Przetargi.pl
BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W GMINIE BRWINÓW

Gmina Brwinów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-840 Brwinów, ul. Grodziska 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7382567 , fax. 7295940
  • Data zamieszczenia: 2013-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brwinów
    ul. Grodziska 12 12
    05-840 Brwinów, woj. mazowieckie
    tel. 7382567, fax. 7295940
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.brwinow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W GMINIE BRWINÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : 1)budowa sieci wodociągowej w ul. Akacjowej (dz. nr ew. 224/21, 224/30, 224/29, 224/28) obr. 16 w Brwinowie (PCV dn. 110 mm, L = 411,00mb + Hydrant 3 szt.), 2)budowa sieci wodociągowej na dz. nr ew. 201/4 i 185 w Żółwinie, gmina Brwinów (PCV dn. 110 mm, L = 151,00mb + Hydrant 1 szt.), 3)budowa sieci wodociągowej na dz. nr ew. 120 (ul. Żółwińska) i na dz. nr ew. 167/3, 167/4, 167/5, 167/6 w Owczarni, gmina Brwinów (PCV dn. 110 mm, L = 121,00mb + Hydrant 1 szt.), 4)budowa sieci wodociągowej na dz. nr ew. 568, 235/12, 211/2, w Żółwinie, gmina Brwinów (PCV dn. 110 mm, L = 250,00mb + Hydrant 2 szt.), 5)budowa sieci wodociągowej w ul. Zdrojowej (dz. nr ew. 306/29) i w ul. Chopina (dz. nr ew. 357) w Kaniach, gmina Brwinów (PCV dn. 110 mm, L = 614,00mb + Hydrant 5 szt.), 6)wybudowanie odgałęzienia kanalizacji sanitarnej PVC dn. 160 mm, L = ok. 4 mb w ul. Łosia (dz. nr ew. 250/2) w Otrębusach, 7)wykonanie połączenia (wcinki) z istniejącą siecią wodociągową i siecią kanalizacji sanitarnej - pod nadzorem przedstawiciela Zamawiającego, a w przypadku konieczności poboru wody z sieci wodociągowej - uzgodnienie z właścicielem wodociągu, 8)wykonanie przewiertów/przecisków, 9)częściową wymianę gruntu (jeżeli zajdzie taka potrzeba) i wywózkę nadmiaru urobku na miejsce stałego składowania, 10)odwodnienie wykopów zgodnie z dokumentacją, a jeżeli zajdzie taka potrzeba z wywiezieniem wody, 11)usunięcia wszelkich kolizji z siecią gazową, kanalizacyjną teletechniczną, energetyczną w ramach umowy, wraz ze spisaniem protokołu odbioru od właściciela danej sieci po wykonaniu robót na urządzeniu kolidującym podlegającym nadzorowi, 12)ułożenia i zabezpieczenia odkrytych kabli energetycznych i telefonicznych w rurach ochronnych, 13)badania materiałów, na które nie ustawiono PN, zapewnienie badań zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione przedkładane odcinkami przed przystąpieniem do odtwarzania nawierzchni i stanowiące załączniki do protokołów częściowego odbioru robót, 14)wykonanie kompletnych badań fizyko - chemicznych i biologicznej czystości wody i przedstawienie pozytywnych badań w min. 2 egz., 15)obsługa geodezyjna, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej i dokumentacji powykonawczej (wykonanej w oparciu o uzyskane mapy inwentaryzacyjne i inne dokumenty niezbędne temu celowi) w 2 egz., 16)zapewnienie nadzorów specjalistycznych zgodnie z opinią ZUD, 17)zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi i ponoszenie opłat z tym związanych, 18)zagospodarowanie i zasilenie placu budowy, 19)ubezpieczenie placu budowy, 20)zapewnienie dostępu do dziennika budowy wszystkich służbom zgodnie z Prawem Budowlanym, 21)uzyskanie od zarządców terenu decyzji lub zgody na wejście z robotami oraz protokołów odbioru po zakończeniu prac, 22)zapewnienie tymczasowego oznakowania dróg i ulic na czas robót zgodnie z projektem organizacji ruchu (jeżeli zajdzie taka potrzeba trzeba wykonać aktualizację projektu organizacji ruchu), 23)odbudowa nawierzchni drogowej oraz poboczy i terenów przylegających zniszczonych przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru dróg oraz terenów po ich odtworzeniu od zarządzającego daną drogą lub terenem, 24)zapewnienie ciągłego dojazdu do posesji i dostępu do budynków (w uzgodnieniu z użytkownikami posesji) oraz urządzeń wymagających konserwacji i obsługi specjalistycznej, 25)zabezpieczenie istniejących drzew przed uszkodzeniem w obrębie pasa robót. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie z dokumentacją stanowiącą załączniki nr 6a - 6f do SIWZ, normami branżowymi oraz wynikające z przeprowadzonych oględzin i inwentaryzacji w terenie (uszkodzone krawężniki drogowe uzupełnić we własnym zakresie). 3. Kierownik Budowy zobowiązany jest do sporządzenia planu bezpieczeństwa na budowie przed przystąpieniem do robót. 4. Wykonawca opracuje harmonogram rzeczowo - finansowy i przekaże do zatwierdzenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót. Wykonywanie prac będzie następowało zgodnie z etapami wyszczególnionymi w tym harmonogramie. 5. Wykonawca po wykonaniu wszystkich robót sporządzi 2 egz. dokumentacji powykonawczej wykonanej w oparciu o uzyskane mapy inwentaryzacyjne i inne dokumenty niezbędne temu celowi a geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza powinna być przekazana Zamawiającemu w min. 2 egzemplarzach. 6. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w dokumentacji projektowej i STWiOR. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą atesty, certyfikaty lub inne dokumenty, zgodnie z § 5 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające że oferowane materiały i urządzenia równoważne spełniają wymagania SIWZ i posiadają parametry nie gorsze od wymaganych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 7. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady od końcowego odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7.000zł (słownie: siedem tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może byś wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowach w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto zamawiającego:Nr konta 54 1140 1010 0000 4770 4500 1018 Wadium wnoszone w pozostałych formach prosimy w formie oryginału załączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach