Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Żabia Wola

Gmina Żabia Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 96-321 Żabia Wola, ul. Główna 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8578182, 8578224 , fax. 046 8578181
  • Data zamieszczenia: 2014-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żabia Wola
    ul. Główna 3 3
    96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie
    tel. 046 8578182, 8578224, fax. 046 8578181
    REGON: 75014857800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabiawola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Żabia Wola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w 2014 roku, na łącznej długości ok. 5.296,0 mb: 1. OBIEKT NR 1 - Budowa sieci wodociągowej w msc.: Zaręby, Kaleń, Kaleń Towarzystwo, Jastrzębnik, Żabia Wola, Żelechów, Siestrzeń - PVC 110 - 1.906,0 mb, PVC 160 - 287,0 mb, RAZEM 2.193,0 mb, 2. OBIEKT NR 2 - Budowa sieci wodociągowej w msc.: Petrykozy - PVC 110 - 29,0 mb, PVC 160 - 1.329,0 mb, RAZEM 1.358,0 mb, 3. OBIEKT NR 3 - Budowa sieci wodociągowej w msc.: Musuły - ulica Folwarczna i Dębowa - PVC 110 - 504,0 mb, PVC 160 - 70,0 mb, Osowiec - ulica Rybna i Słoneczna - PVC 110 - 1.171,0 mb, RAZEM PVC 110 - 1.675,0 mb, PVC 160 - 70,0 mb. Budowa sieci będzie realizowana na podstawie 1) Dokumentacji projektowej zatwierdzona decyzją decyzją pozwolenia na budowę nr 85/10 WAB/7351-1935/09, zostanie w ramach przedmiotowego zamówienia zrealizowana w zakresie budowy sieci wodociągowej w msc.: ­ Zaręby - na odcinku od W50 do HP78 oraz od W51 do HP79, ­ Kaleń - ulica Różana na odcinku od W5 do HP9, ­ Kaleń Towarzystwo - na odcinku od W23 do HP38 oraz a odcinku od W22 do HP34, ­ Jastrzębnik - ulica Ziołowa - wykonanie na odcinku (W11 - W12-HP16-W13-HP15-HP14, ­ Żabia Wola - ulica Okrężna na odcinku od W21 do HP32 oraz ulica Cicha na odcinku od W20 do HP28, ­ Żelechów - ulica Pastelowa na odcinku od W40 - HP62 do HP63, ulica Rodzinna na odcinku od W38 do HP59, ulica Gładka na odcinku od W37 do W35, ulica Łąkowa na odcinku od W27 do W28, ulica Łamana na odcinku od W29 do HP46, ­ Siestrzeń - ulica Poranna na odcinku od W2 do HP4 i ulica Rubinowa na odcinku od W3 - HP5 do HP6, ­ PVC 110 - 1.906,0 mb, PVC 160 - 287,0 mb, RAZEM 2.193,0 mb, 2) Dokumentacja projektowa zatwierdzona decyzją pozwolenia na budowę nr 88/10 WAB/7351-1936/09, zostanie w ramach przedmiotowego zamówienia zrealizowana w zakresie budowy sieci wodociągowej w msc.: Petrykozy - PVC 110 - 29,0 mb, PVC 160 - 1.329,0 mb, RAZEM 1.358,0 mb 3) Dokumentacja projektowa zatwierdzona decyzją pozwolenia na budowę nr 2120/09 WAB/7351-1814/09, zostanie w ramach przedmiotowego zamówienia zrealizowana w zakresie budowy sieci wodociągowej w msc.: ­ Musuły - ulica Folwarczna na odcinku od W8 do HP8 oraz od W6 do W7 i ulica Dębowa na odcinku od W9 do HP11 - PVC 110 - 504,0 mb, PVC 160 - 70,0 mb, ­ Osowiec - ulica Rybna na odcinku od W33 do HP43 i ulica Słoneczna na odcinku od W35 do W34 - PVC 110 - 1.171,0 mb, ­ PVC 110 - 1.675,0 mb, PVC 160 - 70,0 mb, RAZEM - 1.745,0 mb. Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji: 1. Projekty budowane wraz z informacją BIOZ stanowiące załącznik nr 9 2. Projekty wykonawcze stanowiące załącznik nr 10 3. STWIOR stanowiące załącznik nr 11 4.Dokumentacja geotechniczna nr 12 Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające i uzupełniające się w tym znaczeniu, iż w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niejasności lub wieloznaczności Wykonawca nie będzie mógł ograniczyć zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności do danego jednego dokumentu. 1. Wszędzie tam, gdzie przy opisie przedmiotu zamówienia lub w dokumentacji powołane są normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), postanowienia te należy traktować jako przykładowe, a Wykonawca ma każdorazowo prawo zastosowania rozwiązania równoważnego z zastrzeżeniem, iż zaproponowane rozwiązania równoważne muszą spełniać co najmniej założenia Projektowe 2. Dokumentami pomocniczymi są przedmiary robót (z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe nie mają mocy obowiązującej i nie określają rozmiaru rzeczowego). 3. Roboty będą wykonywane w terenie o wysokim poziomie wód gruntowych. Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z terenem i warunkami geologicznymi oraz przewidzieć odpowiedni sprzęt i środki na wykonywanie robót w terenie o wysokim poziomie wód gruntowych. 4. Ponadto w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) wykonania robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową oraz wytycznymi określonymi w SIWZ, STWiOR, decyzją pozwolenia na budowę, decyzją pozwolenia wodno prawnego, obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami Nadzoru Inwestorskiego lub Nadzoru Autorskiego, decyzjami zarządców dróg, uzgodnieniem Wojewódzkiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie, w porozumieniu z Rejonem Energetycznym Żyrardów oraz w uzgodnieniu z eksploratorem sieci wodociągowej- Zakładem Gospodarki Wodnej i Mieszkaniowej w Mszczonowie, Polska Spółka Gazownictwa, operatorem sieci telekomunikacyjnej 2) użycia materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej, 3) wskazania na piśmie przed rozpoczęciem robót osób funkcyjnych budowy, 4) zorganizowania placu budowy, jego zagospodarowania oraz zabezpieczenia terenu budowy i miejsc prowadzenia robót, zapewnienia należytego ładu i porządku, a w szczególności przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy na koszt własny Wykonawcy, 5) urządzenia i oznakowania placu budowy oraz utrzymywania oznakowania w stanie należytym przez cały okres budowy, 6) prowadzenia i planowania prac na terenie placu budowy w taki sposób, aby zapewnić całkowite bezpieczeństwo, 7) zorganizowania we własnym zakresie dozoru mienia i wszelkich wymaganych przepisami zabezpieczeń p. poż. na terenie budowy oraz ponoszenia za nie pełnej odpowiedzialności materialnej, 8) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej, w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy w tym wytyczenie oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej sieci, oraz ich odbioru w formie operatu kolaudacyjnego, pomiarów powykonawczych, 9) opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu dla dróg, w których prowadzone będą prace dotyczące budowy sieci wodociągowej i uzgodnić w Wydziel Komunikacji Starostwa Powiatowego w Grodzisku Mazowieckim , 10) zabezpieczenia budowy przed kradzieżą i innymi negatywnymi zdarzeniami i ponoszenia skutków finansowych z tego tytułu, 11) uzyskania decyzji zgody na zajecie pasów dróg gminnych, powiatowych i ponoszenia skutków finansowych z tego tytułu (za zajęcie dróg gminnych nie będą naliczane opłaty), 12) ponoszenia odpowiedzialności za szkody powstałe na terenie budowy pozostające w związku przyczynowym z robotami prowadzonymi przez Wykonawcę, 13) utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco niepotrzebnych urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów oraz odpadów, 14) wykonania prac niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub konieczność zapobieżenia awarii, 15) bezzwłocznego powiadamiania na piśmie Zamawiającego o wszelkich możliwych zdarzeniach i okolicznościach mogących wpłynąć na opóźnienie robót, 16) usunięcia wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Nadzór Inwestorski w trakcie trwania robót w uzgodnionym przez Strony terminie, nie dłuższym jednak niż termin technicznie uzasadniony, niezbędny do ich usunięcia, 17) nanoszenia na bieżąco w dokumentacji zmian wprowadzanych, w uzgodnieniu z Nadzorem Inwestorskim, 18) likwidacji placu budowy i uporządkowania terenu w terminie nie późniejszym niż dzień zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego, 19) utylizacji lub przekazania uprawnionemu podmiotowi do utylizacji odpadów powstałych podczas wykonywania robót budowlanych, 20) wykonania próby szczelności, 21) przekazania protokołem odbioru końcowego Zamawiającemu przedmiotu umowy w dniu odbioru końcowego, 22) zdjęcia wierzchniej warstwy nawierzchni drogowej, zagęszczenia zasypki wykopów w miejscu budowanej sieci wodociągowej zaprojektowanej w drogach, a następnie ponownego ułożenia wierzchniej warstwy nawierzchni drogowej, a w razie konieczności jej dowiezienia, 23) wykonania robót zgodnie z decyzjami lokalizacyjnymi zarządców dróg. 24) częściowej wymiany gruntu, jeżeli zajdzie taka potrzeba (wg wskazań, zaleceń inspektor nadzoru), 25) zabezpieczenia wszelkich kolizji z siecią gazową, energetyczną oraz telefoniczną w ramach przedmiotowej umowy 26) uzyskania odbioru od właściciela danej sieci po wykonaniu robót na urządzeniu kolidującym, 27) współpraca z Zakładem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mszczonowie, na każdym etapie realizacji inwestycji a szczególnie w przypadku dokonywania wcinek w istniejącą sieć wodociągową 28) naprawienia zainwentaryzowanych i niezainwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, 29) dokonania, przed przystąpieniem do robót, powiadomienia właścicieli sieci o zamiarze prowadzenia robót, wyegzekwowania od właścicieli sieci oznaczenia wszystkich urządzeń znajdujących się w zasięgu realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z w/w czynnościami, 30) pokrycia kosztów przełożenia kolidujących lub naprawy uszkodzonych w trakcie robót instalacji urządzeń podziemnych oraz pokrycia kosztów nadzoru i odbioru ich wykonania, 31) uzyskania wymaganych odbiorów i uzgodnień w zakresie przywrócenia dróg do stanu pierwotnego, 32) przekazania przez wykonawcę i przyjęcie budowy bez wad przez Zamawiającego i eksploatatora wodociągu, 33) poniesienia wszelkich kosztów dotyczących odbiorów i badania wody wykonanych podczas budowy sieci wodociągowej 34) wykonania pompowania oczyszczającego i pomiarowego z maksymalną wydajnością, na sieci wodociągowej 35) wykonania badania jakości wody, (bakteriobójczych i fizykochemicznych wody i uzyskanie pozytywnych wyników), 36) dokonania wycinki kolidujących zakrzaczeń i usunięcia korzeni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 26.000,00 złotych (słownie : dwadzieścia sześć tysięcy 00/100) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: Bank Spółdzielczy w Nadarzynie Oddział Żabia Wola Nr rachunku: 79 8017 1012 0000 0648 2001 0005 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Budowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Żabia Wola Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 1. Wadium może być także wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 2. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. Niedopuszczalne jest wprowadzanie przez gwaranta warunków do spełnienia przez Zamawiającego celem wypłaty pełnej kwoty wadium wniesionego w formie gwarancji. 3. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) nazwę przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy; d) termin ważności gwarancji; e) zobowiązanie gwaranta o poddaniu się rygorowi określonemu w pkt. 2. 4. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, że odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do jego wnoszenia. 9. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 11. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach : a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy P.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy P.z.p., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, b) jeżeli wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy, d) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zabiawola.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach