Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Mełgiew Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 21-007 Mełgiew, Partyzancka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 460 57 30, 512347746 , fax. 81 460 57 90
- Data zamieszczenia: 2020-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Mełgiew Sp. z o.o.
Partyzancka 2
21-007 Mełgiew, woj. lubelskie
tel. 81 460 57 30, 512347746, fax. 81 460 57 90
REGON: 06161184500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://gpkmelgiew.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: komunalna spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Dominów, gmina Mełgiew (III) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia dla zadania pn.: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Dominów, gmina Mełgiew (III) swoim zakresem obejmuje wykonanie robót budowlanych mających na celu budowę sieci wodociągowej w miejscowości Dominów, gmina Mełgiew, na odcinku od W56 do W62 tj. na wysokości działek o numerach 361 – 460. 2. Zakres zadania obejmuję budowę odcinka sieci wodociągowej o długości ok. 622,81 m. 1) Zadanie nr 1 – odcinek sieci wodociągowej W56 - W57 o długości 126,21 m w miejscowości Dominów. 2) Zadanie nr 2 – odcinek sieci wodociągowej W57 - W58 o długości 45,95 m w miejscowości Dominów. 3) Zadanie nr 3 – odcinek sieci wodociągowej W58 - W59 o długości 107,25 m w miejscowości Dominów. 4) Zadanie nr 4 – odcinek sieci wodociągowej W59 - W60 o długości 129,95 m w miejscowości Dominów. 5) Zadanie nr 5 – odcinek sieci wodociągowej W60 - W61 o długości 161,45 m w miejscowości Dominów. 6) Zadanie nr 6 – odcinek sieci wodociągowej W61 - W62 o długości 52,00 m w miejscowości Dominów. 3. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót zawierają załączniki do SIWZ, tj. dokumentacja projektowa (projekt budowlany), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i inne w zakresie odnoszącym się do wyżej wskazanego odcinka sieci wodociągowej. 4. Obowiązki wykonawcy robót budowlanych szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 2) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty (reprezentowania w postępowaniu) lub podpisania oferty (reprezentowania w postępowania) i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu zgodnie z art. 23 Pzp. 3) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w ust. 1 pkt 1, ust. 3 pkt 1 oraz ust. 4 Rozdziału X SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie; 2) Oświadczenie i dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pkt 2 i 3 Rozdziału X SIWZ oraz formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 5) Poza dokumentami wymienionymi powyżej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty pełnomocnictwa (oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem notarialnie). Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wszelka korespondencja oraz późniejsze rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem . 6. Poleganie na potencjale innych podmiotów, o których mowa w art. 22a ustawy Pzp : W stosunku do w/w podmiotów Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) dokumentu wymienionego w ust. 3 pkt 1) X Rozdziału SIWZ, 2) oświadczenia, z którego ma jednoznacznie i bezspornie wynikać zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania powinna wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane (wzór dokumentu stanowi załącznik do SIWZ). Uwaga: 1) Zgodnie z art. 25a ust. 3 pkt 2 Wykonawca, który powołuje się za zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) i 2) Rozdz. X SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynków Świetlic Wiejskich na terenie Gminy Abramów
Dodano: 2024-07-26 - Ratujemy zabytki w gminie Hanna
Dodano: 2024-07-26 - REMONT BUDYNKU BIUROWEGO NADLEŚNICTWA ŁUKÓW. PRZETARG NR 2.
Dodano: 2024-07-25 - Roboty budowlane przy kapliczce Św. Anny w Sielcu wraz z odtworzeniem zniszczonej przynależności zabytku
Dodano: 2024-07-24 - Modernizacja Leśniczówki „Flisy”- przetarg II
Dodano: 2024-07-24 - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Gręzówka
Dodano: 2024-07-23 - Przebudowa budynku gospodarczego na stajnię
Dodano: 2024-07-22 - Kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego przy ulicy Leśnej 3A w Krasnymstawie
Dodano: 2024-07-17 - „Program "OLIMPIA" w gminie Krzczonów - budowa boiska przyszkolnego kamieniem milowym zwiększenia dostępności do infrastruktury sportowej”
Dodano: 2024-07-16 - Modernizacja budynku SP w Kocku z przeznaczeniem na żłobek w Kocku wraz z przebudową placu zabaw
Dodano: 2024-07-16