Koluszkowskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 95-040 Koluszki, ul. Mickiewicza
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 44 7145845 , fax. 44 7146554
- Data zamieszczenia: 2019-09-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Koluszkowskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
ul. Mickiewicza 4
95-040 Koluszki, woj. łódzkie
tel. 44 7145845, fax. 44 7146554
REGON: 10018484700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpgk.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci wodociągowej do osiedla we wsi Regny, gm. Koluszki – dokończenie zadania z podziałem na dwa pakiety I PAKIET: Budowa sieci wodociągowej do osiedla we wsi Regny, gm. Koluszki – dokończenie zadania na działce 404/25 II PAKIET: Budowa sieci wodociągowej do osiedla we wsi Regny, gm. Koluszki – dokończenie zadania na działkach: 404/25; 404/4; 231, 60 i 61 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I PAKIET: Budowa sieci wodociągowej do osiedla we wsi Regny gm. Koluszki- dokończenie na działce 404/25 a. wybudowanie sieci wodociągowej z rur PEHD Ø 160 mm na działce 404/25, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, inwestor dopuszcza możliwość wykonania sieci przy użyciu metody bezwykopowej. Teren działki nr 404/25 obr. Regny stanowi własność osoby prywatnej; b. wybudowanie 7 szt. odcinków przyłączy wodociągowych z PE HD o średnicy 63 mm w granicy pasa drogowego na dz. Nr 404/25 obręb Regny, gm. Koluszki zgodnie z załączoną dokumentacją projektową; II PAKIET: Budowa sieci wodociągowej do osiedla we wsi Regny gm. Koluszki - dokończenie na działkach: 404/25; 404/4; 231; 60 i 61. a. sporządzenie dokumentacji na wykonanie sieci wodociągowej na działkach: 404/25; 404/4; 231; 61 i 60 wraz z niezbędnymi decyzjami i uzgodnieniami, w tym z inwestorem. Zamawiający informuje, ze posiada Decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego NR 39/2019 z dnia 16.07.2019r. i mapę do celów projektowych. b. wybudowanie sieci wodociągowej zgodnie ze sporządzoną dokumentacją techniczną wymienioną powyżej w ppkt a.; UWAGA: Realizacja II PAKIETU jest uwarunkowana uzyskaniem zgody od Jednostki Finansującej na zmianę lokalizacji sieci wodociągowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Dla I PAKIETU - w wysokości: 4.000,00 zł słownie: cztery tysiące złotych Dla II PAKIETU - w wysokości: 600,00 zł słownie: sześćset złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia składanego na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy PZP dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DZP. 26.22.2024 Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 7 części
Dodano: 2024-04-17 - Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja prac remontowych dla zadania inwestycyjnego pn. „Remont i termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Skierniewicach”.
Dodano: 2024-04-16 - Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja prac remontowych dla zadania inwestycyjnego pn: "Remont i termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Skierniewicach".
Dodano: 2024-04-15 - Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z obliczeniem planowanych kosztów oraz pełnieniem nadzoru autorskiego i przekazaniem praw autorskich, w ramach zadania pn.: "Prace przy zabytkowym ..
Dodano: 2024-03-14 - Wykonanie przeglądów ogólnobudowlanych budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 3 części
Dodano: 2024-03-12 - DZP.26.160.2023 Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 2 części
Dodano: 2024-01-31 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją robót budowlanych pn.: Modernizacje i remonty dróg na terenie Miasta Łodzi
Dodano: 2023-10-23 - DZP.26.150.2023 Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 2 części
Dodano: 2023-10-12 - Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 6 części
Dodano: 2023-08-01 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla potrzeb realizacji projektu ,,Teatr Powszechny w Łodzi - Europejskie Centrum Komedii i Edukacji Teatralnej"
Dodano: 2023-07-22