Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dobrzyń nad Wisłą, ul. Skaszewska i Plac Wolności

Urząd Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą ogłasza przetarg

  • Adres: 87-610 Dobrzyń nad Wisłą, ul. Szkolna 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2531231 w. 327 , fax. 054 2531006
  • Data zamieszczenia: 2009-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą
    ul. Szkolna 1 1
    87-610 Dobrzyń nad Wisłą, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2531231 w. 327, fax. 054 2531006
    REGON: 00052743490991
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dobrzyń nad Wisłą, ul. Skaszewska i Plac Wolności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) budowa sieci wodociągowej: 1. wodociąg ? 90 mm z rur PCW L = 137 m 2. przyłącza wodociągowe PE ? 40 mm - 4 szt. L = 16 m 3. rura ochronna PCW (PEHD) ? 160 mm L = 9 m 2) budowa sieci kanalizacji sanitarnej: 1. kanał sanitarny ? 200 mm z rur PVC L = 122 m 2. przyłącza kanalizacyjne ? 160 mm z rur PVC 9 szt. L = 30 m 3. włączenie za pomocą trójnika 6 szt. 3) odtworzenie nawierzchni; 4) wykonanie oznakowania i zabezpieczenia terenu robót zgodnie z projektem organizacji ruchu; 5) opracowanie dokumentacji powykonawczej; 6) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: pięć tysięcy złotych 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. l i 2 i spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. l ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych oraz warunki szczegółowe: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Zamawiający żąda dostarczenia przez Wykonawcę następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.; 2) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy -Prawo zamówień publicznych (wg. Załącznika nr 2); 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Zamawiający żąda dostarczenia przez Wykonawcę następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wg załącznika nr 3) 2) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej jedno zrealizowane zamówienie w terenie zurbanizowanym ( przez teren zurbanizowany, Zamawiający rozumie teren zwartej zabudowy miejskiej ) na wartość nie niższą niż zaoferowana cena złożonej oferty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie . (wg. załącznika nr 4). 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda dostarczenia przez Wykonawcę następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż wartość zaoferowanej ceny złożonej oferty; 2) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie niższą niż wartość zaoferowanej ceny złożonej oferty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia podający cenę ryczałtową - (wg załącznika nr 1). 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22, ust 1 ustawy - (wg załącznika nr 2). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzajace dopuszczenie Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym i prowadzenie działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem teminu składania ofert. 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wg załącznika nr 3) 1) Uprawnienia budowlane osoby, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy przy realizacji zamówienia w zakresie minimum zewnetrznych instalacji sanitarnych. 2) Aktualne zaświadczenie kierownika budowy o przynależności do Odpowiedniej Izby Samorzadu Zawodowego 5. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej jedno zrealizowane zamówienie w terenie zurbanizowanym ( przez teren zurbanizowany, Zamawiający rozumie teren zwartej zabudowy miejskiej) na wartość nie niższą niż zaoferowana cena złożonej oferty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie . (wg. załącznika nr 4). 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Poświadczona za zgodność z oryginałem kopię dowodu wniesienia wadium. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. 8. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż wartość zaoferowanej ceny złożonej oferty; 9. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie niższą niż wartość zaoferowanej ceny złożonej oferty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Kosztorys ofertowy. 11. Zaakceptowany projekt umowy (zaparafowana każda strona) (wg załącznika nr 5). 12. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom (wg załącznika nr 6 )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobrzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach