Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Rybno

Gmina Rybno ogłasza przetarg

  • Adres: 96-514 Rybno, ul. Długa 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8611438 , fax. 046 8611438
  • Data zamieszczenia: 2013-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rybno
    ul. Długa 20 20
    96-514 Rybno, woj. mazowieckie
    tel. 046 8611438, fax. 046 8611438
    REGON: 75014846600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybno.e-sochaczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Rybno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rybno w ulicach: Długiej, Aleja Kasztanowa, Parkowa, Sochaczewska i Towarowa. 2) Zakres rzeczowy prac objętych zamówieniem: a) Kanały i przewody : -kanał ścieków grawitacyjnych - PE ? 280 mm SDR 17 o długości 783,5 m -kanał ścieków grawitacyjnych - PVC ? 250 mm klasy S o długości 765,8 m -kanał ścieków grawitacyjnych - PE ? 200 mm SDR 17 o długości 225,5 m -kanał ścieków grawitacyjnych - PVC ?200 mm klasy S o długości 351,3 m -74 szt. przykanalików PVC ? 160 Klasy S oraz PE ?160 mm SDR 17 o łącznej długości odpowiednio L= 201,9 + 307,1= 509,0 m -kanał ścieków tłocznych PE ? 90 mm SDR 17,6 o długości 502,9 m -kanał ścieków tłocznych PE ? 63 mm SDR 17,6 o długości 71,6 m -kanał ścieków grawitacyjnych - przyłącza - 3 szt. z PVC ?160 mm o łącznej długości 110,1 m b)Pompownie ścieków - 2 kpl. -Roboty budowlane należy prowadzić na podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę Nr 821.2011 z dnia 09.12.2011 r. znak AB.6740.738.2011 wydanej przez Starostę Sochaczewskiego oraz na podstawie postanowienia Nr 164.2012, z dnia 23.04.2012 r. znak: AB.6740.738.2011 wydanego przez Starostę Sochaczewskiego. -Niniejsza inwestycja w części zlokalizowana jest w bezpośrednim sąsiedztwie zabytków: kościoła p.w. Św. Bartłomieja w Rybnie - wpisanego wraz z dzwonnicą i terenem cmentarza kościelnego do rejestru zabytków pod nr 37; dworu wraz z parkiem w Rybnie - wpisanym do rejestru zabytków pod nr 57 oraz alej kasztanowych rosnących przy drogach lokalnych ul. Aleja Kasztanowa i ul Parkowa wpisanych do rejestru zabytków pod nr 585. Zakres ochrony konserwatorskiej obejmuje również archeologiczne warstwy kulturowe wsi historycznej Rybno, dlatego też z uwagi na możliwość identyfikowania ich reliktów podczas robót budowlanych - wszelkie prace ziemne w ramach niniejszej inwestycji należy prowadzić pod ścisłym nadzorem archeologicznym. W związku z powyższym Wykonawca przy wykonywaniu robót budowlanych zobligowany jest do stosowania się do wytycznych Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków Delegatura w Płocku, wyrażonych w decyzji zezwalającej na prowadzenie robót budowlanych, którą zobowiązany jest uzyskać Zamawiający. Wszelkie prace ziemne w strefie ochrony konserwatorskiej oraz w otoczeniu zabytków wpisanych do rejestru zabytków w ramach niniejszej inwestycji, będą prowadzone pod ścisłym nadzorem archeologicznym. Archeologa ustanowi Zamawiający, zlecając mu jednocześnie wykonanie badań i sporządzenie niezbędnej dokumentacji. -Informujemy jednocześnie, że niniejsze przedsięwzięcie w części zlokalizowane jest w bezpośrednim sąsiedztwie pomnika przyrody - alej kasztanowcowych, ustanowionych jako pomniki przyrody zgodnie z Rozporządzeniem Nr 18 Wojewody Mazowieckiego z dnia 31 lipca 2009 r. w sprawie ustanowienia pomników przyrody na terenie powiatu sochaczewskiego. Wszelkie prace w pobliżu istniejących drzew - pomników przyrody należy prowadzić ze szczególną ostrożnością, bez uszkodzenia ich systemu korzeniowego. Wykonawca przy wykonywaniu robót budowlanych zobligowany jest do stosowania się do zapisów Uchwały Nr XIII 51 11 Rady Gminy Rybno z dnia 31 sierpnia 2011 r. w sprawie uzgodnienia warunków realizacji inwestycji celu publicznego budowy sieci kanalizacji sanitarnej oraz oczyszczalni ścieków komunalnych w Rybnie, która stanowi integralną część SIWZ. Wszelkie prace budowlane w otoczeniu pomnika przyrody będą prowadzone przy udziale eksperta w zakresie dendrologii, którego ustanowi Zamawiający. -Do obowiązków Wykonawcy należy wystąpienie z wnioskiem do Powiatowego Zarządu Dróg w Sochaczewie o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót, zgodnie z treścią decyzji Nr 77/2011 z dnia 10.05.2011 r. znak: PZD-D2-5443 171 2011 oraz wystąpienie z wnioskiem do Wójta Gminy Rybno o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót, zgodnie z treścią decyzji Nr 10/2011 z dnia 12.04.2011 r., znak: RGK.7230.11. 2011. -Szczegółowy zakres prac do wykonania określają: projekt budowlany, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych na podstawie, których należy sporządzić kosztorys ofertowy. Projekt budowlany, kosztorys ofertowy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią integralne części zamówienia. -Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przepisami prawa budowlanego oraz sztuką budowlaną. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy i ma na celu ułatwienie dokonania wyceny robót. -Oferent jest zobowiązany do prawidłowego zastosowania w swojej ofercie podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami. -Podane w opisach nazwy własne materiałów i urządzeń nie mają na celu naruszenia art. 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust.3 i art. 30 ust.4 ustawy - Prawo zamówień publicznych dopuszcza rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych od wskazanych w ww dokumentacji pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych niż założone. W przypadku proponowania rozwiązań równoważnych oferowanego materiału/urządzenia, w celu umożliwienia dokonania oceny przez Zamawiającego porównania pod względem (nie gorsze niż przewidziane w SIWZ), Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust.5 ustawy. -Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca aby Wykonawcy ubiegający się o wykonanie zamówienia dokonali wizji lokalnej terenu budowy, celem dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz uzyskania wszystkich niezbędnych informacji co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. -Podczas prowadzenia robót budowlanych muszą być bezwzględnie przestrzegane przepisy BHP, a w szczególności ogrodzenie terenu i oznaczenie stref niebezpiecznych. -Wykonawca uwzględni w swoim kosztorysie ofertowym koszty związane z: -wszelkimi kosztami związanymi ze zużyciem wody i energii elektrycznej, -utrzymaniem placu budowy, -ubezpieczeniem budowy, -wykonaniem zabezpieczania terenu robót (oznakowanie i utrzymanie porządku w trakcie robót), zgodnie z BHP, -wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, -wykonaniem organizacji ruchu wraz z wytyczeniem tymczasowego oznakowania zatwierdzonej przez zarządcę drogi, -kosztami związanymi z umieszczeniem urządzeń w pasie drogowym w okresie prowadzenia robót, -innymi kosztami mogącymi wyniknąć w trakcie realizacji dzieła po stronie Wykonawcy. Szczegółowe warunki wymagane przy realizacji zamówienia: 1.Wyłoniony w drodze przetargu Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu projekt organizacji ruchu wraz z wykonaniem tymczasowego oznakowania zatwierdzonej przez zarządcę drogi. 2.Na własną odpowiedzialność i na swój koszt Wykonawca podejmie wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji i budynków sąsiadujących z terenem budowy i uniknąć powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. 3.Wykonawca zabezpieczy Zamawiającego przed roszczeniami osób trzecich przejmując odpowiedzialność materialną za wszelkie skutki finansowe z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z terenem budowy w zakresie w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. 4.Wykonawca zabezpieczy instalacje, urządzenia i obiekty na terenie prowadzonych robót w jego bezpośrednim otoczeniu przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót. 5.Wykonawca zapewni dojście i dojazd mieszkańcom posesji przyległych w trakcie robót. 6.Wykonawca zobowiązany jest do segregowania, składowania, unieszkodliwiania odpadów budowlanych oraz ich wywóz zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7.Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty potwierdzające parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszej umowy a także dokumentów określających wykonanie niezbędnych badań nawierzchni wskazanych w SST potwierdzających ich właściwości i prawidłowe wykonanie. 8.W przypadku braku parametrów technicznych materiałów opisanych w dokumentacji należy przyjąć parametry podane w przedmiarze robót. Uwaga ! - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych załączona do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zawiera budowę oczyszczalni ścieków komunalnych oraz budowę sieci kanalizacji sanitarnej. Niniejszym postępowaniem objęta jest wyłącznie budowa sieci kanalizacji sanitarnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający działając na podstawie art. 45 ust.2 ustawy, wymaga wniesienia wadium w wysokości 45 000,00 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rybno.e-sochaczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach