Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Jałowcowej w Opaczy Małej, w gminie Michałowice. Nr sprawy: ZP.271.2.18.2015

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91 , fax. 22 350 91 01
  • Data zamieszczenia: 2015-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91, fax. 22 350 91 01
    REGON: 01326929000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Jałowcowej w Opaczy Małej, w gminie Michałowice. Nr sprawy: ZP.271.2.18.2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : 1) budowa sieci wodociągowej w ulicy Jałowcowej w Opaczy Małej, PVC fi110 mm, L =253,9 mb wraz z uzbrojeniem oraz budowa 13 szt. przyłączy zakończonych studnią wodomierzową oraz budowa 1 szt. przyłacza do istniejącej studni wodomierzowej, zgodnie z projektami zał. 8; 2) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Jałowcowej z włączeniem w ul. Targowej w Opaczy Małej, PVC fi200 mm, L = 255,0 mb, budowa 13 szt. przyłączy zakończonych studzienką rewizyjną, budowa 2 szt. przyłączy zakończonych na granicy pasa drogowego (kanalizacja I) oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Parkowej z włączeniem w ulicy Jałowcowej w Opaczy Małej na odcinku od studni w ul. Jałowcowej do studni B4, PVC fi200 mm, L = 103,5 mb, budowa 3 szt. przyłączy zakończonych studzienką rewizyjną, budowa 2 szt. przyłączy zakończonych na granicy pasa drogowego (kanalizacja II), zgodnie z projektami zał. 8. UWAGA: 1) Zamawiający wprowadza zmiany do projektu kanalizacji sanitarnej w ul. Parkowej: a) studnia B2 - zamienić na PVC fi425 mm; b) studnia B3 - nie budować; c) studnia B.1 (na dz. nr ewid. 199) - zamienić na PVC fi425 mm. 2) W wycenie uwzględnić uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego. 3) Wykonawca przed rozpoczęciem robót ma obowiązek wykonać dokumentację fotograficzną lub/i wideo terenu budowy i dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu przekazania terenu. 4) Wykonać inspekcję telewizyjną sieci kanalizacji sanitarnej. Po przeprowadzonej inspekcji sporządzić raport w wersji papierowej z wykresem spadków oraz z filmem na płycie CD. 5) Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonanie wizji w terenie w celu zapoznania się ze stanem istniejącym przyszłej budowy (urządzenie placu budowy). Odbycie wizji jest fakultatywne. 6) Wykonawca przed rozpoczeciem robót ma obowiązek wykonać dokumentację fotograficzną lub/i wideo terenu budowy i dostarczyć Zamawiającemu. 7) W wycenie należy uwzględnić uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego oraz wykonanie projektu organizacji ruchu. 8) Zamawiający będzie pobierał opłaty za zajęcie pasa drogowego - vide m.in. zał. 4 do SIWZ (wzór umowy) 9) Opłaty za zajęcie pasa drogowego będą pobierane zgodnie ze stawkami wynikającymi z Uchwały Rady Gminy Michałowice nr XXXVI/240/2009 z dnia 8 października 2009 r. w sprawie ustalenia stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg publicznych gminnych na terenie Gminy Michałowice. ( do pobrania http://bip.michalowice.pl/public/?id=88310 ) 10) Po zakończeniu robót teren wokół budowy wraz z drogami, w których robota została wybudowana odtworzyć do stanu pierwotnego. 11) Zamawiający nie wskazuje lokalizacji terenu na zaplecze budowy. Teren zaplecza budowy Wykonawca wygrodzi i zagospodaruje we własnym zakresie i na własny koszt. 12) Koszt wykonania projektu organizacji ruchu, organizacja ruchu i obsługa geodezyjna obciąża Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.michalowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach