisie zamówienia, w jakiejkolwiek części dokumentacji lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i estetycznych. Ponadto zamienne urządzenia przyjęte do wyceny: - winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć i spełniać minimalne wymogi określone w projekcie - nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają minimalne wymagania określone przez Zamawiającego. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Wymagany okres rękojmi za wady wynosi 12 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych oraz uznaniu je za należycie wykonane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nwl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach